Skip to content

Lifelines

Mai 14, 2009

În seara asta am cunoscut cea mai frumoasă chiromantă.

Avea flori în păr,vorba vine,

Cercei aurii, ochi ca niște măsline.


Și cu cât vorbea, cu atât mai frumoasă se făcea.

Mi-a spus lucruri pe care

Numai mama le știa.

Lucruri pe care doar eu le știam.

Lucruri pe care mi le spun prietenii mei vechi

An de an.


Lucruri tâmpite,

Lucruri amare,

Melodioase,

Sau fără sare.


Ai putea să faci lucruri mărețe,

Draga mea,

Dar nu te lasă lenea,

Curva ce e ea.


Degetele astea spun amor și artă,

Totul este clar,

Văd ca pe o hartă.


Dar linia asta ce e cu ea?

E ruptă, futu-i.

Vai de viața mea.

Nu te speria,

Uite se îmbină

Cu asta mai jos,

Chiar dacă e fină.


Și asta aici,

De ce dracu’ coboară?

Înseamnă că-ți va crește

Cannabis pe-o nară.

Glumesc, știi prea bine

Că spune-altceva.

Te prinzi tu singură,

Că ești deșteaptă,

Draga mea.


Și mai ales spune,

Ține minte,madam,

Că poți iubi zece oameni

La maxim,

Simultan.

13 comentarii leave one →
  1. Mai 15, 2009 6:18 am

    Poesie de bererie madame? Cata promptitudine, ce precoaca esti :))

  2. Mai 15, 2009 7:00 am

    but of course, monsieur. ti-am zis ca-s productiva. minutul si poezia. pai nu? :D

  3. Mai 15, 2009 7:15 am

    Indubitabil

  4. Mai 15, 2009 7:17 am

    Tztztztztztz dupa cum zicea si distinsul Ghiote.

    La vache qui rit!

  5. Mai 15, 2009 7:37 am

    belgianca, nu reeditezi postul cu supa si lacrimile de la gara lipscani?

    • Mai 15, 2009 10:03 am

      Of, jock my love, iar esti intr-o perioada din aia in care ai chef de lacrimi in supa? Nu stiu daca vreau sa-mi pun singura sare pe rani momentan…

  6. Mai 15, 2009 9:59 am

    Nice. Respect.

  7. Mai 15, 2009 11:02 am

    Si pt tine si pt ea.
    Bine ai venit la mine in blogroll. Daca nu ti-e cu suparare, bineinteles.

    • Mai 15, 2009 1:38 pm

      mai, ce sa zic…bine te-am gasit? :) eu nu prea am treaba cu blogrollurile in general, faci cum iti spune inima :))

      ba am treaba cateodata, de fapt. am fost pusa in unele blogrolluri, de unde mi-a venit un flux de idioti :) dar banuiesc ca nu e cazul aici ;)

  8. nadaella permalink
    Mai 15, 2009 12:43 pm

    oi, dar ce chiromanta! ce lucruri stie ea si ce frumooooos le spune, oi!

  9. SeB@sTiAn permalink
    Iulie 17, 2009 3:27 pm

    Sti in Brasov e un bar unde poti sa iti postezi poezia, unde poti sa iti reciti poezia…E frumos acolo, e ceva gen bar american…In fine, nuj dc am zis asta, dar nu mai conteaza…Faza, e ca poezia e super belea…BRAVO !!!! Cel putin mie mi-a placut !! E ok, desi pare k e scrisa de cineva fumat rau de tot :))…Dar hai k e OK… PeAcE!!:)>- :)

Lasă un răspuns

