Skip to content

Under pressure

Iunie 26, 2009

De ce nu răspunzi? De ce taci? De ce nu m-ai sunat? De ce nu m-ai chemat acolo? De ce nu m-ai întrebat şi pe mine? De ce nu mi-ai spus şi mie? De ce nu mi-ai spus mai devreme? Nu mai vreau să te vezi cu ea. Nu mai vreau să vorbeşti cu el. De ce nu poţi acum? De ce ai secrete? Mă doare că nu faci ce vreau. De ce nu vii acum? De ce ai telefonul închis? De ce nu ai timp? De ce nu te schimbi? De ce ai nevoie şi de altcineva? De ce vrei şi altceva?

Când toate astea o să se termine, atunci o să existe dragoste adevărată. Şi prietenie adevărată. Bineînţeles, majoritatea dintre noi habar nu avem cum arată acestea şi nici nu vom afla vreodată. Pentru că suntem obsedaţi să complicăm încurcăm posedăm comandăm manipulăm invidiem avem dramatizăm.

P.S. Este o mare diferenţă între „te iubesc pentru că am nevoie de tine” şi „am nevoie de tine pentru că te iubesc”.

21 comentarii leave one →
  1. Iunie 26, 2009 7:36 am

    imi e teama de reactiile mele.stiu ca trec din iubire in ura cu usurinta,stiu ca plang si rad in acelasi timp, stiu ca sunt absurda si nu mai contenesc cu intrebarile,dar mai stiu si ca pot iubi.

  2. Iunie 26, 2009 8:45 am

    Foarte frumos PS-ul! Pun post, felicitari!

    • Iunie 26, 2009 9:34 am

      p.s.-ul e formulat de Erich Fromm, un psiholog si psihanalist foarte misto, care s-a prins el de multe lucruri pe lumea asta. (:

  3. Iunie 26, 2009 9:53 am

    acest „am nevoie de tine” este de multe ori generat de: m-am obișnuit cu tine. Wrong, double wrong

  4. plastycframe permalink
    Iunie 26, 2009 11:26 am

    foarte frumos post. dar seamna a gelozie si a posesivitate…
    dar asa e in iubire :D

    • Iunie 26, 2009 5:16 pm

      nu, iubirea nu inseamna gelozie si posesivitate, tocmai asta spune postul. you got it wrong.

  5. Iunie 26, 2009 12:12 pm

    Dar ce zici de „te iubesc pentru ca pe altcineva oricum nu mai gasesc?”

  6. wildisthewind permalink
    Iunie 26, 2009 2:55 pm

    mda cam de prea multe ori e de fapt stiu cum esti, nici prea prea nici foarte foarte, e ceva caldutz si domestic intre noi doi, dar mi-e frica sa caut pe altcineva

  7. roach permalink
    Iunie 26, 2009 6:53 pm

    Been there, done that. Bineinteles ca, atunci cand totul s-a terminat mi-a fost rusine de ce fusesem capabil. Lucruri care nu credeam ca pot aparea in mintea si sufletul meu. Credeam ca sufeream si probabil ca asa si era. Numai ca nu ma puteam gandi decat la suferinta mea. Acum stiu ca si ea suferea. Cu siguranta mai mult decat mine.

    PS: Probabil ca e adevarat. Insa, din punct de vedere strict al manifestarii, cu ce se deosebeste un om care are nevoie de cineva pentru ca iubeste de cel care iubeste fiindca are nevoie de cineva? Cat de senin trebuie sa fii si sa nu cazi in extrema cealalta, a celui caruia nu-i pasa de nimic? Cu alte cuvinte: exista cineva care sa iubeasca si sa NU puna toate acele intrebari?

  8. Iunie 27, 2009 5:40 am

    Oanamarrria, ai fost asa de la inceput?
    Am incercat sa fiu asa intr-o relatie, sa nu pun toate intrebarile – sa nu le intreb deloc, chiar si cand era cazul, si o „ea” s-a bagat intre noi.

    La P.S. adaug varianta: am nevoie de tine sa te iubesc.
    Copiii te iubesc ptr ca au nevoie de tine?

    • Iunie 27, 2009 7:24 am

      nu, draga mea, bineinteles ca nu am fost asa de la inceput. dar lucrurile astea se invata pe parcurs, nu e niciodata prea tarziu sa-ti dai seama. (: e ca si cum ai face clatite si mereu uiti cate un ingredient. dar pana la urma, a zecea oara, tot iti ies. dupa multe incercari, te prinzi cum functioneaza lucrurile. cel mai trist e cand unii oameni se prind, dar se incapataneaza sa nu se schimbe, avand ca argument: „asa sunt eu, take me as I am…” si asta e unul dintre cele mai stupide si iritante argumente pe care le-am auzit.

      Da, cu copiii e altceva. Mi se pare evident ca te iubesc pentru ca au nevoie de tine. Cel putin cand sunt foarte mici si neajutorati. Apoi, cand cresc mai mari, aleg sa te iubeasca sau nu, in functie de cum te-ai purtat cu ei atunci cand aveau nevoie de tine. Probabil. Zic si eu. (:

  9. Iunie 27, 2009 8:22 am

    Dupa ce m-am trezit cel mai bun prieten al fostei, am realizat ca toate intrebarile tale sunt inutile. In momentul in care ai ajuns singurul in care are incredere, itzi dai seama ca trebuie doar sa fii ACOLO, cand e nevoie de tine, si sa tzii gura inchisa.

    De-aia ma iubeste lumea pe mine.

    • Iunie 27, 2009 8:54 am

      nu sunt intrebarile mele, sunt intrebari de oameni nesiguri care nu stiu ce inseamna sa iubesti. sunt intrebari care mi s-au pus mie adesea, si pe care le urasc.

      • Iunie 27, 2009 4:23 pm

        De ce trebuie sa fim mereu siguri de ceva? Mie mi se pare ca incertitudinea e mult mai fun decat orice… De-aia nu ma intereseaza ce va fi maine, sau daca va mai fi un „maine” anymore…

        Glad to talk to ya again.

        • Iunie 27, 2009 7:58 pm

          sunt foarte de acord la faza asta. ;) atatea complicatii inutile…and life is so short. (:

  10. adrianc permalink
    Iunie 28, 2009 3:44 pm

    treaba e simpla: ma futi la cap cu fraze de genul celor din post => te las vorbind singura :). Prefer sa ma plimb cu bicicleta sau sa plec mai devreme la munca decat sa aud niste intrebari stupide. Chiar asa, ce-ar putea omul sa raspunda la „De ce taci?” ?:)

  11. Iunie 29, 2009 9:06 am

    … iubirea este posesiva si arareori atat de puternica incat sa nu conteze restul…eu cred ca iubirea e un fel de respect un fel de obisnuinta un fel de nevoie de tine un fel de lacrimi alt fel de simturi…
    si vorba aia nu mai e ce-a fost :)

    • Iunie 29, 2009 12:39 pm

      eu nu cred in faza aia ca nu mai e ce-a fost. ea se poate intampla oricand si poate fi misto, daca oamenii au aceeasi viziune asupra unei relatii. daca unul vede iubirea ca pe ceva posesiv si celalalt nu, e cam trist..

Lasă un răspuns

