Skip to content

OD(d) land

Mai 31, 2009

Pentru că nu suntem singure împreună.

viteza se măsoară-n contracţii musculare

noi goale

distanţa în câţiva milimetri de păr.

Să ştii că îmi poţi săruta ochii data viitoare. Nu trebuie să te abţii.

liniile ochilor tăi nu se continuă

la infinit

nesărutaţi

ce ruşine

The knives are sharp, when you put them in my heart, he said. I know, I say, but I like them there that way. I feel fucking guilty though.

să te-agăţ la uscat?

cum stai adunată lîngă mine

cu zâmbetul ăla he-he

Cu bicicletele prin ploaie. Wash the fucking guilt away. Pour your misery down on me, baby.

şi uşurătatea cu care ne scoatem

chiloţii din maşina de spălat

cu văduva bob între sâni,

respectiv ţâţe

Să ascultăm muzică razorblade şi goth,

Ca două puştoaice de liceu.

Şi tu îl ştiai pe tipul ăsta?

Velvet Goldmine scria pe el.

-păi da, atâta te-a dus capu’.

-da. m-a dus până aici şi-acu mi-a spus “gata, de-acum eşti pe cont propriu, te descurci”.

-Ţie îţi place să te ţină oamenii în braţe când dormi?

-Nu.

-A! Să nu te mai ţin?

-Ba da.

şterge-ţi sms-urile alea neruşinate de pe faţă

până nu te muşc.

Suntem domestice. Dar am fiori când amestec mămăliga, când întinzi rufele pe sârmă, când pun ceainicul pe foc, când îi dai de mâncare pisicii, când spăl farfuria, când scuturi hainele să nu se şifoneze. I wouldn’t mind living like this for a while.

there’s so much play in everything I (don’t) do

procrastination,

lovely sensation!

-Cum adică înghiţi repede, ţinându-ţi respiraţia?  Eu o scuip!
– Eu mereu înghit.
– Cum pula mea să-nghiţi viermi?
– Păi nu-i simţi, oricum.

senzaţia aia de gură uscată
sunt o proastă
and there’s so much more

Nu se poate. E prea mişto. Parcă suntem într-un cântec al lui Tom Waits.

îmi trec degetele printre rânduri, frecându-mă pe spate; două bube-n plus nu strică să te simţi mai viu.

I’ve got a propeller in my head. It’s spinning. I (don’t know) can’t say what I want to do. To you.

comme tu est belle
vert
je suis une grenouille
kinky as fuck

You show me old photographs and I start missing him. But I dry my eyes, ‘cause it’s Bonnie and Bonnie again.

bate vântu ca turbat
hai să ne băgăm în pat

The motherfuckers keep wishing we were clingy. They hate our independence as much as we hate clinging.

cum mă invadezi de-atâta timp, în care-mi tot ridic ziduri de apărare şi anihilare. te-aş invada şi eu, tot mai…

Mi-ai arătat-o şi m-am simţit ciudat. Mi-a venit iar pofta aia nebună să mă rad în cap.

nu te pierde
eu mă găsesc
cu tine în mine în tine

23 comentarii leave one →
  1. Mai 31, 2009 3:05 pm

    Asta ca sa vedeti cum ne place mai mult ? Negru pe alb + verde , sau alb pe negru +verde ? :) Nice

  2. cristiangheorghe permalink
    Mai 31, 2009 8:39 pm

    Interesant. Foarte, foarte senzual. Ce emană porii tăi? hmmmm…

  3. Iunie 1, 2009 6:13 am

    Po` sa banuiesc qui est vert :D
    „şterge-ţi sms-urile alea neruşinate de pe faţă” asta e bine de tot

    La vache est enchante!

    • Iunie 1, 2009 9:37 am

      i-auzi, banuiesti tu, hm? la vache dezlegateur d’enigmes? :D da, si mie mi-a placut mult aia cu sms-urile.

  4. Iunie 1, 2009 8:07 am

    aceste scrieri am mai spus si de alte dati sunt datatoare de erectiiii!

  5. Iunie 1, 2009 10:52 am

    blushing!

  6. Iunie 1, 2009 11:09 am

    ok, eu am o senzatie de… excludere; nu e nimic frustrant, dar asta e senzatia – ca nu toate cuvintele mi se adreseaza, ca nu pot sa inteleg decat daca stiu povestea, decat daca sunt printre personaje…

    just sharing my impression, nu ma pricep la critica literara.

    • Iunie 1, 2009 11:37 am

      bineinteles ca simti asa. pentru ca asa este. (: personajele sunt doar doua (eu si nada, pe care o stii), textul a fost scris la patru maini, si vorbeste despre 2 zile frumoase si pline de revelatii. iar cuvintele deseori exprima mult prea putin.
      si nu e literatura, just feelings and thoughts and living. ;)

    • Iunie 1, 2009 11:46 am

      pai pentru ca e un dialog intre noi, tot restul lumii e exclus :)

  7. Iunie 1, 2009 4:02 pm

    eu cred ca am inteles, totusi. pe alocuri sad, but still exciting.

  8. Iunie 3, 2009 1:33 pm

    si mie si mie!

    …mi-a (re)venit pofta sa ma rad in cap.

    [ oribile smilies, eh? (: ]

  9. Iunie 5, 2009 4:30 pm

    o, da , militez pt dezactivarea smile-urilor wordpress. eu am facut-o. fa-o si tu!

Lasă un răspuns

