Skip to content

Hai să ne vedem

Mai 12, 2009

Ce dracu’, ți-am zis.

Am râde mult

Și ne-am înjura prostește.

Eu aș face baloane de săpun,

Și tu ai râde de biscuiții mei

În formă de telefon.


Ți-aș trage o palmă

În glumă, mă jur!

Dar te-ar durea ca dracu’

Și m-ai ciupi de cur.


Aș sări pe saltea

Până i-aș rupe arcurile.

Și tu m-ai învăța cuvinte noi.

Precum reviriment.

Sau responsabilitate.


Apoi m-ai saluta cu stimă,

Te-ai duce acasă,

Și uite și-o rimă:


Te-ai mângâia ușor,

Pentru mine,

La camera de filmat,

Ca o gagică din aia

La videoceat.

37 comentarii leave one →
  1. Mai 12, 2009 4:09 pm

    Vrei să fiu gagica ta de videoceat? :D
    Pormit să fiu docilă. Sau nu. Cum vrei tu – blink blink.

  2. Mai 12, 2009 4:10 pm

    Btw, pormit is short for „promit ca un porc ce sunt”.

    • Mai 12, 2009 4:39 pm

      ha, uite ca și tu mă înveți cuvinte noi, precum blink blink sau pormit. ;;)

      vreau sa fii, cum îi zice la opusul de la docilă, din aia rea cu bici, cum dracu îi zice? :P

  3. dady permalink
    Mai 12, 2009 4:30 pm

    vb din amintiri?

  4. Mai 12, 2009 4:55 pm

    Mi sî zîși ghioșielul sălbatic, da’ di fapt mî chiamî Mistress… pam pam.

    • Mai 12, 2009 5:31 pm

      lasî cî știm noi cum îi cu ghioșielul așiela. stă cu capu-n pământ, șî când nu ti-aștepț, haț! sari să muști…

  5. nadaella permalink
    Mai 12, 2009 6:57 pm

    biscuitii in forma de telefon sunt tari :D

    amu ma duc
    sa-mi pregatesc perechea de catuse
    si oarece cureluse
    de plesnit buci jucause
    sper s-apuc
    sa te si tzuc

  6. Mai 12, 2009 11:12 pm

    stiam io ca-ti plac biscuitii mei. merit o oarece curelusa pentru asta. :D

  7. Mai 13, 2009 7:14 am

    Banuiesc ca ai scris de la un pc in forma de pian, cu litere pe clape in timp ce mestecai o guma cu gust de leustean tocmai scos din ciorba de genunchi de gasca lovit de cainele cu blana merinos tunsa de ciobanul cu trei ochi in fruntea magarului mort de pe pianul bunicii, aaaaa si sa nu uitam de piticulcelbirjar cu sosetele de aur si curva pirat ce asteapta ca tata zmeilor sa se desbrace pentru ea pe videochat :D
    OOooooo, la vache!

    • Mai 13, 2009 8:00 am

      a, bineinteles. mai putin genunchiul de gasca. ;) si da, eu sunt cea care l-a vazut pe tata zmeilor dezbracat.

  8. Mai 13, 2009 7:26 am

    ereeeeeeeeectiiiiiii!

  9. Mai 13, 2009 8:12 am

    incep sa ma simt ca intr-un tablou de Dali aici, cu atata erectie in jur, banuesc ca esti domnisoara seminud ce mangaie in bratele`i un vitel de capra. Mai trebuie sa se scurga timpul si sa renastem ca tabloul sa fie complet, nu`i asa ca si caii se impusca?

    La vche!

    • Mai 13, 2009 8:32 am

      o, ce istet imi sunteti, domnule. v-ati prins la timp ca sunteti intr-un tablou de dali. doar ca aveti orbul gainilor de nu vedeti ca sunt nuda complet, nu doar semi. si unsa cu miere, si cu muste lipite pe piele. (da, mi-a ramas mie obsesia aia din jurnalul lui, mi se invarte prin creier.:D)

  10. Mai 13, 2009 8:42 am

    Vai dar nudul se poate observa cu ocul liber madamme, iar ocul meu surealist vrea sa ascunda nudul putin, sa vada doar umbre si forme, sa deduca ce se afla in spatele esarfei sub care te ascunzi, sa pluteasca o aura de mister in portretul androginului :D.

    La vache!

  11. Mai 13, 2009 8:56 am

    Dar ma flatulati cu acest joc de cuvinte, iata ca am derivat sau deviat de la poesie, si poate publicul larg nu e tocmai amuzat de mica noastra polemica sau poleica, cine stie cum ii mai zice.

    La vache surreal nouveau DaDa

    • Mai 13, 2009 9:19 am

      cum? doar nu cumva vreti sa spuneti ca este important ca publicul larg sa fie amuzat? *intreba ea flatuland intr-o veselie in continuare*

  12. Mai 13, 2009 9:29 am

    Ruptravit (cuvant inventat, ca tot veni vorba:D)ca publicul trebuie sa fie amuzat madamme dar am temeri ca daca ne lovim la cioc in timp ce emanam mirosuri anti nietzcheniene cu mustati rasucite impotriva gravitatiei si flori de Numauita in varfe, probabil vor fi atat de amuzati incat ar rade pana ar vomita carabusi pe nas si risca sa se tavaleasca prin zapada galbena… de la bere evident. Ori eu nu as vrea sa ma fac vinovat de stricaciuni aduse poesiei, aici de fata.

    OOOoooo, la vache!

  13. Mai 13, 2009 10:23 am

    ah, va inteleg perfect temerile. dar stati linistit, nu cred ca aveti puterea de a strica poesia mai mult decat este deja, ea fiind rodul unei minti stricate, cu flori de uitămă în vîrfi. ;)

  14. Mai 13, 2009 10:41 am

    touche madamme, dar sunteti chiar modesta in ce va priveste propria creatiune artistica ce se ancoreaza foarte mult in aria realismului iar o minte stricata si cu flori de uitama`n varfi nu ar fi putut emana decat miere de albine si cai morti pe pereti, ori in afara de o banala si cotidiana „mangaiere” nu gasec nimic stricat aicid e fata.

    P.S.: asteptam esplicatia titluilui. Ce vrea sa spuna artistul?

    Qu` est que ce ca? OOoo, la vache!

  15. Mai 13, 2009 12:59 pm

    vous vous trompez, bunule domn, nu sunt modesta nicidecum. va reamintesc ca stricat nu este neaparat ceva rau. ba dimpotriva.

    esplicatia titlului ziceti? cum sa spun…Probabil artistul se afla intr-o perioada creativa infloritoare a vietii sale psihedelice, si de aici acel entuziasm nebun, acel curaj nemasurat de a spune lucrurilor pe nume. Caci, trebuie sa recunoastem, nu oricine ar avea indrazneala sa spuna asa, tam-nesam, hai sa ne vedem. c’est sacrileeeege! tocmai de aceea, opera artistului a fost mereu cenzurata si criticata de catre oameni care nu au acest curaj, astfel incat sunt rosi de invidie pe dinauntru, cum roade cariul cartile vechi din raftul bunicii…

    Sa nu va mai spun acum si de valorile simbolice ale cuvantului „hai”….Ca am pierde timpul pana dimineata, monseniore.

  16. Mai 13, 2009 1:33 pm

    vai, dar madamme ce altceva mai bun este de facut decat sa polemizezi si sa sorbi opium intr-o camera obscura pe ritmuri de blues pentru o pisica neagra dimpreuna cu un factotum?
    Cat despre semnificatia positiva sau nu a cuvantului „stricat” deasemnea se poate lungi o frumoasa polemica. Iar despre curaj, daaaa despre curajul de a spune „hai sa ne vedem” nu cred ca mai trebuie vorbit parce que je suis un gentleman si vous comprenez que je veux dire.

    Ooooo, vaca :)) prea multa fancais pana la ora asta

  17. Mai 13, 2009 1:57 pm

    asa este, monsieur. iar eu am mancat atatia covrigi cu mac (nu mai era opium la piata), incat incep sa delirez. asa ca ma retrag in coltul camerei sa visez la vaci verzi pe pereti.
    ah, ce conversatie frumoasa am putea avea despre cuvantul „stricat”, daca nu mi-ar fi atat de ingrozitor si nesimtit de lene…!

  18. Mai 13, 2009 2:10 pm

    tres bien madamme vous savez ou je trouve in cazul in care va e sete de polemica. :D. oricum eu am sa va mai calc pragul si chipintaci.

    La vache vert :))

    sau cum zicea distinsul „T`aimer vert” :))

  19. Mai 13, 2009 5:10 pm

    Dupa cum spuneam, am sa revin, am o dilema, m-am tot gandidt pe drumul spre casa, oare vaca verde are nume, si daca n`are inseamna ca`i tiganca?

    La vche!

  20. Mai 13, 2009 9:12 pm

    da’ ce? tigancile n-are nume? ba are, o cheama la vache. la vache se cache pour fumer de hash. :D

  21. Mai 14, 2009 6:54 am

    Ooooo dar de ce nu spuneti asa madame. Propun o sesiune lucrativa pe marginea acestei probleme, grave, as zice in zilele noastre, chiar arzatoare :D pe alocuri. Ce parere aveti?

    OOoo la vache qui fumer de hash!

  22. Mai 14, 2009 8:06 am

    ahh, ador sesiunile lucrative! 8->

    oooo, la vache qui fait du caș!

  23. Mai 14, 2009 8:25 am

    Eu zic ca nu ar fi rau sa impamantenim coordonatele unei sesiuni lucrative pe margine subiectelor de actualitate. Si pentru binele sotietatii cred ca ar trebui sa fie cat mai curand ca altfel ne ia dracu pe toti, cu criza/seceta asta.

    ooooo, la vache avec pot!

    • Mai 14, 2009 9:58 am

      mais biensur. we need to have a meet-talk-and-pot session with la vache. before dracu’ takes us all, obviously. :)

  24. Mai 14, 2009 10:13 am

    quand? ou? aujourd’hui? la drum de seara?

  25. Mai 14, 2009 10:13 am

    oooo the green cow

  26. Mai 14, 2009 11:18 am

    tot ce se poate. va voi transmite prin telepatie locul si ora, milord. o sa port o vaca verde la butoniera si o sa fiu unsa cu miere. (i’m obsessed, yes.)

  27. Mai 14, 2009 11:31 am

    Da e clar a cazut reteaua :)) A dracu vaca :))

  28. Mai 14, 2009 11:56 am

    :D las’ ca-si revine iea.

Lasă un răspuns

