Skip to content

Despre (n)ero(z)i și morminte

Mai 25, 2009

bellu-0509-7

Probabil suntem un grup amuzant noi patru, plimbându-ne cu soarele în ochi pe aleile cimitirului.

Tu cu gândul la contesa ta gotică de demult, eu sărind printre cruci și țopăind pe morminte, făcând-o pe ea să se încrunte, el dezorientat, cu punga de cireșe în mână.

(Voi înghițiți sâmburii fără teamă, dar mie mi-a spus tata, demult, că dacă îi înghit, o să-mi crească cireși în burtă. O livadă întreagă.)

Ea căutând mormântul Iuliei, el rămânând mereu în urmă, tu fotografiind statui sparte pe care eu le pipăi pe sâni.

Tu melancolică, arătându-mi drumurile pe care le băteai cu ea, el crezând că știe drumul și înșelându-se, ea certându-mă că îmi bat joc de orice și zâmbind pe furiș, crezând că n-o văd, eu neluând toată moartea asta deloc în serios.

23 comentarii leave one →
  1. Mai 26, 2009 4:49 am

    you, the addictive beauty i fell in love with! :*

    cand mi-or creste cirestii aia in burta, am sa te chem sa-mi pipai crengile si sa te agati de ele, ca o maimuta goala; intre timp, sper sa-ti cresti coada aia, ca nu mai am rabdare :D

  2. Mai 26, 2009 6:47 am

    ahhh, ce-o să mă mai legăn de crengi! cum spuneam aseară, neapărat de 2-3 deodată. nu dăm drumul niciuneia,da? ;) numai așa, de-ale dracu’. :*

    • nadaella permalink
      Mai 26, 2009 7:04 am

      aşea, nici de-ale dreacu, legana-te-ai! :*

  3. Mai 26, 2009 7:14 am

    Statuia fara cap si musca psihedelica, in vaza de paine gasesti flori de cocos, cum sunt florile de cocos? :D

    La vache stupide!

  4. Mai 26, 2009 7:29 am

    da’ cum o fi vaza de pâine? ((:

  5. Mai 26, 2009 7:38 am

    ((: m-ai prins, la asta nu m-am gandit ((:
    Chiar cum o arata?

    Merde

  6. cristiangheorghe permalink
    Mai 26, 2009 8:34 am

    Se ia o franzelă. I se taie un colț. I se scoate miezul. Se pune în picioare. Iată vaza.

    La vache qui pense.

    • Mai 26, 2009 8:51 am

      ooo, bună asta. nu strică și o vacă gânditoare din când în când. (:

    • Mai 27, 2009 6:49 am

      Nu e asa simplu trebuie raschetata mai intai, dupa care se da prin ciment incins, iar la final se da un strat subtire de palux, sa luceasca, sa fie in ton cu mobila de arin din camera de zi.

      La vache ((:

  7. Mai 26, 2009 4:40 pm

    Mai, am dat in melancolie s-o spun pe a dreapta.
    Tin minte cand eram mic si mergeam la cimitir, imi placea si mie sa sar din mormant in mormant si sa citesc anii de pe cruci. Mi se parea ingrozitor de indepartat de exemplu 1920-1968 si ma gandeam ca oamenii aia or fi trait prin epoca de piatra.
    Trecand recent prin acelasi cimitir, vezi anii cu alti ochi, parca nu mai pare totul asa de departe.
    Ca babele alea care chibiteaza la inmormantari :
    – Cati ani a avut?
    – 70
    – Oooo, mai putea sa traiasca.

    Si aceleasi babe, cu 30 de ani in urma
    – Cati ani a avut?
    – 45
    – Da-l dracu’ ca a trait destul

  8. Mai 27, 2009 2:54 pm

    care noi patru?

  9. Mai 27, 2009 3:51 pm

    buuun! credeam ca este ceva frumusete descoperita recent si eu nu o stiu! te tzuc! oana belgiana! my love!

  10. Mai 27, 2009 4:29 pm

    of! dar eu ma gandeam la una cu tate si pisdulice!

  11. Mai 27, 2009 5:11 pm

    obrăznicăturilor!

  12. Mai 27, 2009 8:24 pm

    Auzi, da’ de ce-ti zice „belgiana” ?

    • Mai 27, 2009 8:51 pm

      :) păi jock a început să-mi spună așa demult, și s-a extins, îmi zice mai multă lume acuma. E din cauză că am rădăcini de acolo. Străbunica mea a fost belgiancă, și a venit în România în timpul războiului. Și îi ziceam eu lui jock cum de i-a trebuit ei să vină în România și să se căsătorească cu un român prost! Că de nu, aș fi trăit într-o țară mai evoluată acuma. Of course, all this is bullshit, că n-aș fi existat eu dacă nu se întâmpla așa. :)

      • Mai 28, 2009 6:33 am

        Lasa, nu fi trista ca nu-i asa evoluata nici tara aia. Adica ar fi daca ar fi si belgieni intr-insa. Am stat acolo vreo 6 luni si trebuia sa fiu tare atent sa nu calc in cacat de caine la fiecare pas.
        Dar berea si ciocolata sunt bune, nimic de zis. Insa ingrasa.

        • Mai 28, 2009 6:41 am

          eh, asta sa-mi fie grija, ca e prea multa bere si ciocolata buna…:D eu oricum sunt dintre oamenii aia care nu se pot ingrasa niciun gram. Anorexic beauty. ;)

          • Mai 29, 2009 12:15 pm

            Bai, sa stii ca e fatala combinatia de ciocolata, bere si kebab de la turci. Eu am renuntat la kebab si la o parte din ciocolata. La bere era deja prea mult :-P

Lasă un răspuns

