Skip to content

Dinţi

Iulie 6, 2009

wash the dirt off

Nu mai ştiu la a câta sticlă de bere eram, cert e că ţi-am izbit-o peste gură şi ţi-am ciobit un dinte. Tâmpito, ai ţipat, tâmpito, vrei să-mi spargi dinţii?! Tocmai ăştia din faţă, să arăt ca dracu’, să nu mă mai vrea nimeni?! Mi-era cam indiferent dacă te voia sau nu cineva, deci n-aş fi putut răspunde afirmativ. Am tăcut şi m-am îndreptat spre baie. Ştiam că o să mă urmezi, ca întotdeauna, aşa că m-am lipit de perete, mi-am ridicat bluza, şi am aşteptat. Mi-ai zgâriat sfârcul stâng cu dintele ăla ciobit, aşa meritam, ştiu, aşa că n-am scos nici un sunet.

Vreau să mergem acasă. Acum. Mi-ai spus. Dar nu am plecat singure, a venit şi el. Era mort de beat, dar era totuşi lângă noi în pat, când mi-ai băgat mâna în chiloţi, aşa că te-am plesnit violent. Nu ai vrut să înţelegi, niciodată nu voiai. Şi am început lupta aia surdă sub cearşaf. În linişte, în beznă, îmi strângeai încheieturile mâinilor ca într-un cleşte, iar eu te muşcam şi zgâriam orbeşte, cu ură. Nu se auzea nimic, era o linişte înnebunitoare, auzeam doar cum respirăm şi transpirăm. Am reuşit să-mi eliberez o mână şi te-am strâns de gât până am simţit cum slăbeşti strânsoarea. M-am ridicat, mi-am tras blugii pe mine şi ţi-am zis hai la gară acum sau o să ne omorâm.

N-am aşteptat să plece trenul, cum făceam înainte. Te-am lăsat pe peron şi am luat un taxi. Îmi venea să plâng. I-am zis să oprească lângă parcul ăla mic şi întunecos din faţa căminului, s-o iau pe scurtătură, şi atunci am văzut cum se uita la pulpele mele, pe care rupturile largi ale blugilor erau aliniate cuminţi ca nişte fete de pension. Mi-a spus că am avut noroc că a fost gratis cursa pentru că a văzut că sunt supărată şi îi pare rău. Mi-au îngheţat ochii şi am ieşit puţin din trup să iau aer, cât timp capul meu era strâns între mâinile lui ca într-o menghină şi limba lui mă sufoca.

Era prea mult pentru o seară, chiar şi pentru mine, aşa că am intrat la loc în corpul meu obosit şi am ordonat dinţilor să-i muşte limba şi pumnilor să-l izbească în creştetul capului şi gurii mele să urle deschide uşa în momentul ăsta nenorocitul dracului că te omor futu-ţi pizda mă-tii jur că te omor. Şi nu ştiu de ce a funcţionat chestia asta, mereu mă întreb cum de am atâta noroc. Şi am alergat printre copaci, cu gust de sânge în gură, sperând că e sângele meu şi nu sângele lui împuţit în gura mea, dar scuipând preventiv, pentru că nu se ştie niciodată.

Şi stăteam lipită de uşa camerei pe care o încuiasem de şaptezeci de ori şapte de câte ori zice în biblia aia proastă că trebuie să iertăm şi încercam să ordon inimii să bată mai rar aşa ca la oamenii normali şi m-ai sunat din tren să vezi dacă am ajuns acasă cu bine că era foarte târziu şi ţi-am răspuns da sigur fără probleme totul e bine nu s-a întâmplat nimic citesc proust şi o să-mi fac o cafea.

foto

14 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 6, 2009 4:20 pm

    tu trebuie sa sa publici toate astea intr-o carte, si foarte repede. si pe urma sa scrii romane in limba engleza. nu glumesc de loc si nici nu te ling in cur. i am gobsmacked….and saddened to tears if all this really happened to you…

    • Iulie 6, 2009 11:29 pm

      chiar le public intr-o carte, asta fac. (: don’t be sad, I consider myself lucky. Intotdeauna scap ieftin, I swear to god. ;)

  2. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 6, 2009 4:23 pm

    gobsmacked by your writing talent, of course

  3. Adriana permalink
    Iulie 6, 2009 7:05 pm

    Cum ii nimeresti?!?

  4. bl000g permalink
    Iulie 7, 2009 5:54 am

    wow

    si atat.

  5. Gabriela permalink
    Iulie 7, 2009 10:53 am

    citesc oanamaria si-mi fac un frappe, desi de 1 saptamana jumate sunt racita si nu da semne de regresie.
    Ice frappe 4 me and here’s a biiiiiiiig hug pentru micuta maltratata care se joaca de proust-ul. big i said! >:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<

    • Iulie 7, 2009 10:56 am

      nu-ti face griji pentru mine, iubito, oricum sunt masochista. mai bine fa-ti un ceai fierbinte pentru raceala aia nesuferita. :*

  6. Iulie 7, 2009 12:45 pm

    ma asteptam si la niscaiva chiloti in povestea asta!

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iulie 7, 2009 12:51 pm

      citeste cu atentie: „Era mort de beat, dar era totuşi lângă noi în pat, când mi-ai băgat mâna în chiloţi, aşa că te-am plesnit violent”

  7. Iulie 7, 2009 12:56 pm

    ups!

    era vorba de chiloti roz!

  8. Iulie 7, 2009 2:31 pm

    Esti dark, roscato. Ai un alcool pt asta.

  9. Nora permalink
    Iulie 7, 2009 4:03 pm

    genial

Lasă un răspuns

