Skip to content

Ce se întâmplă când cazi cu bicicleta în Bucureşti

Iulie 7, 2009

Păi se întâmplă după cum urmează:

–  te uzi fleaşcă şi te umpli de noroi, pentru că e furtună afară.

– sandalele ţi-au sărit din picioare la câţiva metri şi trebuie să mergi desculţă prin noroi să le culegi, dar hei, ce mai contează, deja eşti praf.

– te ustură şi te doare aproape insuportabil şi nu ai curajul să te uiţi cât de rău e te gândeşti doar să nu se fi stricat bicicleta pentru că vrei să ajungi acasă dracului.

– un bărbat te împinge şi strigă ce stai ca proasta-n drum, idioato.

– o maşină opreşte lângă tine ca oamenii din ea să poată urla în hohote de râs: aoleu, ce-ai păţit, păpuşe, te-ai umplut de sânge?

– îţi ordoni să nu plângi până nu ajungi acasă, dar nu prea funcţionează.

– un grup de fete cu umbrele chicotesc şi-şi dau coate pentru că, evident, dacă ai căzut cu bicicleta şi te-ai mai şi lovit, eşti tare amuzant, haios şi mai ales prost, în caz că nu ştiaţi.

– un bărbat se opreşte o clipă şi-ţi dă un pachet de şerveţele, nu se ştie dacă pentru sânge sau pentru lacrimi.

53 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 7, 2009 4:17 pm

    la praga, cind cazi cu bicicleta pe furtuna, pentru ca ai virat la stinga dar roata din fata a intrat in linia de tramvai si tu ai luat-o la stinga dar tzoagla s-a dus dracului in fata (slava domnului ca nu era nici tramvai in miscare acolo), te umpli de mizga, nu noroi, si pina apuci sa te dumiresti daca te doare ceva, bicicleta e deja lipita de zid si tu esti ridicat de subtiori de trecatori care-ti intind ochelarii (noroc ca nu s-au spart) si care te intreaba daca totul e ok. evident, nu comparam. nu e vorba de nici o comparatie. nu, nu e o comparatie (doar ai avut tu nenorocul ca trecatorii aia de la praga sa nu fie in bucuresti, cind ai cazut tu cu bicicleta acolo)

    • Iulie 7, 2009 4:37 pm

      ce frumos. pare aproape o placere sa cazi cu bicicleta in praga. :)
      sa stii ca fix din cauza nemernicei de linii de tramvai am cazut! pentru ca atunci cand ploua in bucuresti, strazile sunt inundate, pentru ca e proasta canalizarea. asa ca nu vezi nimic pe jos, peste ce treci. *sigh*

  2. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 7, 2009 4:21 pm

    spatiul public, binele comun. sa le futzi, in bucuresti!

  3. nadaella permalink
    Iulie 7, 2009 4:28 pm

    my love, we deserve better… as for this ship of fools, it deserves to sink.

  4. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 7, 2009 4:28 pm

    am o prietena care, gravida in luna a opta, a lesinat intr-un autobuz din bucuresti, dupa ce a stat o vreme in picioare pentru ca nimeni nu s-a ridicat sa-i lase un loc pe scaun. s-a trezit din lesin singura, nu stie dupa cit timp, aia de pe scaune se uitau pe geam. s-a dat jos la prima statie, si pentru ca ii era inca rau, s-a asezat pe bordura. s-au adunat imediat vreo trei trecatori, dar nu ca sa intrebe daca are nevoie de ajutor, ci doar ca sa se uite la ea, asa, ca la urs. am mai spus-o – si daca n-am mai spus-o o repet, cum zicea un politician roman – spatiul public, binele comun sa le futzi, in bucuresti!

  5. Iulie 7, 2009 6:18 pm

    Pup să treacă, uof. Erau șervețele parfumate? :-s

    • Iulie 7, 2009 6:24 pm

      mulţumesc, parcă e un piiiiiic mai bine. (: după ce le-am folosit, erau parfumate, da. miroseau a mine, şi uşor a sânge. yummy. (:

  6. gri permalink
    Iulie 7, 2009 10:35 pm

    la o masina te-ai gandit? nu te ploua, nu te ninge si nici nu cazi in nori

    • Iulie 7, 2009 10:57 pm

      ma pis pe masini. decat sa merg cu masina, mai bine cad de zece ori cu bicicleta. ;) majoritatea masinilor sunt conduse de retardatii aia care rad cand vad un incident ca cel de azi. pentru ca romanul e foarte smecher la volan, si foarte mandru ca nu-l ploua si nu-l ninge.

      • nadaella permalink
        Iulie 8, 2009 4:22 am

        pentru ca vorba aia, n-are coaie si pula-i mica; trebe sa se dea prin oras intr-o o troaca de metal, din care sa para mare ((((:

      • roflmywaffle permalink
        Iulie 8, 2009 7:45 am

        retardatii aia care rad folosesc si calculatoare… si curent electric… si apa de la robinet. ai face bine sa scrii chestiile astea cu creionul pe hartie, la lumina lumanarii si sa te speli la rau, ca sa nu fi ca ei.

        • Iulie 8, 2009 8:24 am

          nu trebuie sa te simti jignit acum, pentru că ai maşină. nu vorbeam de toti soferii, dar majoritatea asa sunt, in Romania. Şi nu m-am declarat împotriva tehnologiei. Dar chiar mi-ar plăcea să mă spăl la râu. 8->

          p.s. între timp, puţină gramatică: ca să nu fii ca ei. cu doi de „i”. Cu un singur „i” se spune doar la imperativ.

  7. Irina Tomici permalink
    Iulie 8, 2009 9:03 am

    Aaargh, ce dobitoci!
    Știu cum e, am cazut si eu de câteva ori, da’ nu tocmai în noroi, și nu în bucurești, și nu m-am lovit. Da’ le-am simțit privirile de: uite, ce ratată, merge pe frigu’ ăsta cu bicicleta, de ce nu-și ia mașină sau un bărbat cu mașină? Las’ să cadă, să se învețe minte. Or something. Așa i-am perceput pe ăia de se cheamă bărbați și se uitau la mine nătângi.
    Acuma le place, cand merg vara in fustă pe bicicletă. Claxonează și se hlizesc. Mare chestie!
    Io n-aș renunța la bicicletă pt nimic în lume. (Sunt sigură că nici tu.) E prea faină senzația aia de la toate semafoare, când treci pe lângă șiru’ luuuung de mașini care-așteaptă câte-un sfert de oră să prindă verde, că de! nu-i plouă și trebe să se grăbească să ajungă la slujbele lor de rahat ca să-și plătească rata de rahat la banca de rahat pentru mașina de rahat. :))

    • Iulie 8, 2009 9:30 am

      Heh. Misto asta cu ratele. True, multi abia reusesc sa plateasca ratele pentru masina, pentru ca isi aleg una super scumpa, care le depaseste posibilitatile, doar ca sa se poata da smecheri cand ies in oras. Prostia umana nu are limite…
      And I’m happy people like you exist. As vrea sa fie mai multi asa si in Bucuresti. Din cate am inteles, in Timisoara e mult mai popular mersul pe bicicleta. S-au mai schimbat lucrurile si aici, dar inca sunt destui cretini din aia care se gandesc ca numai sarantocii merg cu bicla…

      • Irina Tomici permalink
        Iulie 8, 2009 9:47 am

        Da, în ultimu’ an chiar s-a umplut de biciclete în Timișoara, chestie care și pe mine mă bucură super-tare, însă mai e loc de mai mult.
        Știi…la ăia care se gândesc că numa sărăntocii merg cu bitzigla poți să le arăți poza asta și să îi intrebi dacă Olanda e, oare, populată numa de sărăntoci, de merg toți cu bicicleta (și încă niște „jafuri de biciclete”, nu mtb-uri de douăj’ de milioane). Cineva zicea că gradul de civilizație al unei tări poate fi măsurată după câți locuitori folosesc bicicleta ca mijloc de transport. Io aș zice că, nowadays, nu gradu’ de civilizație, ci gradu’ de prostie/inteligență poate fi măsurat așa. Heh…țin minte acu 2 ani când eram la bucurești că se uitau la mine ca la felu 14 când mă vedeau oamenii pe bicicletă.:P Dar observ că se schimbă si pe acolo treaba, încet încet. Sper să se bage în viteză schimbarea asta, și să se mai chill-uiască lumea…

  8. Iulie 8, 2009 9:15 am

    Și de fapt toată treaba asta, inclusiv commentul lui gri, se întâmplă (și) pentru că oamenii nu-s tare obișnuiți cu alți oameni care să folosească zilnic bicicleta, cu atât mai puțin fete.
    A, si nu cred că se mai hlizeau pipițele alea dacă asistau la un accident de mașină, care nu-i așa de „simpatic”.
    Cât despre lovitura ta…sunt faine semnele de „bună-purtare” :P

  9. Iulie 8, 2009 10:53 am

    De ce romanul sa mai aiba si grija ta cand el are destule probleme, oamenii sunt egoisti si nu dau doi bani pe ce ti se intampla…

    • Iulie 8, 2009 10:57 am

      asa e, eu stric. ca ma astept ca toti oamenii sa se comporte ca mine. dar nici macar nu e vorba de grija. adica m-as bucura sa fie macar indiferenti, dar nu. ei isi gasesc timp sa se opreasca pentru a-si bate joc, a se lega de tine. disgusting.

  10. Iulie 8, 2009 6:05 pm

    hey, nu-mi vine sa cred ce citesc :(
    Eu am invatat sa merg pe bicicleta chiar la A’dam, singura, noaptea :) si chiar ieri ma gandeam cum o fi sa mergi cu bici prin Buc..
    Viata mea nu ar mai fi la fel fara bicicleta..niciodata nu e mai placut decat atunci cand iesi la 8 pe strada dupa o zi de stat cu creierul in aer conditionat si simti vantul prin plete, pe brate..oriunde..
    mai e misto si noaptea dupa un chef cand ti se pare ca nu poti sa mergi drept pe tocuri dar bicicleta stie singura drumul spre casa! cred ca o sa scriu oda bicicletei la mine pe blog in curand! :))
    Weekend-ul asta a cazut o tipa in fata mea, impiedicata de prietenul ei care se uita in alta parte. Desi era clar ca tipa era insotita, imediat s-au oprit vreo 5 persoane, instantaneu, sa o intrebe daca e OK plus o masina cu muzica la maxim cu 2 baietasi de cartier in ea, exact ca in filme, de culoare si cu sepcile cu cozorocul la spate, care au lasat muzica mai incet si au intrebat daca pot sa ajute cu ceva. N-o sa spun si eu ca e „aproape o placere” sa cazi la A’dam ptr ca am luat si eu cateva trante, una, culmea, pe sina de tramvai (pe care incerc de atunci sa le tai numai perpendicular)..nici ca toti sunt politicosi aici, multi taximetristi sunt agresivi si te inghesuie des pe stradutele inguste ori ti se intampla sa iti taie unul calea..etc. Dar sa nu te ajute nimeni sa te ridici, ba culmea, sa se apropie numai ca sa rada mai bine..asa ceva n-o sa se intample in veci.Poate si ptr ca aici oamenii sunt pe rand si ciclisti si soferi. Eu cred ca le ziceam ceva alora..daca aveam forta :(
    As vrea sa termin intr-o nota optimista :) asadar, curaj! si sa nu renunti!! si ptr ca-ti plac pozele din A’dam (cea de mai sus este facuta in fata bibliotecii, unde l-am parcat eu ieri pe Carlos -nasit de Jock(therock) click pe http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/12546-2/Dutch-Girl-with-a-bicycle-101_8422.jpg

    • Iulie 8, 2009 6:15 pm

      multumesc pentru incurajari, you’re sweet. stai linistita, nu ma descurajez eu asa usor. mi-e ciuda ca nu pot vedea poza, imi zice access forbidden sau error sau asa ceva. dar sunt plina de imaginatie, o sa incerc sa mi-o inchipui. :)

      • Iulie 8, 2009 6:23 pm

        :) pai in poza avem o fata care merge pe langa bicicleta pe trotuar. este imbracata din cap in picioare in haine vintage, o fusta clopot albastru inchis cu brau bleu, un body belumarin peste care poarta o camasa alb cu portocaliu pal, legata sub sani. In picioare poarta pantofi de piele intoarsa de piele maro si un dres opac tot bleumarin, iar peste umeri o geanta de piele patratoasa, tot maro ;) si nu e blonda ca spicul graului, ci satena si are parul ondulat si scurtut, pana la umeri :)

        • Iulie 8, 2009 6:26 pm

          ce frumooos! mai frumos chiar decat daca as fi vazut-o. :) multumesc. si carlos? el e tot saten? :)

          • Iulie 8, 2009 6:31 pm

            Carlos e maro, inaltut, are o sa confortabila, frane bune, si in general e baiat cuminte, cu el n-am avut probleme, ba chiar m-a scos din cateva probleme in care ma bagase lipsa de experienta :)

  11. gri permalink
    Iulie 8, 2009 6:10 pm

    si tu nu esti sarantoaca? ai bicla ca asa vrea pula ta, nu ca nu iti permiti altceva! si pana la adanci batraneti o sa te dai pe bicla? o sa cari paine si cartofi pt copii tot cu bicla :))
    ca altceva nu iti permiti oricum :))

  12. gri permalink
    Iulie 8, 2009 6:13 pm

    in general, in bucuresti, masinile in leasing sunt masini de firma, nu masini personale! tu probabil vb de rate pt ca asa ai invatat acasa si in anturaj, ca in lumea asta te invarti!
    un sarantoc intre sarantoci

    • Iulie 8, 2009 6:20 pm

      bravo bă băiatule (sau fetiţo), ce să zic. asa de bine ti-ai dat singur cu firma in capul ala superficial si lobotomizat, ca m-ai scutit de efortul de a-ti raspunde provocarilor. am ras copios. altceva mai stii? sa ne distram si noi, nu cumva sa ne plictisim unii pe altii cu comentariile noastre inteligente si pertinente…

  13. Iulie 8, 2009 7:29 pm

    mor de ras si eu @ gri. Ce-i cel mai fain e ca i se potriveste numele cu ce spune :D
    las’ ca-i dragutz. E unu din cei pe langa care treci cu bicicleta in timp ce lui i se mareste burta in vreun jip, pe magheru, cand mai mult sta pe loc. De-aia isi revarsa frustrarile pe-aici.
    Gri, sa stii ca e foarte fain sa-ti duci painea si cartofii , si rosiile, si merele, si tot ce mai vrei, in cosul de la bicicleta. Si sa nu cauti loc de parcare. Si sa poti sa mergi pe bitzigla noaptea, tarziu, dupa vreun chef, cand esti beat, fara sa ti se ia carnetu. Si poti sa faci asta si daca esti sarantoc si daca nu. Dar nu ma astept sa intelegi.

  14. Iulie 9, 2009 2:15 am

    fart

  15. Iulie 9, 2009 12:58 pm

    bine ai venit in clubu’ celor ce cad cu bicla de la apa de pe strazi(la mine nu era ploaie ci doar strazi udate de masini…ptr racorirea curului)…asta e unu’ dintre motive ptr care mi-a venit sa postez asa

    • Lucian Stefanescu permalink
      Iulie 9, 2009 1:07 pm

      foaarte tare raspunsul adelinei la postul femeiideservici, nu ma pot abtine sa nu-l postez aici: „Roaga-te sa nu-ti raspunda tara curului la asta! Daca ragaie s-a dus pe capu pulii oxigenul…” hehehe

  16. Iulie 9, 2009 12:59 pm

    Şi ştii ce se mai întâmplă când cazi cu bicicleta în Bucureşti?

    Îţi dai seama din reacţiile celor din jur că, spre deosebire de ei, încă mai eşti om. Şi îţi dai seama că niciodată n-o să ajungi ca ei.

    Eu n-am căzut niciodată cu bicicleta în Bucureşti. Dar aşa cred că e.

  17. Iulie 9, 2009 3:14 pm

    Nu mai era si un banc cu ce se intampla cand te stropeste cineva cu masina? Si la sfarsit era si 100 eur.

  18. Adriana permalink
    Iulie 10, 2009 12:05 am

    Damsel in distress… a mai disparut un mit. Daca nici pe tine nu s-au gasit oameni sa te ajute….

    • Iulie 10, 2009 7:03 am

      mda. cred ca demult nu mai functiona mitul ala…:)

      • Adriana permalink
        Iulie 10, 2009 10:42 am

        N-a disparut niciodata acolo unde a avut timp sa se inradacineze.Cum spatiul medieval romanesc a fost populat de ciubuc, temenele, cadane si bairam… suntem urmasii Fanarului.

  19. peach permalink
    Iulie 10, 2009 9:32 am

    sunt o persoana plictisita de felul meu, si singura mea distractie e sa ma leg aiurea de oameni pe bloguri. e la fel de palpitant ca si cum as manca inghetata!

  20. peach permalink
    Iulie 10, 2009 9:33 am

    nu prea ma duce capul sa comentez ceva interesant, asa ca o sa spun un proverb pe care l-am invatat in clasa a patra: „asa este romanul, te fute cum te prinde.”

    • nadaella permalink
      Iulie 10, 2009 9:58 am

      felicitari, ai invatat foarte timpuriu un lucru foarte important. dar nu mai fi asa dur(a) cu tine, capul te-a dus cat a putut si el, acum esti pe cont propriu si trebuie sa te comporti ca un baiat/ ca o fetita mare si sa-ti vezi de treaba. nu se cade sa te arati plictisit(a) pe pe bloguri cu care n-ai nici o treaba. mai bine linge o-nghetata (:

  21. Irina Tomici permalink
    Iulie 10, 2009 9:52 am

    Uite…voiam să răspund la un alt articol și mi-am amintit de niște experimente despre care am citit acu’ ceva vreme, rezultatele unora din ele (nr.4, nr.3) s-ar putea zice că se aplica și in cazu’ căzăturii tale în București.
    Toate experimentele mi se par foarte interesante, merită citite. De aici.

    • Iulie 10, 2009 10:24 am

      mersi pentru link, foarte misto. si foarte amuzant scrise articolele. stiam de doua dintre experimente. Dupa cel cu inchisoarea s-a facut si un film destul de interesant. Se numea, cum altfel, „Das Experiment”. :)

      ma intreb in ce categorie s-ar incadra persoana de mai sus, care avea niste comentarii mult prea uracioase pentru nick-ul dragut pe care si l-a ales, asa ca am gasit de cuviinta sa i le modific putin :D pentru ca deja a trecut de nivelul de passive bystander, si a trecut la cel de aggressive and impolite for no reason. :) cred ca preferam bystander totusi, in cazul asta.

  22. fairydust permalink
    Iulie 10, 2009 10:41 am

    te inteleg perfect si o traiesti si in masina: cu geamul deschis ca un mecanic prost ti-a stricat aerul conditionat si un alt prost trece prin balti ca la raliu!
    cu siguranta trebuie sa te mai gandesti si sa vezi ca sunt si printese la volan, nu numai oameni care platesc rate pana nu mai pot sau prosti care stau la semafor! urata generalizare a facut domnisoara de mai sus :(

    • Iulie 10, 2009 10:46 am

      I-am raspuns, mai sus, unui alt comentator: „nu trebuie sa te simti jignit acum, pentru că ai maşină. nu vorbeam de toti soferii, dar majoritatea asa sunt, in Romania.” Deci nu generalizeaza nimeni, dar daca mergi cu masina prin traficul din Bucuresti, banuiesc ca ai vazut ce neciopliti sunt, o mare parte dintre soferi. Mai ales daca sunt de sex masculin.

      De tine sunt convinsa ca esti o printesa la volan, nu te bosumfla. :)

  23. paech permalink
    Iulie 10, 2009 10:42 am

    fata, fata, da’ tu sugi pula? nu de alta, dar pe mine nu ma intrece nimeni la acest sport, si as vrea sa vad daca am concurenta.

  24. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 10, 2009 10:45 pm

    bai, luminati-ma si pe mine, va rog. cine suge pula? peach sau paech?

Lasă un răspuns

