Skip to content

La clasa întâi

Iunie 17, 2009

Îmi vine să te muşc de obraji, când îmi vorbeşti gândurile. Când îmi spui că nu există viaţă în tren la clasa întâi. Că tot ce înseamnă viaţă este înafara clasei întâi, unde directori de bancă burtoşi stau cu laptopul pe genunchi şi judecători serioşi îşi povestesc ultimul lor caz. Unde nu se râde. Unde nu se bea vodkă din sticla mică din buzunar. Unde e curat şi plictisitor ca o masă din restaurantul hotelului Hilton. Unde nu se face cu mâna pe geam copiilor care stau pe marginea şinelor şi nu se scoate limba la muncitorii care îţi fac semne obscene. Unde nu se joacă poker pe dezbrăcate pe bancheta murdară. Unde nu îţi poţi sufleca fusta în sus pe pulpe, de căldură, până ţi se văd chiloţii. Pentru că la clasa întâi nu e cald, e aer condiţionat. Şi scaune care nu ţi se lipesc de piele. Şi ferestre care se deschid uşor. Şi coş de gunoi cu fundul nespart. Şi priviri serioase peste ochelari. Şi încheieturi înconjurate de ceasuri elveţiene. Şi muzică de la radio. Adică toate lucrurile de care nu ai nevoie şi toţi oamenii pe care nu vrei să-i cunoşti.

23 comentarii leave one →
  1. cristiangheorghe permalink
    Iunie 17, 2009 8:59 pm

    prefer vagonul de dormit noaptea și cel restaurant ziua. Uneori am dorința să merg pe un avgon de marfă din ăla care cară bușteni, tras de mocăniță.

  2. Iunie 17, 2009 9:21 pm

    Nu ai fost tu pe ruta care trebuie, ea sa mergi cu rapidu de la arad spre bucales, sa vezi pe la corabia, draganesti, videle, rosiori cum mergi cu rate si gaste la clasa intaia((:. Nu te ridici pentru ca un navetist sigur iti va lua locul pana te intorci. ((: Iti zic eu nu ai fost pe ruta care trebuie ((:.
    Achiesez la ce zice Mister Gheorghe doar ca nopatea prefer clasa a doa sa ma pot intinde pe o bancheta intreaga ((:, desi, mai nou, am observat ca si la clasa a doa au bagat 6 fotolii deci te trezesti cu durere de spate la destinatie :(

    La vache din tren

  3. Iunie 17, 2009 9:45 pm

    Asta e la clasa 1 din ce tara ?

  4. Iunie 17, 2009 9:49 pm

    poate n-ai fost tu pe ruta care trebuie, vaco. la asta te-ai gandit? :)

    la vache philosophique.

    • Iunie 18, 2009 5:45 am

      Se poate sa fi avut ghinion dar pe cuvant ca sunt niste rute de mori, una e asta care trece pe la corabia spre bucuresti, daca imi amintesc bine, este un accelerat de la Timisoara la Iasi si inca unu spre Galati care sunt similare primului exemplu, am mai fost si cu unu ce merge spre Titu, Fieni, Pucioasa tot de mare angajament. Stiu ca sunt si rute serioase, de exemplu asta vara am fost cu un intercity de la Bucuresti pana la Tusnad si a fost exact atmosfera descrisa de tine chiar si la clasa a doua.

      La vacche balneare

  5. nadaella permalink
    Iunie 18, 2009 5:07 am

    musca-m-ai, ce fain imi spusasi povestea :*

  6. Iunie 18, 2009 6:23 am

    Sa-mi spui cand mergi cu trenul si faci faza cu fusta ca vin si eu

  7. Stefan permalink
    Iunie 18, 2009 7:31 am

    Frumos, uratul asta. Imi lipsesc geamurile patate si semintepenite de pe coridoarele intesate de neicanimeni care mergeau cu nasu’, tablitele pe care scria „e pericoloso sporgersi” si canapelele maro, cu denivelari de la arcurile rupte. Si cel mai mult, mirosul de tren, ala de fier, praf, zgura, si jeg colectiv. As asuda din nou cu pofta pe o bancheta lipicioasa, as moţai de clanţanitul roţilor in drum spre oriunde. I should do it soon, cum am putut uita atata amar de timp cat e de genuine?

  8. omulcareaducemoartea permalink
    Iunie 18, 2009 10:13 am

    daca mai comentezi mult, jur ca te bag la blogroll , draga oanamarrria :))

    • Iunie 18, 2009 11:12 am

      bai, nu se fac d-astea. credeam ca esti om serios, ce dracu.

      • omulcareaducemoartea permalink
        Iunie 18, 2009 2:38 pm

        of, imi cer scuze… ma duc sa inapoiez prezervativele…..

  9. Iunie 18, 2009 11:58 am

    cand am nevoie… si se mai intampla… sa iau o pauza de viata… atunci mergi la clasa I… sunt unele parti din viata care ma intereseaza mai mult ca altele… iar clasa I e momentul cand te intereseaza destinatia si nu drumul…

  10. Iunie 18, 2009 2:45 pm

    hmm..le train…gasesc si similitudini intre cele doua”vieti”.se poate face trecerea de la una la alta printr-un „cordon ombilical”-a se citi coridor unde se gaseste vesnic baba pe care o prinde curentu’si de la fereastra cu greu deschisa si de la aer conditionat.e nascuta sa o prinda curentu’

  11. Iunie 18, 2009 9:36 pm

    saw you naked today. it suits perfect with the words.

    • Iunie 19, 2009 10:50 am

      nu am aprobat comentariul cu linkul, pentru ca nu vreau sa promovez pe blog imaginile. :) nu sunt secrete, dar cine le gaseste, bine. cine nu, nu. vezi? iti ofer ocazia sa faci bani din asta. o sa te plateasca astia sa le dai linkul. (:

      • Iunie 19, 2009 3:28 pm

        Am dat doar sa le vezi si tu, in cazul in care nu le-ai zarit.
        Nice ones you’ve got there, I must agree.

        • Iunie 19, 2009 3:38 pm

          da, pe aceea nu o vazusem, intr-adevar. mersi. ;) e misto. Ma amuza comentariile though. Cum isi dau ei acolo cu presupusul. (:

          • Iunie 19, 2009 3:43 pm

            Udde dai cu presupusul si unde crapa cu concluzia.Si eu postez acolo fotografii, si cateodata chiar cred ca unii oameni au paie in loc de matrerie cenusie. That’s nice sometimes.
            Noa – gata – salut salut.

  12. bl000g permalink
    Iunie 19, 2009 6:28 am

    Gataaaa… Mi-am luat masina…. Nu ma mai inghesui in tren cu toate vacile si orataniile voastre. Prefer radarele de pe DN-uri (futu-i), centurile marilor localitati, aglomeratia de pe sosele si pe manelistii care stiu sa tina dunga si nu banda…

Trackbacks

  1. rânduri din tren 1 « cosas de nada

Lasă un răspuns

