Skip to content

Vrei să fim prieteni?

Iunie 14, 2009

Mi-am făcut un prieten nou azi. Mi-a pus întrebarea după ce am botezat împreună motanul cu numele de Roşca. Se părea că aveam în comun cel puţin pasiunea pentru pisici roşii, aşa că mi s-a părut perfect normal să răspund da.

Mi-a povestit că ştie să repare elicoptere şi i-am spus de elicopterul roşu pe care îl văzusem mai devreme. Mi-a spus că roşii sunt de la salvamont, albastre de la poliţie şi verzi – de la armată? am întrebat eu cu naivitate şi nu, mi-a răspuns el, alea de la armată sunt kaki. M-am simţit prost că nu ştiam atâta lucru, dar mi-a spus să stau liniştită că nici el nu e aşa deştept. De exemplu, confundă mereu culoarea gri cu culoarea maro. L-am întrebat ce culoare are şapca lui şi mi-a răspuns maro, pe nerăsuflate. Chiar aşa era.

Ne-am spălat pe mâini împreună, ne-am stropit pe piept, respectiv în ochi, şi, nu ştiu de ce, ni s-a părut amuzant.

Mi-a explicat cum să mă dau în hamac fără să cad pe-o parte şi cum să mă dau pe frânghia cu nume complicat fără să-mi fie frică. Pe un ton foarte serios, mi-a spus că nu ar râde de mine niciodată, pentru că sunt prietena lui.

Ne-am dat în leagăn împreună, în picioare. Eu ţipând, el nerâzând de mine.

M-a rugat să închid ochii, să nu văd ce-mi pune în mână. Mă simţeam inutilă, aşa naivă şi ignorantă şi fricoasă şi ţipând din orice. Dar lui nu i se păreau relevante toate acestea, aşa că m-a iubit în jumătate de oră cât alţii într-un an.

10 comentarii leave one →
  1. Gabriela permalink
    Iunie 15, 2009 8:59 am

    Vrei sa fim prietene? chiar daca nu prea am ce-ti pune in mana, sa fie viguros si pulsatil, dar te pup pe obrajori in 10 min kt altii intr-o viata ;;)

    • Iunie 15, 2009 9:07 am

      credeam ca suntem deja. si mi se pare ca detii ceva viguros si pulsatil. ;;) bine, pentru pulsatii, it probably needs spanking. :D

  2. Gabriela permalink
    Iunie 15, 2009 8:10 pm

    :)) and licking! oooo licking is it’s path in life;)
    Here’a a big naughty kiss 4 ya, between your pretty fingers:)

  3. Iunie 16, 2009 7:53 pm

    E vorba de un copil, nu?

    • Iunie 16, 2009 9:16 pm

      perspicace, gramo. altii s-au gandit la tot felul de tampenii, desi mie imi parea evident. a grown-up could have never been so much fun. :)

      • Iunie 17, 2009 11:07 am

        da si nu. Sunt cu atât mai mult de apreciat cei care reușesc sa își păstreze neatins coltul ludic al mintii

  4. Iunie 17, 2009 4:21 pm

    Chiar eram curios cum decurg comentariile dat fiind faptul ca stiam despre ce prieten e vorba :) Nice. Atunci nu intelegeam. Ma gandeam la instincte materne and stuff. Motivele care te determinau pe tine sa ti se para evident sunt aceleasi motive care explica de ce nu era evident si pentru ceilalti. Asta-i partea cea mai fun din toata povestioara .. ca-n rest tu si el had all the fun, in timp ce noi stateam la masa purtand diverse discutii si nu intelegeam. :)

    • Iunie 17, 2009 6:13 pm

      multa lume nu intelege relatia mea speciala cu copiii. nu are nimic matern in ea, dimpotriva. we are playmates, we are equals. ;) and we have all the fun, yes.
      p.s. cat credeati ca o sa va mai suport discutiile alea plictisitoare de la masa, cand aveam ocazia sa vorbesc despre elicoptere si sa mangai pisici? :)

  5. nervi de matase permalink
    Iunie 30, 2009 4:49 pm

    cea mai interesanta prietenie e dintre un baietel si o femeie adulta.e cea mai delicioasa relatie ver. pentru ca baietelul nu realizeaza diferenta de sex,si o trateaza pe amica lui ca si cum ar fi unul dintre baieti. iar intrebarea „vrei sa fim prieteni” adresata de un pitic este cea mai sicnera si cea mai dezinteresata care iti va fi pusa vreodata.

Lasă un răspuns

