Skip to content

Gangsta rap

Aprilie 20, 2009

Sunt cea mai tare din cartier,

Fumez fără să fac cancer.

Stau picior peste picior

Fără să fac varice.

Particip la crimă

Fără să fiu complice.

Am aripi

Fără să trăiesc în basm.

Şi fac sex fabulos

Fără să am orgasm.

Ştiu că ţi-ai dori să fii eu,

Să-ţi faci cruce ca un tic nervos,

Fără să crezi în Dumnezeu.

7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 20, 2009 9:41 pm

    portjartier
    alice
    entuziasm
    evreu

  2. Aprilie 21, 2009 7:29 am

    scoti faza cu crima?

  3. Aprilie 21, 2009 9:14 am

    me liked it ! lml

    Jock: Crima este si „sa traiesti in Romania” , deci e ok ! :)

  4. li bing permalink
    Aprilie 21, 2009 10:08 am

    nasoala faza cu orgasmul (cel lipsa)! propun asta sa schimbi!

  5. Aprilie 21, 2009 8:23 pm

    inca nu am descoperit nimic nasol la mine. dar ma mai straduiesc, cine stie…

  6. Aprilie 22, 2009 5:20 pm

    ce-i cu tine, jockule? esti prea flower-power in ultima vreme. pai luam totul in serios, asa?

  7. Aprilie 26, 2009 12:23 am

    e perfect asa. ce mi-a placut!

Lasă un răspuns

