Skip to content

Dear future me

Iulie 1, 2009

Îmi propune gramo să îmi trimit un mesaj mie însămi peste zece ani. Lucru care mi-a dat de gândit. Aş fi preferat să îmi scriu mie, cea din trecut, să-mi dau nişte sfaturi şi eventual nişte palme. Dar aşa e mult mai greu. Dracu’ ştie cum o să fiu peste zece ani, în cazul în care o să mai fiu…Enfin…

Dragă Eu din viitor,

Dacă nu-ţi place motivul pentru care te trezeşti dimineaţa, eu zic să te bagi înapoi în pat.

Dacă nu îţi place ce faci, opreşte-te în momentul ăsta. Eu aşa aş face.

Dacă te-ai tâmpit şi ai început să porţi tocuri sau ceva de genul ăsta, dă-le jos imediat.

Dacă nu eşti în India, ia-ţi dracului bilet şi du-te mâine. Sunt sigură că ai o situaţie financiară mai bună ca a mea.

Dacă nu ai o situaţie financiară mai bună ca a mea, ai pus-o. Baftă îţi doresc, că ai nevoie.

Dacă n-o mai ai pe pisica mimo, jar mănânci! Asta cu jarul se aplică şi în cazul în care circuli cu maşina în loc de bicicletă.

În fine, spre binele tău în general, îţi recomand să mă iei drept model în viaţă. Aş vrea să te văd cum strâmbi din nas la aroganţa asta.

Cu drag,

Tu.

8 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 1, 2009 3:53 pm

    dear future me you left me here, you bastard….

  2. nadaella permalink
    Iulie 1, 2009 4:22 pm

    lovely, sweetheart.
    nu te superi daca, pe langa mesajul meu pentru mine, o sa mi-l trimt, mental, si pe al tau – aproape in intregime :*

  3. Iulie 1, 2009 6:05 pm

    ar fi fost mai bine sa putem trimite un mesaj,doua,o suta in trecut…e drept…iar catre viitor imi cam e frica…

  4. Iulie 2, 2009 7:07 am

    Foaaaaarte frumos! :) Dar sa stii ca ziceam, in postul cu leapsa, ca e ok daca prefera cineva sa-si trimita un mesaj in trecut.

    • Iulie 2, 2009 7:14 am

      eh, cred ca ar fi trebuit sa imi reamintesc niste lucruri neplacute pentru asta si n-am avut chef, pana la urma…:)

  5. Iulie 2, 2009 9:25 am

    io zic ca de fapt oana belgiana nu are varsta!

    • Iulie 2, 2009 11:19 am

      wow. cred ca e cel mai frumos compliment care mi s-a facut in ultima vreme. pe langa cel de aseara. :* thank you, jock my love.

Trackbacks

  1. Viitorul e un fel de prezent mai lung | Joacadeamine

Lasă un răspuns

