Skip to content

With friends surrounded

Mai 1, 2009

„Întârzii ca vaca, am stat cu pisica”

„Te-aștept ca boul”

I love your socks, Oana! They’re like a party for the feet!

Aveți noroc cu mine. Nu plouă din cauză că nu mi-am luat eu umbrelă. Degeaba aveți voi toți. Dacă nu am eu, nu plouă. It’s as simple as that.

Când eram mic, furam cavitul lu sor-mea, îl mâncam ca pe ciocolată. Ca să nu se prindă ai noștri și să mă certe, răzuiam bucățelele cu lama și strângeam ce se adună.

Excuse me for being a popcorn eating machine.

You know, in Romania, we associate oranges with Christmas.

Când eram mici, eu și sora mea credeam că cel mai minunat lucru din lume sunt bananele.  Dacă ne întreba cineva ce dorințe ne-am pune, dacă am întâlni peștisorul ăla de aur, noi ziceam mereu: o căruță de banane! Eu un camion! Eu cinci camioane de banane! Eu un catralion de camioane de banane! Eu un catralion de catralioane…Dar puteți mânca voi atât?! Putem încerca!

I liked that hooker we had then. I liked the taste, it was smooth…-You liked the hooker’s taste? Ooooh, oooh! It was the hookah! Oh, excuse me for having a dirty mind. I just felt flattered you considered me open-minded and close enough to tell me about a hooker’s taste. It would have been nice.

Sunt convinsă că nu au 400 ml paharele astea de bere. E o minciună sfruntată.

Ce fată mișto! Oare i s-ar părea ciudat dacă îi cerem numărul de telefon? Sau să îi spunem: Ne mai vedem pe-aici! Hai că asta nu e ciudat,nu?

4 comentarii leave one →
  1. Mai 1, 2009 12:16 pm

    Plouă din cauză că nu mi-am luat eu umbrelă. Îmi pare rău că nici voi n-aveți. Dacă nu am eu, plouă.

    – Dă-mi și mie numărul tău, te rog!
    – De ce?!
    – De telefon, hai măăă…

  2. Mai 2, 2009 6:30 pm

    „I love your socks, Oana! They’re like a party for the feet!” tare asta :) brilliant mind

  3. Mai 3, 2009 6:15 pm

    oana belgiana si propaganda ideilor banan de frumoase! hi hi!

Lasă un răspuns

