Skip to content

I am so fucking strong

Aprilie 8, 2009

strong1

I bet I could last at least a week without someone to hold me. At least a day without someone to adore me. At least an hour without thinking of you inside me and all over me.

Such great strength I must have obtained through fasting and praying.

Foto: Cristian Crisbășan

34 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Aprilie 8, 2009 8:33 pm

    ofoffof i bet i couldn’t…
    you already know about my fasting. i guess i just haven’t done it hard enough.
    so i’ll just pray and fast cu si mai multa daruire.
    crezi ca ar trebui sa renunt si la alcool si sex si ganduri necurate?

  2. nadaella permalink
    Aprilie 8, 2009 8:35 pm

    btw, i love this pic, just as much as all the others, but not as much as i do you :*

  3. Aprilie 8, 2009 9:13 pm

    asa, honey. roaga-te si posteste, goala, la lumina lumanarilor. fa matanii, da-te cu capul de podea, cu pletele fluturand, de parca ai face magie neagra. astfel incat, daca tot faci tampenii inutile, macar sa arate estetic. :-))

    p.s. bineinteles. originalul e intotdeauna mai bun.;)

  4. Aprilie 8, 2009 11:55 pm

    Spank la Nada , aici matanii , alcool si sex in post … Adorabil ! Fermecator !
    Mai aveti locuri libere , sau doar in picioare ? :P

  5. Aprilie 9, 2009 1:11 am

    Degeaba pui pariu, MaȘeri. Că io te ador în fiecare zi. N-ai scăpare. Dixit.

  6. Aprilie 9, 2009 6:06 am

    imi pare rau, pufoaso, dar nu imi plac deloc pozele domnului Crisbashan, care te-a tot pozat in ultima vreme.

    Dar ma bucur esti strong+puf+love! Sa vina pufarinii!

  7. Aprilie 9, 2009 11:34 am

    vezi, oana, ti-am zis eu ca trebuia sa pui anunt pe blog si sa oferi o spaga, ceva :))
    ca, vezi si tu, asa te trezesti ca vine oricine si te pozeaza tam nesam..

  8. Aprilie 9, 2009 5:30 pm

    !

  9. nadaella permalink
    Aprilie 9, 2009 5:41 pm

    oana, tu sper ca ai inteles ca tie iti scriam, cred ca e destul de clar. in plus, btw, nu apreciez spamul (=unsolicited junk mail).

  10. Aprilie 9, 2009 6:36 pm

    Which is written due to unsolicited junk behavior.

  11. etena permalink
    Aprilie 10, 2009 7:03 am

    hahaha. nici postul si nici rugaciunea nu-s inutile. n-am tinut post in viata mea, dar se pare ca e indicat din cand in cand, pentru detoxificarea organismului
    si rugaciunea… oh well. un om care zice ca e inutila fie se cunoaste foarte bine pana la un punct si-apoi e doar ego, fie mai are mult de mers pe calea evolutiei… uhm… spiritiuale.
    In lipsa de alte tehnici de meditatie se recomanda rugaciunea(care in fond este acelasi lucru, doar ca unii oameni o abordeaza la un nivel mai rudimentar). E o activitate care te pune in legatura cu altceva decat lumea fizica imediata, care serveste la raportarea ta la un intreg-fie ca-l percepi sau nu- hence the puny intellectual and spiritual leap following.
    zic.

  12. Aprilie 10, 2009 7:30 am

    oana belgiana e de vis! hi hi!

  13. Aprilie 10, 2009 8:21 am

    shi tu esti de vis, mah!

  14. Aprilie 10, 2009 12:53 pm

    it’s ok, Liana, oricum eram ironica. I am not that strong, to last a whole day. :*

  15. Aprilie 10, 2009 12:58 pm

    etena, eu sunt vegetariana, nu cred ca are rost sa tin si post pe deasupra. I was joking. ;)
    da, cu siguranta mai am destul de mers pe calea evolutiei spirituale. all of my life, cel mai probabil.

    creatrix: mie imi plac, because they show my many different faces. not just the one that everybody is used to. in orice caz, nu-mi place cand oamenii critica fara sa dea argumente. you should know that by now.

  16. satana permalink
    Aprilie 10, 2009 3:26 pm

    nici mie nu-mi place poza asta! e horror! sau poate imi place! pari o curva penala!

  17. etena permalink
    Aprilie 10, 2009 6:10 pm

    i knew you were joking.
    am postat numai ca reper pentru mine. ca poate citesc vreodata cand ma-mbat si (ma) iau in serios. :P

  18. Aprilie 10, 2009 9:16 pm

    satana, you say „curva penala” like it’s a bad thing! :)

  19. kosien permalink
    Aprilie 11, 2009 8:54 am

    a seek and destroy, self destructive, razor blade romance kind of look. lovely u

  20. Aprilie 11, 2009 10:07 am

    curva penala is touched, sir.

  21. kosien permalink
    Aprilie 11, 2009 10:45 pm

    da, imi amintesc privirea aia: citeam contesa sangeroasa a lui andrei codrescu si eram la pasajul ala in care ea si-a dat seama ca privirea e o unealta si daca ochii sunt o oglinda catre sufletul omului se putea folosi de ei ca sa rataceasca in labirintul intunecat din interior, pe oricine ar fi privit in ochi. e I’d get u lost wherever I want look.

  22. Aprilie 11, 2009 11:20 pm

    imi placi, kosien. si nu doar pentru ca ma flatezi, asta e numai bonus. o sa caut si eu contesa sangeroasa, habar nu aveam de ea, in ignoranta mea de wasted whore.

  23. Aprilie 12, 2009 9:35 am

    Ti-am explicat la mine la „Disarm” de ce nu imi plac imaginile domnului Crisbashan si cred ca am explicat dragalash.

  24. nadaella permalink
    Aprilie 12, 2009 12:03 pm

    oana, tie-ti lipseste dimensiunea de kitsch. but, well, i guess nobody’s perfect and i have to accept that.
    ps i love you more than i can say :*

  25. kosien permalink
    Aprilie 12, 2009 12:47 pm

    dear wasted whore, if u must insist, thanks for appreciating my likeability. codrescu is no carterscu ma’m, cartile lui se gasesc foooarte greu si cand se gasesc sunt scumpe si la mana a doua(detest cartile la mana a doua/ treia, daca eu citesc o carte prima oara trebue sa fie noua, ca si cand ar fi scrisa doar pentru mine). in fine, an image of u is starring contesa sangeroasa somewhere in the back of my head, in the demonic books section.

  26. Aprilie 12, 2009 1:07 pm

    astea sunt fițe, darling. o carte e o carte, indiferent dacă e veche sau nouă. mie chiar imi plac paginile îngălbenite, impregnate cu mirosuri, peste care și-au trecut degetele și alții, mai mici sau mai mari, mai frumoși sau mai urâți, mai curați sau mai murdari.

  27. nadaella permalink
    Aprilie 12, 2009 1:18 pm

    oana, iti dau eu codrescu daca vrei:) desi contesa sangeroasa n-o am, recunosc.
    si da, codrescu, din fericire, nu-i cartarescu :*

  28. nadaella permalink
    Aprilie 12, 2009 1:38 pm

    de exemplu, mi-a placut casanova in boemia, care cred ca ti-ar placea si tie: http://nadaella.wordpress.com/2007/11/26/ce-am-mai-citit-casanova-in-boemia-de-andrei-codrescu/

  29. satana permalink
    Aprilie 12, 2009 6:39 pm

    imi amintesti foarte bine de o curva penala de pe Buzesti
    era cat de cat interesanta in pierzania ei

  30. kosien permalink
    Aprilie 12, 2009 8:39 pm

    of course that’s fite :) I love fite, dar paginile ingalbenite sunt altceva, nici nu-mi pot imagina unii sudamericani altfel.

  31. kosien permalink
    Aprilie 12, 2009 8:51 pm

    beauty is in the eye of the beholder: la fel cum esti ce mananci, te pisi ce bei, vezi ce proiectezi.

  32. Aprilie 13, 2009 12:34 am

    M-am amorizat di tini ca o câini. Simțeam nevoia să întăresc. Tivul.
    :* smooch

  33. Aprilie 13, 2009 6:37 am

    kosien: hm. nicely said.

    liana: rezista, babe! i know you’re strong! :*

  34. Aprilie 13, 2009 7:29 am

    monicat2.

Lasă un răspuns

