Skip to content

Iubito

Aprilie 26, 2009
tags:

În alunița ta de deasupra buzei e mai multă subtilitate și însemnătate decât. Ca să nu mai vorbim de secsualitate. Sau de coastele tale care mă scot din minți. Tu știi că niciodată n-o să vreau să mă suni când îți dau mesaj.

You were made out of my ribs
We share a heart, we share the stars.
I’ll wrap you tight around my wrist
To keep you pumping through my arms.

And I held you like I never had before

We were closer than we’d ever been before.

We were younger than we’d ever been before,

Somehow safer than we’d ever been before.

9 comentarii leave one →
  1. Aprilie 28, 2009 8:53 am

    oana numa chestii secsi scrie aici! imi plac. sunt pink, dar de un pink punk, ca si OZ, vorba Idiotului.

  2. Aprilie 28, 2009 10:34 am

    imi place comparatia.

  3. Aprilie 28, 2009 12:01 pm

    vezi de ce te iubesc eu pe tine! bai! oana-i soramea!

  4. Aprilie 30, 2009 2:30 am

    Adicătelea, dacă io-ți dau mesaj aicișa, nici tu nu suni. Deal :D

  5. SpecialK permalink
    Aprilie 30, 2009 10:57 am

    „Amindoua aplecate deasupra cestilor: fruntile ni se ating. Iti spun o poveste pe care am inventat-o anume pentru tine. Din zatul de cafea, un personaj trage cu urechea. Pinza de paianjen se leagana in aer si copacii inghesuiti pe tapet se desira spre noi. Atunci scoti din poseta porttigaretul si iti aprinzi o tigara, iar fumul ne inconjoara ca o membrana aromata.”, Doina Ioanid, 37, Duduca de martipan

  6. SpecialK permalink
    Aprilie 30, 2009 10:59 am

    – cu menţiunea bineînţeles că în loc de ceaşcă ar fi sticlă, sau hai, treacă de la mine, pahar, şi în loc de zaţ de cafea – spumă de bere sau pată de vin.

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iulie 5, 2009 11:59 am

      …si in loc de tigara un joint, iar fumul care ne inconjoara o piele de pe toba

Lasă un răspuns

