Skip to content

Noi avem țâțe, nicidecum sâni.

Mai 4, 2009

nu40-761293

Oana Maria: baaai

Oana Maria: am mai intrebat lumea

Oana Maria: eu tot fac sondajul nostru

Oana Maria: cu țâțe si sâni

Oana Maria: si toata lumea crede invers decat noi. cica țâțe le inspiră ceva maaaare, ugere!

Special K: ce fraeri!

Oana Maria: daaaaa! nu pot sa cred!

Special K: frate, da’ țâță

Special K: e un cuvant atat de obraznic

Special K: e claaaaar mic si intepat

Oana Maria: exaaaact

Oana Maria: asa am zis si eu

Oana Maria: numai dupa cum suna!

Oana Maria: are doi ț, for fuck’s sake!!!

Special K: si e la misto asa

Special K: te trag de țâțe etc.

Oana Maria: noi avem țâțe! si n-am sa accept altceva! hm!

Special K: adica sânul ca sa fie obraznic trebuie sa fie descris ca atare

Special K: un sân obraznic

Special K: o țâță e obraznica din start

Special K: țâță obraznică e pleonasm!

Oana Maria: you’re speaking my mind!

Oana Maria: nici nu pot sa adaug nimic.

Special K: adica this has gone too far.

Special K: oricum intre noi fie zis si stim f.bine amandoua asta

Special K: este ca ne bucuram ca oamenii sunt orbi

Special K: la adevarata valoare si dimensiune a țâțelor,

Special K: dar asta nu o sa admitem

Oana Maria: si ca numai noi vedem adevarul suprem al țâțelor

Special K: we OWN the țâțe, yes.

Oana Maria: atata le trebuie!

Oana Maria: sa spuna ca noi avem sâni!

Oana Maria: pffft!

Special K: i shall spit them between the eyes if they ever call my wonders SÂNI!

Oana Maria: hahahaha!

Oana Maria: bine, love, te las. recunosc, vreau sa joc un joc pe care l-am intrerupt, si sunt la penultimul nivel si sunt disperata sa-l termin!!

Oana Maria: sunt arheoloaga si dezleg aici mistere si cacaturi d-astea

Oana Maria: gasesc comori

Oana Maria: mai am putin si gasesc comoara cea mare. DA SHIT.

Special K: ok, lara croft.

Oana Maria: dar nu uita, noi avem țâțe, nicidecum sâni!

Oana Maria: ca vaca aia de lara croft.

Special K: parol

Special K: noi avem țââââțeeee, se auuuude?? Hai, be gone now, țâț!

Oana Maria: țâț! dis iz niiice! I dig it!

Oana Maria: buh-byeee, țâț! pe maineeee!

foto: Jan Saudek

16 comentarii leave one →
  1. Mai 4, 2009 11:12 pm

    Daca „tate obraznice” e pleonasm , „tate lasate” exista ? :)

  2. SpecialK permalink
    Mai 5, 2009 7:19 am

    Doar sâni lăsaţi. Ţâţele nu se lasă, ele doar se ridică, se umflă, îşi iau zborul. Eventual.

  3. Mai 5, 2009 9:36 am

    dar ce ar fi sa vorbim despre vulve!

  4. Mai 5, 2009 8:44 pm

    Curios. Tocmai mi-am comandat un compendiu masiv de tate

  5. Mai 5, 2009 10:13 pm

    si nu ni-l recomanzi si noua? poate ne lamurim in problema asta deosebit de grava.

  6. Mai 13, 2009 8:04 am

    Daaaaaa Teetees and beer cum zicea amicul Zapa :D
    Teetees and beer!
    Teetees and beer!
    Teetees and beer!

    Oooo, la vache!

    • Mai 13, 2009 8:08 am

      eh, da’ mai gresea si zapa asta. pen’ca a mai zis si sa nu mancam zapada galbena si eu mereu ma gandeam ca zapada galbena ar putea fi asa pentru ca s-a varsat bere pe ea.
      la vache qui rit, sau asa, in general?

  7. Mai 13, 2009 8:16 am

    Da imi place cum ai judecat, zise tatalor dupa ce lua o gura de zapada galbena:)), Eeeh La vache pentru ca magarul putrezit pe pian ar fi insemnat plagiat iar piticulcelbirjar, desi pare sa fie de viitor, nu a fost adoptat de conclavul societatii :D

  8. Mai 13, 2009 8:16 am

    ah La vache, madamme

  9. Septembrie 11, 2009 11:40 pm

    Mă mâncă limba la un joc de cuvinte cu sâni, ţâţe și musca ţeţe… :p Deh…fiecare cu ce-l doare…

  10. Decembrie 14, 2009 8:44 am

    Ţâţele sunt foarte atractive, ca nişte jucării pentru noi, bărbaţii. Dar nu înseamnă nimic fără restul corpului.
    Pentru că orice băieţel ştie: după ce ai terminat joaca, trebuie să şi fuţi ceva, ca să fii împlinit.

    P.S.: Norocul vostru că ţâţele nu se strică sub infuenţa noastră. Nici dacă le îngropi în nisip. :D
    Sună a cântec asta, nu? „Ţâţe în Nisip”. Poate îl scrie Vama. :))

  11. Mai 7, 2010 6:24 pm

    alea se fut!!????/!!!???!!!!??!!!??!!!???!!!???11

  12. loghin permalink
    August 7, 2010 8:56 am

    natura mama a facut toate bune

  13. Septembrie 15, 2010 9:59 pm

    Femeile au sâni. Punct. Doar nesimţiţii zic că au tâţe. Dar se poate zice şi aşa, în funcţie de circumstanţe (şto sau umor, pasiune sau dezmăţ verbal etc…)
    Ambele descriu realitatea, nu?

  14. Mai 8, 2013 6:46 am

    intrebarea e dacă ai țâțe de gașcă

Lasă un răspuns

