Skip to content

OZland

Aprilie 10, 2009

It’s a love overload, baby.

Cu nisip, sare,

Priviri pe sub gene

Și tot tacâmul.

I make you feel at home

Și, ca o femme fatale,

Mă piș mereu

Pe deodorantul

Din veceu.

10 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Aprilie 10, 2009 8:52 pm

    ca-ntotdeauna, ceva select, my love lizard :*

    PS iar eu recunosc ca sunt unul din oamenii privilegiati. si sunt recunoscatoare si iubitoare :*

  2. Aprilie 10, 2009 9:17 pm

    the lizard throws her long tail around you. you have no escape, love!

  3. Aprilie 11, 2009 4:12 pm

    Spre găOZ land I’ll go with you. Poemul e sublim, continutul acid. Iaca și eu p-aci!…cu alt deodorant, cu alt comentariu literar..(scuze, de intervenție)m-am simţit şî io ca acasă! (360ciul de odinioară).
    ;))

  4. Aprilie 11, 2009 5:07 pm

    găOZ land! splendidly said, dahling! ma bucur sa vaz ca spuma 360-ului s-a mutat incoace, si ca ne gasim. la tampenii inainte, la intelepciune inapoi, zic! ;)

  5. Aprilie 11, 2009 5:16 pm

    Fata, cand mai ajungi la bomba aia unde ne-am vazut joi seara, te provoc la un concurs de nimerit odorizantul. Dar tre’ sa te avertizez: nu iau prizonieri!
    P.S. – Poate data viitoare ne baga si twist-ul din Pulp Fiction, pentru ca am ramas dator ;)

  6. Aprilie 11, 2009 6:01 pm

    aaaaa, tu erai, bai! nu stiu cum m-ai gasit. asa ramane cu concursul, nu crede ca ma inspaimanti asa usor…:)

    si apoi dansam pe twistul ala dat dracului.

  7. Aprilie 11, 2009 6:11 pm

    io ieream, bai! Si sa stii ca, de cand cu poezeaua ta, am facut niste research. Si am aflat din sursa sigura ca este foarte probabil sa poti nimeri fara sa ai o tulumba la dispozitie. Asa ca m-am mai gandit: iau ceva prizonieri, numai sa stea!
    Cum te-am gasit? Pai, se intampla…

  8. Aprilie 11, 2009 10:45 pm

    ma pis pe ea de tulumba, bai! normal ca se poate si fara! :)

  9. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 5, 2009 1:01 pm

    evident din picioare, ca baietii

Trackbacks

  1. Sa sfidam poetic legile fizicii :: Siclitaru

Lasă un răspuns

