Skip to content

Doi băieți, o fată și o poveste

Mai 6, 2009

Ați plecat de la muncă și ați venit, ca întotdeauna, în camera mea mică, cu oglinda murdară, vase nespălate și haine aruncate pe scaun. Țopăiam în chiloții mei roz, bucuroasă că reușisem să lipesc singură staniol pe geamuri, să nu-mi mai bată soarele în ochi.

“-De ce nu ne-ai așteptat? Uite, n-ai lipit bine aici, proasto”, m-a certat F., în timp ce tu mă sărutai pe frunte.

„-Fii atent ce piele fină are nebuna asta! Cu ce dracu-ți dai pe tine?”

„-Cu nimic”, mă hlizeam eu. „Așa sunt eu, ca un delfin.”

“-Minți, nesimțito. Zi!”

“- Cu nimic, mă, n-auzi!”

F. mi-a mângâiat și el antebrațul, ceva extraordinar dom’le a zis, a râs, s-a așezat pe pat și ne-a întrebat ce facem azi.

„-Azi vă citesc! Am găsit aseară o superpoveste de Mark Twain! Numai la ea mă gândesc de azi-dimineață, abia așteptam să veniți.”

Tu ți-ai așezat capul în poala mea, F. s-a întins pe patul de vizavi, și am început. Nu știu câtă vreme a trecut, au părut ani. Răgușisem, și unul sau celălalt dintre voi îmi dădea din când în când să beau apă dintr-o cană de metal. Tocmai apunea soarele când am terminat. Și nimeni nu a spus nimic timp de jumătate de oră. Ne gândeam la dumnezeul ăsta inventat și toate porcăriile astea. După care F. a tras o concluzie în stilul lui teatral, patetic, și noi doi am râs de el. Și te-am mușcat de gât, prietenos. Și am băut ce mai rămăsese din vinul de aseară. Și ne-am înghesuit toți trei într-un pat și nu aveam loc și ne înghionteam și atunci m-a pufnit un râs din ăla nebun, pofticios, de sălbăticiune, care mă apropie uneori de orgasm, până m-am înecat cu salivă și am crezut că o să mor. Rar am mai fost atât de fericită ca atunci.

11 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Mai 6, 2009 7:48 pm

    ce drăgălăşenie! acu văzui şi videoul…
    am văzut filmul la recomandarea renatei :)

  2. Mai 8, 2009 12:25 am

    eu n-am reusit sa ma uit la el pana la capat.

  3. Mai 9, 2009 3:34 pm

    Pai si pana la urma v-ati pus-o sau nu ?

  4. Mai 9, 2009 3:38 pm

    Glumesc, am vazut filmul. Interesant

  5. Andrei Sevastian permalink
    Mai 20, 2009 8:10 am

    Incearca 9 songs (film)! Mai fain ca the dreamers si ca trairi. Bine alta poveste, dar nu mai divulg asa ca enjoy!

    PS: fain blog

    • Mai 21, 2009 12:03 am

      mersi pentru recomandare, I shall watch and let you know despre trairile alea, cam cat de misto au fost ele.

      • Andrei Sevastian permalink
        Mai 26, 2009 8:45 pm

        am vazut un film frantuzesc si mai tare cu o tipa care abia ce iese din adolescenta si intra la „produs”…senzatii :)

        revin cu un post

        e de prin 73 pare-mi-se!

Lasă un răspuns

