Skip to content

Estetica tristeţii

Iunie 1, 2009

Mă priveam în oglinda din baie, de câte ori mă făceai să plâng. Eram atât de frumoasă, încât mi se părea foarte posibil că asta era ideea care stătea la baza comportamentului tău. Să mă aduci în stadiul acesta şi apoi să mă contempli.  Şi zău dacă nu te-aş fi înţeles, idiotule, dacă o făceai din motive pur estetice. Dar de unde să fi avut atât rafinament…?

18 comentarii leave one →
  1. Iunie 1, 2009 3:28 pm

    Eata ce am invatararat azi :D :

    „How happy is the blameless vestal’s lot!
    The world forgetting, by the world forgot.
    Eternal sunshine of the spotless mind!
    Each pray’r accepted, and each wish resign’d.” Nu spui nume ((:

    Godem nigger, it`s better then ezekiel ((:

    La vache, lequel vache:?

  2. Iunie 1, 2009 3:45 pm

    ah! am uitat! de fapt, la vache bronzate? :D

  3. Iunie 1, 2009 4:27 pm

    Mno nacazu, ma lasa memoriile maica:D.
    La vache bronzate comme la tractoriste pe sub ochi si pe brate ((: mai degraba

    OOoo, la vache plouate!

  4. Iunie 1, 2009 4:48 pm

    Si fara sa ma meditez prea mult, si din gresala, constat ca sunt un vache nu une vache madame rouge.

    Un vache !

  5. attoterra permalink
    Iunie 1, 2009 6:50 pm

    uneori si eu ma uit in oglinda, doar ca sa ma vad plangand. imi vine sa ma musc de buze.

  6. cristiangheorghe permalink
    Iunie 1, 2009 7:28 pm

    Am făcut-o de câteva ori pe iubita mea să plângă. Mă duceam să o îmbrățișez iar ea mă respingea lovindu-mă ușor cu pumnișorii în piept. Toate femeile sunt frumoase când plâng. Și mai e și sentimentul acela de compasiune care mă sfâșie. Mă face să mă simt mizerabil. Frumoasa și mizerabilul.

  7. Iunie 2, 2009 6:00 am

    Nu stiu daca plansul in face pe oameni mai frumosi. Dar sigur ii face sa para mai vulnerabili (poate fiindca seamana mai mult cu copiii, care plang mult, nu stiu). Cand cineva e intr-o postura mai vulnerabila, agresivitatea fata de persoana respectiva scade – cred ca exista o explicatie etologica pentru asta.

    Dar am observat ca oamenilor chiar le plac fiintele vulnerabile (cum ar fi: puiii de gaina, pisica, fetitele sau baietii care au avut poliomelita in copilarie, care vorbesc cu un mic defect s.a.m.d.). Ii atrag, iar in unele cazuri chiar ii fac sa se indragosteasca. De ce se intampla asta, nu stiu. :(

    • nadaella permalink
      Iunie 2, 2009 6:50 am

      poate pt ca-i face sa se simta mai puternici, in charge; pot alege sa-i protejeze pe cei slabi sau nu. dar detin controlul.

  8. SpecialK permalink
    Iunie 2, 2009 9:43 pm

    Eu arăt ca dracu plânsă. În schimb, arăt super după beţii crunte şi nopţi nedormite. Poate de aia îmi dau băeţii să beau şi mă ţin trează până în zori, e toţi nişte esteţi!

    • Iunie 2, 2009 10:16 pm

      cu siguranţă este, se pricepe ei la din astea. şi eu credeam că arăt super după nopţi de beţie, dar ziua de azi mi-a cam zdruncinat un pic teoria :D

      în altă ordine de idei, cupcake, happy retard day to us! ((:

      • SpecialK permalink
        Iunie 3, 2009 10:06 am

        May every day be retard day, it’s all I have to saaaay

  9. Iunie 3, 2009 6:41 am

    belgianca! te sunai aseara sa mergem sa mancam la sf gheorghe! si tu nimic! (:

    • Iunie 3, 2009 8:18 am

      rockule draga, nu te bosumfla, no! sa zicem ca noaptea dinainte n-a fost una dintre cele mai odihnitoare, asa ca a trebuit sa ma recuperez…:D

  10. Iunie 3, 2009 8:46 am

    buun! se accepta!

  11. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 3, 2009 12:57 pm

    Plansul e gay. Ca si sentimentele , dealtfel.
    Respecte si salutari,
    Mortaciunea.

  12. Heavy Smoker permalink
    Iunie 4, 2009 4:36 pm

    damn, there is hope after all, +1 reader(s)

Lasă un răspuns

