Skip to content

A portrait of the artist as a young pervert

Iunie 27, 2009

back

„I am delighted to see that you do like being fucked arseways.”

„I wish you would smack me or flog me even. Not in play, dear, in earnest and on my naked flesh…. I would love to be whipped by you, Nora love!…to hear you call me into your room and then to find you sitting in an armchair with your fat thighs apart and your face deep red with anger and a cane in your hand. I will lick the lips of my darling’s cunt…I will lick up faster and faster like a ravenous dog until your cunt is a mass of slime and your body wriggling wildly.”

„Fuck me, darling, in as many ways as your lusts will suggest. Fuck me dressed in your full outdoor costume with your hat and veil on, your face flushed with the cold and wind and rain and your boots muddy…. Fuck me naked with your hat and stockings or only flat on the floor with a crimson flower in your hole behind…. Fuck me into you arseways, lying on your face on the bed, with your hair flying loose naked but with a lovely scented pair of pink drawers opened shamelessly behind and half slipping down over your peeping bum. Fuck me, if you can, squatting in the closet, with your clothes up, grunting like a young sow doing her dung and a big fat dirty snaking thing coming slowly out of your backside. Fuck me on the stairs in the dark, like a nursery-made fucking her soldier, unbuttoning his trousers gently and slipping her hand in his fly and fiddling with his shirt and feeling it getting wet and then pulling it gently up and fiddling with his two bursting balls and at last pulling out boldly the mickey she loves to handle and frigging it for him softly, murmuring into his ear dirty words and dirty stories that other girls told her and dirty things she said, and all the time pissing her drawers with pleasure and letting off soft warm quiet little farts behind until her own girlish cockey is as stiff as his and suddenly sticking him up in her and riding him.”

Din scrisorile lui James Joyce către Nora Barnacle, mama celor doi copii ai lui.

source

Stephen Joyce, nepotul lui, a făcut tot posibilul ca lumea să nu afle cum îi plăcea bunicii lui să fie futută în cur de către bunicul lui, aşa că a distrus documente, a refuzat publicarea scrisorilor, a mers prin tribunale, a ars hârtii, s-a dat cu capul de pereţi şi i s-au umflat venele de la tâmple. Toate astea ca să nu aflăm noi că James Joyce e încă şi mai minunat decât îl ştiam.

photo

39 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iunie 27, 2009 10:46 am

    o so very nicely put: toate astea ca sa nu aflam noi ca james joyce e inca si mai minunat decit il stiam. yes, indeed

  2. Lucian Stefanescu permalink
    Iunie 27, 2009 10:57 am

    asculta dictionarul de sunete de la http://www.greenchannel.ro. pina nu il scot aia de pe site.

  3. Iunie 27, 2009 11:10 am

    asa. am revenit. ce dulce suna! am invatat si niste cuvinte noi (: thanks.

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iunie 27, 2009 11:11 am

      cuvinte noi in limba japoneza, i presume….

      • Iunie 27, 2009 11:24 am

        in daneza, mai exact. dar de ce sa-l scoata de pe site? ca sa ne-arate ca orice lucru bun pe lumea asta are si sfarsit?

        • Lucian Stefanescu permalink
          Iunie 27, 2009 11:30 am

          da, desi explicatia e mult mai simpla. relatia contractuala dintre mine si ei a luat sfirsit in aprilie. am convenit sa tina dictionarul pe site cel mult 2 saptamini, pentru ca intentionez sa fac bani cu el in alta parte. sintem la sf lui iunie si nu l-au scos. dar, treaca de la mine

          • Iunie 27, 2009 11:35 am

            ah, explicatie din asta pragmatica. I see…N-am apucat sa ma delectez cat as fi vrut, iar acum trebuie sa ies din casa vreo ora-doua. sper sa nu ii apuce corectitudinea tocmai acum si sa-l scoata pana ma intorc. (:

  4. Lucian Stefanescu permalink
    Iunie 27, 2009 11:34 am

    anyway, i like very much your blog. so unusual for romania, in a way. but, you kow, if one delves deep enough in shit one has the chance to find diamonds…. somtimes

  5. Iunie 28, 2009 7:59 am

    Imi placea Joyce si inainte, da’ acu’ imi place si mai tare. Se pare ca astia desteptzi sunt si destupatzi la minte, si au un „repertoriu” generos…

    Poet ma fac!

    • Iunie 28, 2009 8:50 am

      pai mi se pare normal. destept = deschis la minte. nu se poate una fara alta. ;) da, ti-ar sta bine poet, sa scrijelesti cu briceagul pe copaci poezii despre cum iubesti alcoolul. ((:

  6. Letiţia Kafka permalink
    Iunie 28, 2009 2:54 pm

    ah. puteam să jur. să bag mâna-n foc. şi dacă n-aş fi ştiut asta niciodată tot n-aş fi putut să am fantezii secsuale romantice cu joyce. and he’s not a perv, bate undeva spre sfârşitul intervalului „kinky”.
    arrrrr! ^__^

  7. Iunie 29, 2009 6:11 am

    Damn! Ce tare!

  8. Iunie 29, 2009 9:19 am

    ce e de mirare aici:
    1. parintii lui il facusera la inceput preot, deci ce e de mirare
    2. era irlandez, ce e de mirare
    3. el era cam chior si cred ca odata nu a nimerit gaura corecta si cum nora n-a zis nimica, ci doar yoy, a continuat in tacere!
    4. vorba lu nabokov: ” joyce a creat modernismu si tot el l-a distrus”

  9. nadaella permalink
    Iunie 29, 2009 10:46 am

    io tre sa plec dracului din birou dupa ce-am citit minunatiile astea. thanks for sharing them (:

  10. mimi permalink
    Iulie 1, 2009 7:35 am

    e oarecum de inteles de ce nepotul lui James Joyce a vrut sa distruga aceste scrisori. de ce sa fie joyce cunoscut pentru niste amanunte intime in loc sa fie cunoscut drept autorul fabulos pe care il cunoastem?
    oricum nu ar trebui luate literal aceste scrisori, in mod evident sunt fantezii. ma indoiesc ca joyce facea confesiuni in scrisori, ele sunt fictiune.
    oricum modul in care inlantuieste cuvintele si ritmul in care creeaza imagini sunt absolut minunate.

    • Iulie 1, 2009 7:59 am

      pai e deja cunoscut ca un autor fabulos. si cine il iubeste poate s-ar bucura sa stie mai multe despre viata lui. (: iar nepotul lui nu voia sa se stie toate astea, pentru ca i se parea ceva rusinos, care i-ar scadea din valoare lui joyce. which is not true.

  11. Iulie 1, 2009 8:15 am

    a. si de ce sa fie fantezii? iti par atat de incredibile? (:

  12. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 1, 2009 8:26 am

    nepotul lui Joyce e un prost. punct

  13. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 1, 2009 8:28 am

    ca si aia care au interzis, la un moment dat, Ulysses

  14. mimi permalink
    Iulie 1, 2009 8:08 pm

    nu mi se par incredibile, pur si simplu nu cred ca un scriitor atunci cand isi asterne gandurile in scris se poate abtine sa nu fictionalizeze.
    iar in legatura cu imaginea lui Joyce, tu crezi ca oamenii care nu au citit nimic scris de el, dar au auzit in schimb de James Joyce, s-ar fi referit la el ca la autorul lui Ulise sau ca la „tipul ala care facea sex anal”?
    iar din pacate acel tip de oameni constituie majoritatea.

    • Iulie 1, 2009 8:18 pm

      hmm. peut-etre. nu m-am gandit cum l-ar privi muritorii de rand…dar oare conteaza ce spun cei care nu au citit joyce? :) conteaza, in general, cei care isi dau cu parerea fara sa fie avizati? :)

  15. mimi permalink
    Iulie 1, 2009 10:19 pm

    :)) ideal ar fi sa nu conteze. realitatea ne contrazice.

  16. Iulie 2, 2009 5:27 am

    In plus imi si inchipui niste critici ingusti care analizand aceste scrisori ar scrie tomuri intregi demonstrand dupa interpretari psihanalitice firave ca Joyce era gay. Doar pare sa aprecieze sexul anal si se refera la sine ca la elementul pasiv al cuplului („Fuck me, darling”).
    Iti dai seama ca toate personajele sale ar deveni gay si toate pauzele de ritm simboluri ale unor gauri fecundabile.
    Si totul pentru ce? Pur si simplu datorita faptului ca Joyce a indraznit sa se joace cu imagini si cuvinte atunci cand ii scria excitat iubitei sale.
    Probabil ca e mai bine ca aceste scrisori sa fie distruse. In final textele lui Joyce conteaza, nu detaliile vietii sale intime.

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iulie 3, 2009 8:51 pm

      cu scuzele de rigoare, nu ma pot abtine sa nu postez aici un comentariu la postul acesta, trimis mie personal de un amic caruia i-am sugerat sa-l citeasca. he he he
      „nevasta lui Giois era o toanta si asta se simte in felul in care se futeau… Iar lui Jois ii curgea un ochi…”

    • Iulie 4, 2009 1:50 pm

      nu, nu conteaza atat de mult detaliile vietii lui intime, dar eu una, ca admiratoare ce ma aflu, ma bucur sa le stiu. nici de cirese sau inghetata nu am nevoie neaparat, dar le mananc de placere, nu? ;)

  17. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 3, 2009 8:53 pm

    acuma, sincer, nu stiu daca Giois e totuna cu Jois, dar probabil ca da. sau nu?

    • Iulie 4, 2009 1:48 pm

      se prea poate ca giois sa fie totuna cu jois, cert e ca nu e relevant ca ii curgea un ochi. si nu vad nimic rau in faptul ca Nora era toanta. (: toanta, respectiv tont, e un cuvant destul de simpatic asa, care se potriveste fiecaruia dintre noi, macar de 5 ori in viata. ;) sa-i spui asta amicului tau.

      • Lucian Stefanescu permalink
        Iulie 4, 2009 7:15 pm

        mie mi s-a potrivit pina acum de mai mult de o suta de ori… se insemne asta ca am trait 20 de vieti?

  18. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 4, 2009 7:15 pm

    ma rog, peste 20…

Lasă un răspuns

