Skip to content

Paradocs

Aprilie 6, 2009

Lumină din lumină,

Dumnezeu adevărat din dumnezeu adevărat,

M-am dus la dracu

De m-a pieptănat.


Am mințit, am furat,

Am preacurvit.

Cum de-s un om vesel

Și liniștit?

22 comentarii leave one →
  1. Aprilie 6, 2009 8:38 am

    Şi de paradoxul tău, roaba lui Dumnezeu Oanamaria, popa Oscar Wilde mândru de tine-ar fi si te-ar saruta duios pe frunte. Şi busuioc verde tu vei primi de la Magdalena, să îl pui sub pernă şi să visezi incubushi si sucubushi si cremene si foc. Acum şi-n pururea şi-n vecii vecilor.

  2. simonarrr permalink
    Aprilie 6, 2009 9:26 am

    Ai uitat sa zici de fumat si alcool. E frumos asa? :)

  3. nadaella permalink
    Aprilie 6, 2009 9:37 am

    :)))) looooolllll
    PS thank you for sharing it in premiera :*

  4. Aprilie 6, 2009 2:20 pm

    @creatrix: sunt convinsa :) and i would turn the kiss back, dar nu doar „duios pe frunte”. that’s boring. :)

    @simonarrr: m-am gandit ca am marturisit destule calitati, n-am vrut sa ma laud atata. :P

    @nada: pai da, ca rasplata ca n-ati mai mers la bere nefiltrata fara mine :D

  5. Aprilie 6, 2009 4:24 pm

    Mă pui, nu cred ca nenea Wilde ar vrea să interacţioneze în sensul ăla cu o frumoasă ca tine, dar ce e păcătos, şi lui Dumnezeu îi place.

  6. Aprilie 6, 2009 6:06 pm

    vai vai, in ce va bagati si voi! taman in postul pastelui! muahahahahaha! super tare!

  7. Liana permalink
    Aprilie 6, 2009 6:41 pm

    Știu io, știu io!
    Liniștea înrâurită asupra-ți e de la preacurvie fără ceai de pelin.

  8. simonarrr permalink
    Aprilie 6, 2009 9:24 pm

    Doamne, cum o sa ne intalnim noi toti la cazane, in smoala pan’ la gat…

  9. Aprilie 7, 2009 6:06 am

    da’ tu crezi ca-mi pasa daca vrea wilde sa reactioneze in sensul ala sau nu? you are always free to play, baby.

  10. Aprilie 7, 2009 6:10 am

    care cazane, simo? nu cunosc. ce iese din sfera mea de interes, nu exista. :)

  11. Aprilie 7, 2009 6:48 am

    e, dic ala! in ce ne bagam, jock? tu n-auzi ca nu exista cazane? fraierule. :*

  12. Aprilie 7, 2009 6:51 am

    Deci la cazane o punem de un chef? Eu aş vrea să interacţionez cu Jim Morrison în sensul biblic si să cânt la chitară cu Kurt Cobain. Restul, ne vedem acolo!

    Vine si Simona R ţop ţop care e „dracu gol”…si…scoate o sticlă cu vin!

  13. Aprilie 7, 2009 7:25 am

    ce tot aveti, fratilor, cu cazanele astea? nu mai are voie omu’ sa faca nimic, ca repede, cazanele! :)

  14. Aprilie 7, 2009 8:19 am

    lasa tu belgianca aceste probleme, uite maine imi iau bicicleta! deja are si nume! dar toate le voi dezvalui in uichend! cand o sa dam o intalnire a biciclistilor! daaaaa!

  15. Aprilie 7, 2009 4:51 pm

    ahhhhhhhhh, in sfarsit jock my love o sa devina si jock the biker, printre altele! deci abia astept weekendul! :*

  16. nadaella permalink
    Aprilie 7, 2009 7:38 pm

    ce ma faaaac? si io vreau bicla, dar numai dupa uichend se puate…. ofofofofofoofofofof

  17. Aprilie 7, 2009 8:13 pm

    haide, drama queen, stii ca esti binevenita in gasca oricand ai chef. te asteptam cuminti si rabdatori. si-o sa-ti dau si lectii, cum am spus. :*

  18. Aprilie 8, 2009 11:36 am

    imi dai lectiiiiiiiii, ioi…. promiti? ;)

  19. Aprilie 8, 2009 12:31 pm

    daca am zis, dom’le! :)

  20. moniponi permalink
    Aprilie 13, 2009 6:33 am

    hey jc jc won’t you smile at me?

    you know he does my little sinning kitteh

  21. Aprilie 13, 2009 6:53 am

    moniiiiiiii! I love you! numai tu puteai sa-l aduci pe jc in discutie! :* and i smile back at him, while hugging you.

Trackbacks

  1. Lumină | Poetrip

Lasă un răspuns

