Skip to content

Noroi

Iunie 24, 2009

Cu cămaşa ruptă şi descheiată tot îngâna vaaai ce domnişoare frumoase unde mergeţi staţi în zonă nu vreţi să vă duc la un hotel frumos să beţi băuturi fine să ascultaţi muzică bună, în timp ce eu îţi juram că nu am mai păţit aşa ceva până acum în veci. Ştiu că e zonă rău famată dar treceam repede cu bicicleta nu auzeam nimic nu vedeam nimic nu respiram.

Şi fetiţa ah fetiţa aia groaznică şi frumoasă care ţinea pisoiul minuscul sub bluză îl scotea să ni-l arate îl trăgea de cap şi îl învârtea în aer. E nepoata mea, rânjea, vreţi să vă dau şi vouă pisoi vă dau dacă vreţi să mergeţi la hotelul ăla şi mă buşea plânsul în timp ce întrebam dar pisoiul nu are mamă şi tu îmi spuneai nu-ţi dai seama oana ce dracu caută fetiţa asta mică pe stradă la 2 noaptea ce dracu caută, nu e bine nu e ok.

Şi înghiţeam lacrimile, şi pe ale mele şi pe ale tale, în timp ce nu mulţumim nu vrem să mergem la nici un hotel mulţumim oricum dar fetiţa asta nu ar trebui să doarmă?

De ce mă atinge nebunul ăsta m-a atins deja de patru ori o să leşin îmi vine să vomit. Trebuiesăplecămtrebuiesăplecămtrebuiesăplecămdeaici.

Ah, dacă aş fi avut dacă aş fi avut un pistol nu stăteam pe gânduri şi ştiu că nici tu n-ai fi stat. Bătrânul în cămaşă, chiar între ochi. Nebunul cel atingător de braţe în gură. Fetiţa frumoasă în creştetul capului mic, cu păr mătăsos. Pisoiul în frunte. Şi gata. Şi să nu se mai întâmple nimic din toate astea vreodată. Pentru că nu trebuie să trăiască nimeni aşa. Nimeni.

Şi nodul ăla din gât să ni se micşoreze câte puţin cu fiecare împuşcătură. Şi.să.nu.mai.fie.n.i.m.i.c.

15 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Iunie 24, 2009 11:56 am

    îmi venea să-i tai mâna ăluia, în pula mea; îmi venea să-i omor pe toţi, să te iau de mână şi să fugim în lume, cu inelele noastre cu salamandre cu tot… vezi, dac-aş fi avut pulă, n-ar fi avut tupeu să se ia de noi. could such a small detail make such a big difference, for fuck’s sake?!

    aveam senzaţia de contact prea brutal, de parcă m-aş fi izbit dintr-o dată cu faţa de asfalt…

    • Adriana permalink
      Iunie 24, 2009 12:14 pm

      E mai bine sa nu ai in situatia asta. „Creierul mic” activeaza o parte agresiv-defensiva in masculi si totul se sfarseste prost. Mai ales noaptea. Mai ales in zonele rau-famate. Iti spune cineva care a facut singura „naveta” Gara de Nord-Grivitei-Piata Amzei 5 nopti pe saptamana fara incidente. Nu auzi, nu vezi si nu vorbesti. In singura noapte cu insotitor purtator de cromozom Y am ajuns la Urgente.
      Womanhood is bliss!

      • nadaella permalink
        Iunie 24, 2009 12:20 pm

        womanhood IS bliss, we all know that… dar prea suntem predispuse la mutenie, orbire si surzenie, totusi…

    • Iunie 24, 2009 4:11 pm

      such a small detail rules the word on most of species…

  2. Iunie 24, 2009 1:00 pm

    Da voi ce dracu cautati pe strada in zona zoster la 2 noaptea ? N-aveti de lucru ?

    • nadaella permalink
      Iunie 24, 2009 1:02 pm

      nu prea avem nici de lucru, dar ne era foame si cautam de mancare.

      • Iunie 24, 2009 3:22 pm

        Data viitoare va aduc eu cate un sandvis sa-l mancam pe o bordura, da in alta parte :-P

        • Iunie 24, 2009 8:44 pm

          nu stiu ce sa zic, eu una ma tem de borduri (:

          • Iunie 25, 2009 6:26 am

            Si eu cand sunt cu bicicleta, mi-am dat in freza din cauza lor de cateva ori. Acuma nu le mai sar decat perpendicular :-P

          • vorpek permalink
            Iunie 25, 2009 1:47 pm

            Si eu de cand am vazut American History X.

            Cu toate ca sunt anumite specimene care ar merita un astfel de tratament.

            Interesant postul asta, mi-a adus aminte un pic de un alt film: Irreversible cu Monica Bellucci

            Dure si bolnave ambele.

            • Iunie 25, 2009 3:05 pm

              ha! fix la history x ma gandesc si eu cand aud de borduri, de aia am zis. (: Totusi, nu cred ca merita cineva un astfel de tratament. I’m usually against violence, except in sex. (: And I love irreversible. :D

  3. adrianc permalink
    Iunie 25, 2009 8:03 pm

    da’ sa vezi cum e cand incerci sa ajuti o gagica de care se iau cocalarii seara pe strada, iar aia de speriata ce e sa sara la gatul tau :))

    Oana, tu stai cumva prin zona IOR? Am o vaga impresie ca te-am vazut pe la protestele alea pe biciclete de acum vreo luna. Pe o bicicleta roz :)
    Care mai stati prin zona, lasati dreacu prostiile si haideti la o bere :)

    • Iunie 26, 2009 12:00 am

      nu stiu cum e in cazurile alea, eu nu sar la gatul nimanui, incerc sa ma descurc singura.

      Nu stau in IOR, dar am fost la ambele proteste, da. Din solidaritate. Tocmai m-am intors de la bere. De la multe beri. Tre sa fac pauza. :) Dar cand inchei pauza, te anunt. ;)

Lasă un răspuns

