Skip to content

Flower-power Gayfest 2009

Mai 24, 2009

125d1a13c2fe3da4a422461819dc71f5

Nu pot spune decât că mi-ar plăcea să trăiesc mereu printre oamenii minunați pe care i-am văzut la gayfest-ul de anul acesta. Atâta politețe, bun-simț, zâmbet și energie pozitivă nu mi-a mai fost dat să văd demult.

Ce mi se pare trist este cum presa manipulează opinia publică, promovând doar ce este scandalos. De exemplu, pe toate site-urile și posturile tv au fost scoși în evidență travestiții. Bineînțeles că nu am absolut nimic cu ei. Problema e că nu erau reprezentativi pentru marș, având în vedere că erau doar 6-7 printre cei 300 de participanți, și că ei sunt cel mai greu de înțeles de oamenii de rând din România. Oamenii ăia care m-ar scuipa pentru că îmi „permit” să iubesc persoane de ambe sexe, și cărora le vine să facă crime când văd bărbați sărutându-se…(by the way, am avut ocazia să văd și eu la marș, și mi-a venit să fac altceva, nu crime…:D)

Poza mi-a făcut-o un fotograf de la Cotidianul. Balonul roșu sunt eu și cel galben Dana. Pentru că așa am decis eu. Și pentru că jurnaliștii avizi de scandal oricum ne considerau un cuplu select de lesbiene.

Puteți citi cum s-au simțit la marș dana, gramo, ariel, gărgărița, ill, gaypride.

18 comentarii leave one →
  1. Mai 24, 2009 10:20 pm

    uuu avem cam aceeasi culoare in cap : ))

  2. Mai 24, 2009 10:34 pm

    nu te-am vazut la mars, dar asta e un semn bun: inseamna ca am fost destul de multi incat sa nu se vada toata lumea cu toata lumea. foarte foarte faina poza din post, jos palaria!

    • Mai 24, 2009 10:43 pm

      îmi place optimismul tău. da, se pare că am fost destul de mulți încât să nu ne cunoaștem toți între noi. (: dar toți simțeam la fel. ceea ce mi-a dat energie și m-a făcut să zâmbesc tâmp pentru tot restul serii. (:

  3. Mai 25, 2009 3:13 am

    o participanta novice se plangea ca nimeni n-a vorbit cu nimeni in afara grupurilor cu care au venit … asta am simtit si eu la un moment dat, dar am fost si foarte ocupat :-S, la anul promit sa schimb asta. si eu am zambit tamp toata seara, si abia ieri m-am mobilizat sa scriu pentru gaypride.ro, parca a fost si parca n-a fost. norooc cu pozele care indica faptul ca a fost :)

  4. cristiangheorghe permalink
    Mai 25, 2009 5:10 am

    Frumoasă poza. Te reprezintă. Pe fotograf îl chema cumva Dragoș?

  5. nadaella permalink
    Mai 25, 2009 7:28 am

    io m-am tot uitat dupa pozele cu tine si nu prea gasii :)
    ar fi frumos s-avem mai des contact cu oameni asa de faini :*
    suntem ceva select, love; vazusi ce frumos zburaram in tariile cerului…

  6. Mai 26, 2009 7:32 pm

    ma distreaza oamenii care simt nevoia sa mentioneze ca ” nu am nimic cu homosecsualii. nu inteleg insa de ce trebuie sa faca parade, sa se dea in stamba” :)) sunt aceeasi oameni care isi ating culmea de acuitate intelectuala exprimandu-si parerea ca negrii sunt mai rasisti decat albii: in filmele lor nu apar decat NEGRI si muzica de NEGRI. la fel cum in lagarele naziste erau NUMAI evrei.

  7. Mai 26, 2009 7:34 pm

    „eu inca n-am vazut-o pe-a ta” asta e o replica de agatat? ;)

  8. Mai 26, 2009 8:13 pm

    pai na, merge si cu substitut : ))

  9. Mai 26, 2009 8:22 pm

    aaaa, e o foarte replica de agatat, idiotule. ;)

  10. Irina Tomici permalink
    Mai 28, 2009 7:28 am

    Ello! am pus poza aia frumoasa a ta intr-un articol. Sper ca-i ok :)

Trackbacks

  1. GayFest 2009 - Marsul Diversitatii « Gramo`s World
  2. marşul gay fest 2009 « cosas de nada
  3. Marș la marș, sau cum a fost la marșul gay - Joacadeamine
  4. Marsul 2009 at femeia simplă

Lasă un răspuns

