Skip to content

Reflecţii tactile

Iulie 5, 2009

În oglinda îngustă

Încăpem amândoi,

Eu nu vorbesc cu gura plină,

Tu te uiţi la noi.

Vreau să te sărut până mi se face greaţă,

Să-mi lingi sudoarea de pe faţă,

Şi-apoi să plec acasă,

Stupidă ca o scândură roasă

De carii cu dinţi de mătasă.

3 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 5, 2009 8:01 am

    orisice se poate bea
    am baut ieri o perdea
    si-o traversa
    tolanita pe sub trenuri
    tandra, moale
    si perversa (eb)

  2. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 5, 2009 8:07 am

    sau, de acelasi eb:
    fluturele din dulap,
    cu parfum de crin pe cap,
    zboara peste o femeie
    ce capotul si-l descheie
    ca sa is se vada tzitza.
    cu ochi mari se uita mitza.
    (nb: „tzittza” si „mitza” cu „i” din „i”)

Lasă un răspuns

