Skip to content

Înspăimântătoarea nuditate

Mai 19, 2009

Cred că oamenii proști se înmulțesc, la căldură, prin diviziune, ca celulele. Altfel nu îmi explic de ce, în ultimele două săptămâni, au început să-mi confunde casa cu un loc public. Doar pentru că geamul e la demisol, și ai acces la el cu ușurință, nu înseamnă că îl poți folosi ca pe o portiță spre fairyland sau parcul de distracții sau ce dracu’ vrei.

Prima oară a fost tipul care: domnișoară, (văd că sunteți ocupată să țopăiți prin cameră pe ritmul muzicii, crezând cu naivitate că aveți intimitate, dar) nu aveți cumva o țigară? Nu, futu-i, și aici nu e magazinul de la colț și nici bar.

Apoi cuplul care: ah, uite, ce drăguț! o pisică! ce faci, pisiiiii? (cioc-cioc in geam). ah, s-a speriat! fii atent, raft ca ăla voiam să-mi iau și eu!

Apoi pumnii în geam întru sperierea pisicii, from anonymous bastards.

Apoi pumnii trântiți cu putere la 3 noaptea, când dormi, să-ți sară inima și să visezi apoi cum mergi pe cioburi.

În seara asta a fost o familie întreagă. Mama, tata și doi copii.

Tatiiiii, uite o pisicăăă! Uite, seamănă cu aia a lu’ tanti Violetaaa! Vino-ncoace, mamă, nu te duce în stradă! Hai să vezi și tu pisica! Uite, s-a speriat! Ba nu, uite că nu fuge! Uite încă una sub mașină! N-o fugări, nesimțitule, așa te-am învățat eu?!

Încercam să scriu ceva, să mă concentrez, dar la geamul meu era o nenorocită de conferință. Și atunci mi-a venit, simplu. Cea mai frumoasă idee. Am ieșit de sub cearșaf, goală cum eram, și m-am dus fix în fața geamului.

Înainte de a li-l închide în nas, ostentativ și cu zgomot, am savurat privirile lor îngrozite, amuțirea. Nimeni nu mai râdea, nimeni nu mai era vesel, nimănui nu-i mai trebuia pisica. Și-au înhățat copiii de mâini și s-au repezit, aproape fugind. Haide, mamă, mișcă-te mai repede!

Dacă îi înjuram sau le aruncam apă în ochi, n-ar fi avut efectul ăsta. Atât de rapid, sigur și elegant. Nuditatea asta îngrozitoare.

Sper doar să nu se întoarcă tatăl mâine, singur.

foto

48 comentarii leave one →
  1. Mai 20, 2009 5:38 am

    Se mai intampla.

    In rest cu nuditatea… e binevenita ;)

  2. Mai 20, 2009 6:15 am

    Ma cherrie un mare om, pe care nu mai stiu cum il cheama si care nu stiu daca mai este in viata, dar stiu sigur ca am cetit pe undeva si am achiesat ideii, zice aproximativ asa: Nudul unei femei este mai frumos decat insasi filosofia. Unde mai pui ca daca era si uns cu miere si cu muste pe el, chiar nu mai inteleg de ce sa fuga lumile:)))

    OOooo, la vache nu!

  3. Mai 20, 2009 6:57 am

    as musca din carnea fetei!

  4. Mai 20, 2009 7:46 am

    Asa-i la demisol. Mucuri de tigara nu-ti arunca pe geam ?

    Am o singura nelamurire? Tatal a vazut PISICUTA? Daca nu, pot pune pariu ca o sa se intoarca :-P

    • Mai 20, 2009 11:42 pm

      nu, la mucuri de tigară încă n-am ajuns. pe alea le arunc eu singură pe jos, e ok. ;)

  5. nadaella permalink
    Mai 20, 2009 7:50 am

    pot sa vin si eu sa vorbesc cu pisi la geamul tau? :P

  6. mimo permalink
    Mai 20, 2009 8:20 am

    mwahahahahahahah. mie nu-mi face nimeni cu mana de la capsa, desi umblu dezbracata fara perdele trase.

    • Mai 20, 2009 11:00 pm

      pai la capsa e lume selecta, dom’le, se stie. :P bine ca esti tu smechera si ai vecini d-astia.

  7. SpecialK permalink
    Mai 20, 2009 10:35 am

    Din seria momentelor în care mi’aş dori să am pulă, tag violenţă stradală, cu sânge şi creieri pe asfalt. Azi, pe stradă, mergeam agale mestecând covrig.
    „Dă’mi şi mie ce mănânci. Ce sfârcuri ai!”
    Nu de alta dar nu’i şade bine unei domnişoare cu unghiile rupte şi fără dinţi în faţă. Dar cât mi’ar plăcea să plasez un pumn adânc în gură. Gratuit şi cu zâmbetul pe buze.

  8. Mai 20, 2009 11:37 am

    un copil se va bucura intotdeauna ca vede pisica. Nu are notiunea de spatiu intim, asa ca se bucura in mod egal de pisica de pe fereastra ta ca si de pisica de sub masina.

    • Mai 20, 2009 11:03 pm

      stiu, ma, e foarte frumos ce spui tu aicea, dar nu stii cum e cand ti se intampla a o suta oara si n-ai liniste dracului. si eu reactionez cand vad o pisica la un geam, ii fac cu mana, ii zic : ce faci pisi? dar nu raman la geam si nu incep sa bat in el si sa port o conversatie intreaga. tocmai pentru ca ma gandesc ca trebuie sa fie si stapanul pisicii pe acolo, pe undeva.:) in plus, nu de copii era vorba, cat de parinti. si mai ales de reactia oamenilor la nuditate.

  9. alin permalink
    Mai 20, 2009 11:44 am

    am vazut nuduri chiar cu tine, de ce nu ai pus unul dintre ele?

  10. Mai 20, 2009 11:05 pm

    chiar cu mine, auzi tu! super tare! :)

    pai de ce sa pun cu mine? ca de mine m-am plictisit, ma vad in oglinda toata ziua…

  11. titintm permalink
    Mai 21, 2009 11:09 am

    deci…..buna ziua!

  12. Mai 21, 2009 11:16 am

    deci…sa trăiești, titine! (:

  13. titintm permalink
    Mai 21, 2009 11:48 am

    identically!

  14. Mai 21, 2009 2:18 pm

    Mi-a venit o idee geniala: de ce nu-ti pui perdele sau jaluzele?
    Moooama ce bun sunt :P

  15. alin permalink
    Mai 21, 2009 5:20 pm

    nu-si pune ca n-are bun simt :)

  16. Mai 22, 2009 8:31 am

    bineînțeles că nu am bun simț, nici nu se pune problema.
    enfin, am jaluzele, dar nu le țin trase, pentru ca, după cum spuneam, dacă citiți cu atenție, stau la demisol. deci oricum abia intră lumina, jaluzele mai lipseau…
    pe deasupra, pisicii mele îi place să se uite pe geam. nu pot să-i fur bucuria asta. ;)

  17. Mai 24, 2009 1:35 pm

    Aaaa, ce poveste frumoasa!

  18. Mai 24, 2009 11:18 pm

    N-am vrut sa spun „fictiune”, sorry daca a sunat asa. Ideea e fermecatoare, in orice caz – sa reactionezi la lipsa de civilizatie cu o chestie care-i face pe oameni sa se simta prost datorita propriilor prejudecati. :)

  19. Mai 25, 2009 12:48 am

    Iti dai seama cum ar fi reactionat mama, tata si chiar pisica de sub masina daca erai baiat si le aratai nudul in erectie? :)

    • Mai 25, 2009 6:55 am

      a, pai ma lua tatal la bataie, iti dai seama. pentru ca oamenii, idioti fiind, percep nudul masculin ca fiind mult mai agresiv decat cel feminin. asta daca nudul poate fi agresiv….

  20. dragos21 permalink
    Iunie 4, 2009 8:51 pm

    super povestea imi place cum scrii felicitari

  21. Iunie 5, 2009 9:55 pm

    Frumos. Și nu doar frumos, ci și promovat. Promovat prin Blogoree.ro
    http://www.blogoree.ro/Blogosfera/Inspaimantatoarea_nuditate

  22. titintm permalink
    Iunie 6, 2009 9:06 am

    da, confirm scrii fain! asa…”viu”, nu știu cum

  23. titintm permalink
    Iunie 6, 2009 9:08 am

    aaaaa, off-topic…..sa nu uit, în 23 sunt în București. plec in tura aia faina. cica tre sa fim in fata casei poporului….parlament sau cum ii zice.

    poate ne….vedem acolo?

    miss d nu va veni….

    • Iunie 6, 2009 2:07 pm

      aaaa, 23 iunie? i-auzi! pai nu stiu detalii despre „tura aia faina”. dar as veni, cum nu! daca nu sunt plecata din oras. pacat ca nu vine si miss d. :( tinem legatura si stabilim ce si cum, da?

  24. Iunie 6, 2009 11:21 am

    io sugerez sa-ti iei un pitbul pe langa matza :))

  25. Iunie 13, 2009 2:01 am

    Ai procedat intr-un mod original dar… nu stiu cat de bine ai facut :))
    S-ar putea ca de acum inainte seara de seara sa vina santieristii in grupuri organizate cu taticul drept ghid .
    Poti sa fii mandra ca ai reusit sa te dezbraci de caracter si nu numai.
    Te respect pentru tupeu.

    • Iunie 14, 2009 7:28 pm

      nu stiu cum vine aia cu dezbracatul de caracter, dar nu cred ca e de bine. :) in schimb, dezbracatul de haine e mereu minunat. si eu ma respect, in general asa, pentru tot. :D

      • Ianuarie 1, 2010 11:21 pm

        Ahh, revin cu foarte mare intarziere in blogosfera :))
        Da ai dreptate… dezbracatul de haine e minunat :)))

  26. Iunie 22, 2009 2:34 pm

    Si eu care credeam ca toti prostii s-au strans in Braila. Ma linisteste oarecum gandul ca nu numai mie mi se pot intampla astfel de lucruri.
    :/

  27. Iunie 23, 2009 5:38 pm

    ah, si eu stau la parter.

  28. Iulie 31, 2009 11:56 am

    Pff ce le-ai facut-o :))

  29. Septembrie 13, 2009 5:12 am

    Oana, ai un haz fără uşă şi pervaaaaaaaaz! Hihihihi, hihihihiiiiiiiiiiiiii… descrierea spectacolui pe care îl creează pisica familiei şi curiozitatea pietonilor româneşti este impecabilă. Are ritm, surpriză, ironie. Başca titlul dramatic până la hiperbolă – „Înspăimântătoarea nuditate” adică un altfel de „Fantastica şi trista poveste a candidei Erendira şi a nesăbuitei sale bunici”… Şi în acest con-text na, poftim! şi fotografia domnişoarei în contact intim cu podeaua şi cu angoasa de a privi peste umăr, uşor ciufulită, gata de a fi smotocită, cu privirea arsă de dorinţă, uh… şi umbre dichisite prin cele părţi…

    Ştii, se mai zice, că tot am aruncat o privire şi pe textul tău cu „Nu mai e nevoie să fii tu inteligentă, că mă dă pe mine afară din casă un fel de deşteptăciune galopantă” (am aproximat titlul în semn de omagiu pentru ironia de care ai dat dovadă iar), aşadar, se mai zice că nuditatea are şi valoare exorcizantă. Nu neapărat întreaga nuditate, ci aceea mai adâncă, revelată de ridicarea fustelor. Hihihihihi, hihihihiiiiiiiiii… chiar e, pare-mi-se, un mit japonez în care gestul acesta al unei zeiţe de-a dreptul ţâţoase probabil (ţâţoasă în sensul de obraznică precum cuvântul cu pricina, aşa cum doct şi tăietor de respiraţie concluzionai într-un alt text) uf… reiau… că Proust, săracul, şi Gabriel Garcia Marquez sunt mici copii pe lângă mine şi frazele mele îndelungi-prelungi-nibelungi… şi cum spuneam – gestul acesta al unei zeiţe se pare că i-a făcut pe zei să râdă în hohote, ceea ce a alungat demonii şi a pus iar lumea pe roate.

    Adică eşti o zeiţă şi arată-le adevărul gol-goluţ, dacă nu se potolesc şi te mai asaltează pe la fereşti!

    • Septembrie 13, 2009 8:44 am

      frumoasă tare povestea cu zeita, multumesc pentru comparatie. I bow to you. (: si foarte faine frazele tale ametitoare, care te înnebunesc şi te învârtesc în paşi de dans până reuşeşti să ajungi la sfarşit şi să te trânteşti epuizată pe fotoliul capitonat din sala de bal. (:

  30. Septembrie 13, 2009 10:46 am

    Ooooooh, m-ai ghicit… imi plac la nebunie salile de bal, cred ca am fost o boieroaica de prin Rusia si cam dansam cu crinolina in vant si cu evantaiul in plin avant….

  31. Octombrie 12, 2009 8:27 pm

    Cred că nu mai văzuseră feline d-astea sălbatice. ;)

  32. Iulie 17, 2011 9:58 am

    Incredibil! Nu mi-au ramas decat … asa numitele onomatopeice pentru a-mi exprima gandurile. Sunt coplesit de frumusetea unui moment de care nu am mai avut parte in ultimul timp, si anume placerea de a citii.
    Multumesc!

Trackbacks

  1. O poveste. Care mi-a placut. « BloguLuTeo

Lasă un răspuns

