Skip to content

Sub fuste, peste piele

Iunie 15, 2009

„Spune-mi frans, ce chiloţi ai,

Bleu-jandarm sau galben-pai,

Când treci gingaşă-n tramvai

Pe la margine de rai?

C-am înnebunit cu toţii

Să-ţi vedem un pic chiloţii,

Stând de-o săptămână-n staţii,

Cu gâtul pe şina roţii.”

Îmi recitai, chiar şi după ce mi-ai văzut toţi chiloţii, pe unii chiar de câte două ori. Unii pe sârma de rufe. Unii sub pat. Unii aruncaţi pe dulap. Unii descusuţi într-o parte.  Unii cu fundiţe. Unii prea mari. Unii prea mici, care îmi lăsau dungi pe piele. Unii pe care i-am purtat şi după ce i-ai rupt. Unii pe care îi trăgeam cu mâna dintre fese, pe sub fustă, şi mă certai că suntem pe stradă ce dracu în timp ce te pufnea râsul.

Do you remember the first time? I can’t remember a worse time. But you know that we’ve changed so much since then. Oh yeah, we’ve grown. Now you don’t care what I’m doing. No, you don’t care if I screw him. Just as long as I save a piece for you.

23 comentarii leave one →
  1. vorpek permalink
    Iunie 15, 2009 2:08 pm

    m-am indragostit de posturile tale!

    si de ideea de tine din ele.

    multumesc pt o gura de aer proaspat in praful asta de Bucuresti nespalat.

    in dimineata asta am primit linkul, n-am mai lucrat de atunci.

    salutari si multumiri multe

    • Iunie 15, 2009 4:08 pm

      nu pot decat sa ma bucur ca lumea nu munceste din cauza blogului meu. fuck the system.;)

  2. Iunie 15, 2009 2:14 pm

    „Furnicile nu au chiloți
    Însă regina lor, din jenă,
    Poartă o foarte lungă trenă
    De cîrlionți”E.B

    • Iunie 15, 2009 4:10 pm

      Mai aveti poiezii d-astea sa-mi daruiti, don’soara de servici? ;;) ca am, asa, impresia ca le merit. Arrogant of me, I know.

  3. Iunie 15, 2009 5:06 pm

    frumoasa melodia, frumoasa si poezia !

  4. Iunie 15, 2009 5:45 pm

    Noi, astia din statie
    Vrem sa facem o declaratie:
    De pantaloni mai porti,
    Ne aruncam sub roti,
    Fuste scurte sa vedem,
    Altminteri ne aruncam sub tren.

    :D la vache stupide ((:

  5. Iunie 15, 2009 5:51 pm

    pfuuuu! ce piesa ai pus!

  6. Iunie 15, 2009 6:05 pm

    „Intru-n dulap şi-ţi scotocesc prin rochii
    Şi prin chiloţi… şi-i duc la nas, umil;
    De milaneza lor îmi lăcrimează ochii,”E.B.
    … nu am lasat asteptate versurile ce le meritati daca doriti:)
    …ei nu e meritul meu,Brumaru e cel ce a dat cu penita…dar pur si simplu mi-am amintit de ele ca s-ar potrivi…

    • Iunie 15, 2009 7:49 pm

      va multumesc, domnita. intai si-ntai, fiind modesta intelectual de felul meu, am dat search pe google cu „poiezii elena basescu”. dar cum nu am primit nici un rezultat, m-am gandit ca brumaru e singura optiune ramasa. (:

  7. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 15, 2009 7:31 pm

    niste poezii de dragoste:
    „La margine de padure
    Badea Gheo sta sa injure
    Asta nu-i pamant …ii gheata
    Fut-o Dumniezo de viata ”

    „-Veniti copii, veniti la mine
    Ca vreau cu voi sa locuiesc.
    -Ma, Iisuse, pedofile
    Mars de-aci ca te plesnesc!”

    nu mai stiu de unde-s citatele…dar , pot sa spun ca sunt ale mele , din moment ce autorii sunt necunoscuti.

    • Iunie 15, 2009 7:53 pm

      bun, bun. asa poezii de dragoste ma ung pe suflet. uite, am scris si eu mai demult una foarte duioasa. aici.

  8. Gabriela permalink
    Iunie 15, 2009 8:14 pm

    Port chiloti din etamina
    Negri, verzi si colorati
    Si stiu sigur, sunt di-vina
    Caci scot mintea la barbati!

    muaaah:*

  9. Iunie 15, 2009 9:28 pm

    Privesc , gandesc si-mi amintesc
    Cum te priveam intaia oara
    Cand rosu ochi’nchideam ,
    Si-apoi , de mana-mi zambeai
    intr-o doara …

    Era prima oara
    Era … intr-o doara
    Era sa-ti strig
    Cuprins de frig :
    Pasiunea sa moara !

  10. Iunie 16, 2009 7:35 am

    …sub piele; peste fuste!

  11. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 16, 2009 10:34 am

    foaie verde de macrisa
    Sade badea ion, se pisa
    si se jura cand injura
    ca-n loc de dejet are-o pula.

    sau , inc-o vorba de duh

    Foaie verde Barabula,
    am chilotii pan’ la gura
    c-o foarfeca ii tai jos
    sa-ti arat ca is falos.

    si, pe final, una de amor si durere
    Frunza rosie de malai
    am io chef de un futai
    da cum nu tot timpu’ poti sa ai
    fut o laba si-admir un hentai :)))

  12. Iunie 16, 2009 2:33 pm

    summer = miniskirts with no panties

  13. bl000g permalink
    Iunie 16, 2009 5:57 pm

    butt the first cut is the deepest

    rimeaza, nu?

  14. Iunie 21, 2009 8:37 pm

    posturile tale, imi amintesc de partea mea bisexuala :))) for a reason or another

Lasă un răspuns

