Skip to content

Mm.

Aprilie 22, 2009

Încolăciţi în podul casei, unghiile roşii mi se văd prin ciorapii negri, şi elasticul chiloţilor bleumarin mi-a lăsat o urmă pe şoldul stâng.

Mă simt ca atunci când stăteam pe strada Mimozei şi mă împingeai în uşa dulapului, în perete, în raftul cu cărţi, mă izbeai cu spatele de clanţa uşii, îmi turteai obrajii şi sânii de geamul lângă care creştea un liliac.

8 comentarii leave one →
  1. li bing permalink
    Aprilie 22, 2009 7:05 pm

    raftul cu carti! uite asta da originalitate! ceva pe cale de disparitie! pai unde mai vezi carti in ziua de azi, cu atat mai mult rafturi, ca nu au loc de arteziana din mijlocul sufrageriei!

  2. Aprilie 22, 2009 8:01 pm

    Vreau sa fotografiez scena asta!

  3. Aprilie 23, 2009 5:55 am

    lolaaaaaaaaa!

  4. Aprilie 23, 2009 6:10 am

    aici suuuuuunt! :* still running.

  5. Aprilie 23, 2009 6:43 am

    duminica! oz & lallie! deal?

  6. Aprilie 23, 2009 6:49 am

    tineretuluicarol, da? let’s hope for sun.

  7. Aprilie 23, 2009 6:57 am

    dap! eu zic ca soarel o sa tina cu noi duminica! se poate altfel? fain si in parcul carol!

  8. penguins_can_fly permalink
    Aprilie 24, 2009 7:18 am

    for a girl u kind of rull..gen

Lasă un răspuns

