Skip to content

Sputnik sweethearts

Iulie 7, 2009

D: eşti mai bine un pic?

O: ce şi ce

O: am pus alifie pe răni

O: de gălbenele

O: şi acum ung tot ce ating în jur.

O: şi mi-am făcut nişte linte pe care am găsit-o

O: că mă săturasem de hrişcă

D: bravo, foarte frumos

D: bună lintea

D: şi obiectele cu unguent de gălbenele parcă alunecă mai uşor

O: unde să aluuunece?

D: unde vrei tu.

O: trebe să am grijă

O: că cine ştie…

D: cine ştie, da

D: să nu dispară

O: nununu, nu ne dorim asta

O: mai ales cartea cu sputnik sweetheart nu vrem să dispară până nu o citim!

D: nuuu, să nu.

D: că ne place nedispărută

O: am de tradus, dar o să citesc din sputnik în schimb, pentru că mă doare şi mă ustură şi merit şi eu ceva frumos pe ziua de azi

O: poate mă unge mai bine ca alifia chiar

D: te unge oioioi

D: o să vezi tu

D: asta ar trebui să scrie pe ea

D: atenţie: unge

D: rău.

…Meanwhile, let it fall, let it fall. I like it salty, I like it wet, I like my makeup in a mess, so I cry hard, let it fall and I won’t stop until my tears are all shed. ‘Cause I like the way tears fit my cheek.

19 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 7, 2009 8:52 pm

    jeanette winterson, sexing the cherry. offtopic razant pe linga, dar sanatos. sa-ti treaca juliturile repede!

  2. nadaella permalink
    Iulie 8, 2009 4:24 am

    aaawwww, sweetheart :*

  3. Iulie 8, 2009 10:53 am

    Da, crema de galbenele e cea mai buna.

    Merge si cu miere nu vindeca dar e mai buna la gust…
    Despre ce era vorba?? :D.

  4. Iulie 8, 2009 10:58 am

    despre ce s-a intamplat in postul anterior. :)

  5. Iulie 8, 2009 1:46 pm

    Vezi daca o arzi pe bicicleta pe ploaie. Ia-ti si tu jeep.

    • Iulie 8, 2009 2:54 pm

      sper ca glumesti. m-am certat deja cu o gramada de oameni pe tema asta. e obositor, n-o sa ma mai iau si de tine. :) am totusi incredere ca era o gluma. ;)

  6. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 8, 2009 2:37 pm

    oana ai belit-o! asta de pe ultimul loc are regulament de ordine interioara, citez in chip de copy&paste de pe blogul lui: „Ca regulament de ordine interioara nu ma intereseaza regulile gramaticale atata timp cat se intelege ideea si aceasta exista nu e nevoie de cenzurarea limabjului ca toate sunt cuvinte.” muhaha. ar trebui sa-i futem una cu pompa de la bicicleta din clasa primara…

    • Iulie 8, 2009 3:17 pm

      Prietene tu te impiedici in reguli gramaticale eu in idei stiu sunt un idiot ca nu ma leg de forma ci de fond lasa-ma asa superficial cum sunt.

      Nu imi permit sa te injur aici ca nu sunt la mine „acasa” dar las-o mai usor cu pompa aia ca poate te lovesti la ceas.

      • Lucian Stefanescu permalink
        Iulie 8, 2009 3:59 pm

        pompa de la bicicleta din clasa primara e din plastilina. iar francezul, care ii invata temeinic gramatica pe copiii lui, spune ce qui est bien concu est bien exprime. ceea ce inseamna ca daca nu te exprimi bine, adica gramatical corect, nici ideile de la tine din cap nu prea exista…. ma asteptam la o replica inteligenta, nu la injuraturi. dar poate sint un naiv

        • Iulie 8, 2009 5:54 pm

          mai, sunt de acord cu francezu’ ala. ;) nu e in regula sa scriem lucruri geniale si sa fim praf la capitolul gramatica. imi zgarie retina cand citesc lucruri frumoase scrise gresit. sorry. dar nu stiu de la ce a plecat discutia asta. pana la urma, fiecare e liber sa aiba regulile lui la el pe blog. nu mi le-a impus mie. ;)
          apreciez totusi ca vrei sa-l bati cu plastilina, asa cum hipiotii se bateau cu flori. i don’t like violence. :)

          • Iulie 9, 2009 9:42 am

            @Lucian probabil ca am apreciat eu gresit expresia sa imi futi una. Eu stiam ca se spune corect sa imi aplici o lovitura cu …. dar ma rog poate ca tu consideri ca doar gramatica e importanta dar folosirea cuvintelor de jargon e permisa. Sa imi faci un manual de utilizare complet ca sa nu cumva sa contravin cu ceva din ceea ce spun normelor tale de „libera” exprimare.

            Ps: te-ai gandit ca e posibil in incultura mea sa nu citesc aceleasi povesti ca tine asa ca pompa de la bicicleta din clasa primara mie personal nu imi spune nimic.

  7. armin permalink
    Iulie 8, 2009 4:53 pm

    foarte foarte tare
    mai departe ce s-a intamplat

    • Iulie 8, 2009 5:56 pm

      ce sa se intample? am mai uns cateva lucruri cu alifie, din greseala, am citit din sputnik si m-am culcat. sunt cam plictisitoare eu asa. :)

  8. armin permalink
    Iulie 8, 2009 4:54 pm

    cred ca era mai bine fara comentarii, chiar si fara asta-imi place insa partea cu bicicleta

  9. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 8, 2009 10:02 pm

    va iubesc pe toti, stoned

  10. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 8, 2009 10:03 pm

    i mean… myself… stoned

Lasă un răspuns

