Skip to content

In vino invidias

Aprilie 17, 2009

Ştiam că o să se lege de mine, dar mă aşteptam să mă enervez, nu să mă înduioşez. Mă îndreptam spre chioşcul în faţa căruia stăteau, ca să-mi iau ceva de mâncare.

Uite, şi-a început primul beţiv discursul, agresiv, cu ochii aţintiţi la fusta mea minusculă şi ciorapii roşii, ce noroc au pizdele astea, să mor io. Mai ales dacă arată şi bine, obţin tot ce vor pe lumea asta. De ce dracu’ n-am putut şi io să mă nasc femeie?!

Mă tem că v-aţi ales prost obiectul invidiei, i-am răspuns, în ciuda protestelor câtorva prieteni. Să ştiţi că sunt şomeră şi nici n-o să am cu ce plăti chiria luna viitoare. Şi nici n-am atâţia bani să mă îmbăt, cum văd că alţii au reuşit.

Am savurat schimbarea privirii lui din agresivă în spăşită, în timp ce prietenul lui beţiv îi spunea ţi-am zis io bă că eşti un bou prost.

Aa..! Nu, domnişoară, să ştiţi că nu de tine ziceam…Da’ sunt femeile alea care se freacă în Spania pe bani, şi să vezi cu ce maşini vin de-acolo, şi bijuterii…

A, io n-am noroc. Nu pot să mă frec pe bani. Mi se pare că se strică, aşa, tot farmecu’…

Mă priveşte cu compasiune.

– Lăsaţi, domnişoară, o să avem noi noroc în viaţa viitoare…!

– Sunt convinsă. Poate atunci dumneata o să fii femeie, iar eu o să mă pot freca pe bani. Îi zâmbesc vesel. O seară bună!

– Sănătate, domnişoară, şi numai bine…!

În timp ce mă îndepărtez, îşi aminteşte şi urlă: ….şi sărbători fericite!!!!

8 comentarii leave one →
  1. Aprilie 18, 2009 2:25 am

    Chiar asa spontana … sa vrei sa te freci pe bani in viata viitoare ? :)
    Sper ca o sa platesti chiria si net-ul :) .

    PS : Sar(Im)bato(a)ri fericite !

  2. Aprilie 18, 2009 8:25 am

    mda. daca toti oamenii ar avea fineţea, subtilitatea şi inteligenţa mea, lumea ar fi plictisitoare, recunosc.

  3. Aprilie 18, 2009 11:09 am

    :)
    great.story.teller anyway :)

  4. Aprilie 18, 2009 11:12 am

    Betivii au asa de multe chestii interesante de zis. Si nebunii. Se merita sa stai de vb cu ei pe strada.

  5. Aprilie 18, 2009 12:03 pm

    total de acord. acuma, ca-ti mai poti lua si-o sticla-n cap, asta e…

  6. Aprilie 21, 2009 4:44 pm

    aceasta mica bukowski a ciorapilor rosii…

Lasă un răspuns

