Skip to content

Chaos

Aprilie 5, 2009

Lying in the grass, lying to each other. Fucking drunk. Drunk fucking. Pour perfumed oil on my body, to wipe off the smell of strangers. Fuck me senseless.

Drink with me, laugh with me, dance with me, not daring to look into my eyes, to see my other self, who is not drinking, nor laughing, nor dancing.

Strip me from myself, it’s that easy to reach happiness.

7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 6, 2009 1:42 am

    Vantul sau adierea de primavara … bate ” din pupa ” pentru scrieri …
    Nu ne ingrijoram in rest , nu?
    :)

  2. Aprilie 6, 2009 7:17 am

    nu ne ingrijoram niciodata. o ardem chill.

  3. Aprilie 6, 2009 11:48 am

    :) Ma gandeam eu …

  4. Aprilie 6, 2009 12:37 pm

    Oanamaria pe filmuletul nostru „Mie imi place haotism, eu nu sunt stabila, ma consider destul de instabila, mie imi place haosul”…remember?

  5. Aprilie 6, 2009 2:41 pm

    Asa e :) I guess that will never change. Dar nu mai vorbi despre filmulet, daca nu vrei sa-l vaza lumea ;) Nu ca pe mine m-ar deranja, nu eu sunt the symmetry obssessed freak :) I’m a simple, common, chaos freak.

  6. Aprilie 6, 2009 4:23 pm

    Pai din moment ce nu dau linkuri si tag-uri, nu imi imaginez cum cineva l-ar putea vedea.

  7. Liana permalink
    Aprilie 6, 2009 6:45 pm

    ”Adevărata fericire costă puțin, dar cât de mult plătim pentru cea falsă.”
    Cu asta demonstrez că citesc ce scrie în Jack pe ușa de la toaleta fetelor, ușă care, la rândul ei, demonstrează că cineva citește Francois-Rene de Chateaubriand și-l parafrazează la o vodcă.

Lasă un răspuns

