Skip to content

Bikewalk 4

Iunie 21, 2009

bikewalk4

tare mult am fi vrut să ajungem, eu şi dana… ne simţim ca nişte vaci. dar asta e, nu putem. uitasem de concertul placebo atunci când am promis că mergem…

aşa că, dacă nu mergeţi la placebo, mergeţi la bikewalk! să ne spălaţi ruşinea…

mai multe detalii de la ariel găsiţi aici.

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 22, 2009 2:37 pm

    si eu am fugit de bikewalk4:( de data asta..m-am ascuns de ziua mea in vama.sii iuu la bikewalk5 ,intre timp poate imi recomanzi si mie pe cineva sa ma ajute sa imi pictez bicla,ca idei am dar talent…

    • Iunie 22, 2009 4:13 pm

      noi, n-am fugit, da’ asa s-a nimerit…
      cat despre bicla, pot incerca sa ti-o pictez eu. ma pricep binisor. (: poate o pictam inainte de bikewalk 5, sa ai cu ce te lauda atunci. (: kip in taci.

  2. Iunie 23, 2009 3:06 pm

    fain. vin cu orchestra ,muzicanti alesi pe sprinceana si iti pregatesc si un mileu cado si daca insisti iau si bere rece.numai sa stabilesti detaliile,timp,locatie

  3. Iunie 24, 2009 7:31 am

    super. o sa aduc si o prietena care vrea sa-si picteze bicla, facem atelier de creatie :P ca locatie as propune parcul cismigiu. iti trimit pe mail detalii. poate reusim chiar weekendul asta. ;)

Lasă un răspuns

