Skip to content

Ghinion

Aprilie 23, 2009

Introduci uşoooor cheia în broască, o întorci cu un zgomot imperceptiiiiibil. Deschizi uşa cu griiiijă, să nu scâââârţâie. Agăţi delicaaaaat geanta în cuier şi tragi fermoarul de la jachetă leeeeeeent. Îţi scoţi pantooooofii şi îi aşezi pe podea ca şi cum ar fi făcuţi din sticlă şi n-ai vrea să se spargă. Atingi clanţa dormitorului uşoooor, ca un abur. Cu mişcări de felină, te dezbraci până la chiloţi şi păşeşti spre paaaat, pe vâââârfuri. Şi auzi: „La ora 5 dimineaţa se vine, fetiţo?!”

Damn. Asta înseamnă muncă în zadar.

10 comentarii leave one →
  1. Aprilie 23, 2009 9:27 am

    -La ce ora ai venit azi noapte?
    -Pe la 2.30
    -Da? Pai m-am trezit la 4 si nu erai ajuns…
    -Da!? Inseamna ca am venit mai tarziu…
    -Vrei cafea?
    -Daaa

  2. Domnul Bolog permalink
    Aprilie 23, 2009 2:02 pm

    hey… faci schimb de link-uri?

  3. Aprilie 24, 2009 7:06 am

    Care Faze? Care GIZAS? Asta e ungur? :D

    • Aprilie 24, 2009 7:10 am

      fazele astea cu hai sa facem schimb de linkuri ca sa dea lumea clickclickclick si sa devenim tot mai populari pe zi ce trece pentru ca de asta ne-am facut blog.

      nu stiu ce nationalitate are si nici nu are relevanta.

  4. Aprilie 24, 2009 9:19 am

    eu am raspuns la intrebarea asta sec: NU! atat!

  5. Mai 21, 2009 8:47 am

    – Asculta, tu fumezi?
    – Nu!
    – Emani alcool si miros de tigara!
    – Pai asa e in toate cluburile, mama..
    – Pai si la nefumatori?
    – Pai acolo nu e fun, unde ai vazut tu sa se danseze la nefumatori?
    – Ah, deci nu fumezi. Ce bine.
    – Nu, am zis.
    – Pai minti, te-am vazut in poze cu tigara in mana.
    – Ah, o tineam si eu asa, era a lu colegu :-„

    • Mai 21, 2009 9:48 am

      haaa! audrey! de unde ai aparut, obraznicatura mica si fumatoare? :) i haven’t seen you in ages.

      • Mai 21, 2009 9:55 am

        because i haz abandoned sinking ship of y360 acum doi ani si m-am mutat aici pe presa cuvantului.

        i haz seen you by the way, acum vreo saptamana sa fi fost, la clubul taranului, intolita in blugi si scoborand de pe bitchicleta :D

        • Mai 21, 2009 9:58 am

          heh. stiam ca ai plecat de pe 360, dar nu stiam ca ai venit aici, misterioaso. bun, deci mai ramane sa te vad si eu, scoborand sau nescoborand. :)

Lasă un răspuns

