Skip to content

Perpetuum imobile

Iunie 3, 2009

evu_revenge_134

I wish I was punished correctly. Profesionally. Ruthlessly, with elegance and no mistakes. With bonds that I could never untie. With a gag that would never let a scream escape.

Not to be able to move. Not a bit. Not an inch. Not at all. No matter how much I struggle.

With muddy cheeks pressed against the cold, wet pavement. The more I would try to move, the deeper the ropes would cut into flesh.

The buttocks would startle as if they had a life of their own, each time they would feel the sharp pain.

I wish all my skin was flushed and bruised and I was choking with my own spit. And my neck was clutched by two firm hands, which had earlier clutched my hair wildly.

Dirt and sweat would cover my naked body, as I wouldn’t be able to oppose the invasion. The assault. The desecration.

Then I would feel a little damn better, I guess. I could be able to enjoy the summer breeze brushing against my ripped skin and see the full fucking half of the fucking glass.

47 comentarii leave one →
  1. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 3, 2009 12:50 pm

    nice job on this little post of yours, mistress.

  2. Iunie 3, 2009 1:03 pm

    violently happy! and a big dick!

  3. Iunie 3, 2009 1:55 pm

    Revin sau cum ar spune artistu`:
    ” You let me violate you,
    You let me desecrate you,
    You let me penetrate you,
    You let me complicate you…
    something, something, something” restu` scrie`n carte

    Ptiuuu numa`n poesii ma iecsprim dom`le

    La vache cu inspiration

  4. gogaltz permalink
    Iunie 3, 2009 3:55 pm

    cu gem accepti? magiun, daca esti misto goala…

    • Iunie 3, 2009 10:22 pm

      gem, magiun, dar mai ales miere. sa accept ce? (: si bineinteles ca sunt misto goala. aren’t we all?

  5. Letiţia Kafka permalink
    Iunie 3, 2009 5:03 pm

    ţi-a ieşit cam tristă asta.
    inexorable angst ftw

    • Iunie 3, 2009 10:23 pm

      nu ca trist e ceva gresit, dar asta chiar nu e trista. e violently happy, cum zise jock. sa vedem partea plina a imputitului de pahar, da?

      • Letiţia Kafka permalink
        Iunie 3, 2009 11:31 pm

        eee. depinde, zic.
        dacă mă imaginez pe mine dorindu-mi toate alea sigur îs tristă. într-un fel. şi într-adevăr, nu e greşit. ((: (respect regula casei, da?)
        când or să-şi dea oamenii seama că poţi să fii fericit când eşti trist, sau când te doare ceva, sau când eşti disperat? hehe… câti plăşieri ascunsi. nţ nţ

  6. bl000g permalink
    Iunie 3, 2009 9:14 pm

    Wow… Wonderful…

  7. Iunie 4, 2009 12:00 am

    Care to taste my whip?

    But… I assure you, it’s very painful

  8. Iunie 4, 2009 6:14 am

    Mmmm…delicios…m-am umezit tot.
    Pot sa aduc si biiiciul? :P

    • Iunie 4, 2009 8:24 am

      aveti toti ce aveti cu biciul ala. bici, cravasa, anything goes. dar palmele sunt uneori de ajuns. (: and it’s flesh on flesh, even better.

      • TITIn permalink
        Iunie 4, 2009 12:29 pm

        flesh on flesh….is tasty, da!

        that’s why I hate rubber on flesh for…and example.

        You need 2b punished? Hmmm…wonder why?

  9. Iunie 4, 2009 9:05 am

    Nu stie nimic astia mici
    ((:

  10. Iunie 4, 2009 9:52 am

    Bai, nu stie, da invata :-)
    Perversi mici(?) ce sunteti
    Place la mine de voi
    Le cochon apprentice

  11. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 4, 2009 10:20 am

    cine nu stie sa iubeste frumoasa arta a bdsm-ului nu merita sa traieste printre noi.

  12. Iunie 4, 2009 10:50 am

    da. şi să ne respiră aerul nostru. ptiu.

    • omulcareaducemoartea permalink
      Iunie 4, 2009 11:21 am

      ar merita omorati! la lei cu ei, ‘tui in gatlej.

      • Iunie 4, 2009 12:01 pm

        io`s mai hipiot ((: dar mai bine in serenitate sa ne avem cu totii si sa lasam vorbele urate pentru momente mai delicate :D

        La vache hippie

  13. Letiţia Kafka permalink
    Iunie 4, 2009 11:44 am

    in cusca leilor? 8,5 pentru originalitate si curaj.

    • omulcareaducemoartea permalink
      Iunie 4, 2009 12:00 pm

      Probabil era mai gory daca ii dadeam la porci, dat fiind faptul ca respectivul animal mananca absolut orice, inclusiv oase, dar asa, prefer sa-i citez pe romani doar ca sa ma dau rotund si pisdoes (mai mult pisda decat os) in speranta ca tanti Speranta o sa moara anul asta si nu o sa mai cheme politia cand cant la chitara la 3 noaptea si fac invocatiuni neopagane.

      • Letiţia Kafka permalink
        Iunie 4, 2009 12:20 pm

        a, nu. n-ai inteles. ma refeream la cum o sa-i ‘tui tu pe ei in cusca leilor haha.
        iti mai dau 50 de sutimi daca te bagi la porci. stii tu… avand in vedere ca mananca absolut orice, bones and boners ((:

        • omulcareaducemoartea permalink
          Iunie 4, 2009 12:27 pm

          e usor… ca in timp ce eu le iubesc gatlejul, leul sau porcul poate sa savureze o laba a piciorului, un femur, ceva acolo nesemnificativ. Si inca o tema de gandire: te-ai gandit ca poti sa-i iubesti gatlejul din afara custii? si daca organul cu care-i iubesti este in actul iubirii orale, atunci tu esti protejat de rontaitorii de falusuri.

          • Letiţia Kafka permalink
            Iunie 4, 2009 12:48 pm

            mhm… ((:
            zic astia ca durerea te face sa scrasnesti din dinti. o fi adevarat?

            • omulcareaducemoartea permalink
              Iunie 4, 2009 1:20 pm

              lasa-ma fimeie :)) ca ma asteapta un drum lung in juma’ de ora. Revin cu detalii dupa generic.

  14. cristiangheorghe permalink
    Iunie 4, 2009 12:02 pm

    Mă duc să fac un duș apoi să revopsesc calorifele prin casă. Mai ales țeava aia de jos, o să insist acolo că se ia vopseaua de la lanț. Preferatul meu e caloriferul din dormitor e mai aproape de pat și nu am nevoie de un lanț lung, cu vârtej. hm, setup-ul cam ăsta ar fi, invitația e lansată. Cine e prima?

    la vache dressed in black

  15. cristiangheorghe permalink
    Iunie 4, 2009 12:26 pm

    Bartho, ești registrat la OSIM? Nu. Eu sunt THE OTHER vache. Savvy?

  16. Iunie 4, 2009 12:32 pm

    ((: bine, ocazional poti sa folosesti apelativul, dar fara excese, da?
    Asta ca sa gusti din marinimia sultanului, da ?

    DADA

  17. cristiangheorghe permalink
    Iunie 4, 2009 1:05 pm

    Bartho nu fii gelos (: Uite și eu sunt mărinimos cu tine. Te las să fii sultan, dar până diseara ((:

  18. Iunie 4, 2009 1:28 pm

    Deal

  19. bl000g permalink
    Iunie 5, 2009 8:37 pm

    http://video.google.com/videoplay?docid=4142371692868127758

    Oare o fi obosit? (scuze daca materialul este prea explicit :D)

  20. Iunie 9, 2009 11:09 am

    [4chan mode on]

    Img sauce pl0x!!1

    [4chan mode off]

  21. Iunie 9, 2009 11:20 am

    A, gata, am gasit! :)

  22. Iunie 10, 2009 5:36 am

    scuzeeee! am uitat sa dau image source! cum ai gasit? you’re smart, gramo! :)

  23. Iunie 10, 2009 12:10 pm

    Gramo loves Ellen von Unwerth. :) (here is the proof!) 10x for a great post! (cu asta trebuia sa fi inceput, offf!)

Lasă un răspuns

