Skip to content

Old habits

Mai 20, 2009

Singură, pe la 12 și jumătate noaptea, la cantina de la sfântu gheorghe. Fețele alea de masă pătate, vazele ciobite cu flori artificiale, și oamenii urâți și știrbi care spun uite și la cretina asta nu se poate dezlipi de bicicletă o ține lângă ea la masă. Supă prea fierbinte, care-ți arde limba. Cartofi prea reci. O musculiță în fafurie, tocmai după ce la vache îmi spusese de gângania de acum câțiva ani, din același loc, cea pe care chelnerița „unde? nu văd”.

Pe fundal, aproape întotdeauna, telenovele românești. Odată am rugat-o pe tanti să schimbe, dar a spus ca televizorul nu e pentru clienți e pentru personal si personalul vrea să știe ce se întâmplă în episodul ăsta nu vă supărați domnișoară și poftă bună.

Îmi dau seama că mă fascinează (pe lângă prețurile mici), tot kitschul ăsta, toată mizeria, toți oamenii ăștia nedoriți de nimeni, care mă doresc. Că altfel n-aș mai veni să mănânc aici, după atâția ani, deși lumea îmi zice că odată și odată o să mă îmbolnăvesc.

10 comentarii leave one →
  1. Mai 21, 2009 8:20 am

    eu am facut o pasiune pentru acesta cantina! intr-o noapte beat mort, am cantat cun niste tigani lautari foarte foarte distrusi: la taverna-n port!

    cantina de la sf gheorghe si piata obor sunt cele mai misto locuri din bucuresti! spectacolul vietii primeaza. nu e nimif fortat! e totul natural! e viata!

  2. Mai 21, 2009 8:28 am

    Cum zicea unu: Romania profunda dom`le. Da` pan` la urma sti cum e, ca te cam saturi de atata profunzime (de egzemplu sa stai 7 ani prin zona Obor:D) si intr`o zi iti bagi picioarele si pleci sa cauti profunzimile altui habitat, ca sa fiu in ton cu titlu` :D

    La vache qui emigrer, am zis

  3. Mai 21, 2009 8:36 am

    pai de ce nu te muti direct in carturesti? unde se emana personalitate la patrat!

  4. Mai 21, 2009 8:45 am

    :)) haha nu intelesesi, nici asta nu e bine ca e tot o extrema, nu vreau sa plec de la crapatorii de floarea soarelui sau bostan din obor la „tai dracu de telectualii” din carturesti.

    la vache qui salute you!

  5. Mai 21, 2009 9:55 am

    nu înțeleseși, jockule, la vache aime la quantine! pas le carturesti. :) da’ se plângea și el, să treacă timpul. :)

  6. Mai 21, 2009 9:59 am

    ptiuuu cine ma`ntelege :))

  7. Mai 21, 2009 11:08 am

    bine! fie! hai sa il scoatem la un spanac cu ochiuri la cantina!

  8. cristiangheorghe permalink
    Mai 21, 2009 11:22 pm

    are mici? Cred că micii de 12 noaptea sunt cei mai gustosi. Ii savurezi în tăcerea nopții și te gândești oare ce-o fi fost în mintea lui Lagrange când a emis teorema aia. Te gândești la ce se va ma întâmpla domle în LOST. Dacă m-aș duce la cantina asta mi-aș scoate din urechi căștile iPhone-ului să mă pot ancora la peisaj. Și neapărat să aud cîinii lătrând.

Lasă un răspuns

