Skip to content

Coada

Mai 15, 2009

Aș vrea să am o coadă. O coadă cu minte și personalitate, să fie nesimțită și proastă ca mine.

O coadă lascivă, de care să mă tragi când vreau să fug și să mă aduci înapoi și să nu am scăpare. Să nu am scăpare doar pentru că așa vrem noi, eu și coada mea. Ne place să ne prefacem neajutorate. Așa cum îmi place să mimez violul.

O coadă nerușinată, care să se agațe de gâturi, iar eu să atârn de ele, goală, ca o maimuță.

O coadă nesimțită, cum spuneam, pe care să ți-o înfășori în jurul încheieturii drepte și să mă smucești cu furie, și să îmi apeși fața de perete când îți spun că mi-aș trage-o cu prietenul tău cel mai bun.

O coadă lacomă, care se strecoară sub așternuturi și îți încolăcește gleznele.

O coadă veselă, care să îți amestece zahărul în cafea cu lingurița, și tu să râzi în hohote,  să-ți sclipească ochii ăia.

11 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Mai 15, 2009 6:33 pm

    in cazul asta, te-as putea lovi si cu propria-ti coada, nu doar cu curelusa de la poseta :)
    tails turn me on :*

  2. Mai 15, 2009 7:27 pm

    Godem mother fucker, whers the midget here? :)))))

    • Mai 15, 2009 7:34 pm

      hahaha! sa stii ca m-am gandit si la piticul tau cand scriam asta. era evident ca el lipsea de acolo. :)) dar nici macar nu lipseste. el se subintelege. cert e ca trebuie sa punem mana pe el odata si-odata.

  3. Mai 15, 2009 7:36 pm

    clair.

  4. Der Puppen Fuhrer permalink
    Mai 16, 2009 3:27 am

    Joel Peter Witkin

    • Mai 16, 2009 2:37 pm

      Mein liebe Puppen Fuhrer, uite că nu știam de minunăția sa domnul Witkin. Pleased to meet him. Danke.

  5. Mai 16, 2009 2:24 pm

    Am codița mea, sunt pionier!

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iulie 5, 2009 11:27 am

      prin anii 80, ioan grosan a dat peste o fata care avea niste inele in plus la coloana vertebrala, acolo unde incepe posteriorul (un defect destul de raspindit, de altfel). avea, adica, un fel de ramasita de coada. l-am intrebat daca nu s-a speriat. a zis ca dimpotriva, era ca un miner de care o tinea cind o futea…. hmm, o fata cu miner…

  6. SeB@sTiAn permalink
    Iulie 17, 2009 3:22 pm

    hopaaa…Asta da fantezie…Si sadik, si de toate…Imi place !! Hai k esti tare, BRAVO tine-o tot asa draga…!! PeAcE!!:)

Lasă un răspuns

