Skip to content

A little dream come true

Iulie 16, 2009

Am vrut sa ajung la Gărâna de nu ştiu cât timp. Ăsta e primul an în care am noroc să pot. Vreau doar să le mulţumesc celor care au vrut să mă ajute să merg în anii trecuţi, deşi nici nu mă cunoşteau. Chiar şi celor cu care nu mai sunt în contact acum. Mă bucur că oameni ca voi există. Şi că aţi vrut să faceţi un gest frumos pentru un om pe care îl iubeaţi doar prin intermediul internetului. O să mă-ntorc cu relatări frumoase.

16 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 16, 2009 8:45 pm

    have fun! just wait to speak to you when u’re back…

  2. Irina Tomici permalink
    Iulie 16, 2009 11:15 pm

    :) ma bucur pentru tine. Din motive foarte obiective eu nu pot sa merg, si-mi pare rau. Sa ne povestești frumos! Enjoy every little bit!

  3. Iulie 17, 2009 8:18 am

    distractie placuta si sa vii cu povesti faine
    desi e aproape de mine, tot din motive obiective nu am cum sa trec pe acolo
    ti-as fi dat o bere cu mare placere

  4. cutza40 permalink
    Iulie 17, 2009 9:18 am

    Si eu iti dau o bere , ch9iar mai multe, daca vii la Peninsula Tg Mures

    • oanamarrria permalink*
      Iulie 20, 2009 7:22 am

      In legatura cu comentariul celalalt, pe care nu l-am aprobat, ti-am mai zis si o repet. Nu sunt suparata pe tine, ci doar am realizat ca avem puncte de vedere complet diferite, si nu are rost sa ne calcam pe bataturi degeaba. Atat. Nu e vorba de suparare. Si nu inteleg de ce iti pasa atat de mult daca apar comentariile tale undeva sau nu. Asta nu e motiv de suparare. Nu trebuie sa iei lumea virtuala atat de in serios. ;) Numai bine!

  5. Iulie 18, 2009 2:46 pm

    nici eu nu am pututs a merg, dar daca ai fi insistat…

    • Iulie 20, 2009 8:01 am

      nu ma pricep sa insist… My mistake. :)

      • Lucian Stefanescu permalink
        Iulie 20, 2009 8:08 am

        ok. si cum a fost? astept o relatare jurnalistica plina de viata, miez, umor si zaftosha, cum se zice la mine la cluj… ca sa ne ridem…

        • Iulie 20, 2009 9:37 am

          Cand ma trezesc, mate! sunt cam praf acum :) In orice caz, formatia Ronin, a lui Bartsch, was my favorite. Exceptional. Imi placuse la nebunie ce mi-ai recomandat sa ascult de el, dar in concert mi-a depasit asteptarile, care oricum erau undeva foarte sus. Lovely! Absolutely lovely! Cred ca a fost senzatia festivalului, de fapt. Si nu doar pentru mine.

  6. cutza40 permalink
    Iulie 21, 2009 6:53 am

    Distractie placuta si ai dreptate in ceea ce mi-ai scris. Mie imi place totusi sa ascult muzica recomandata de tine si sa mananc guacamoleeeee

  7. bl000g permalink
    Iulie 21, 2009 2:28 pm

    Daca aceia te-ar fi ajutat desi nu te cunosteau inseamna ca esti frumoasa. :D

    • oanamarrria permalink*
      Iulie 21, 2009 3:45 pm

      pai….daca nu ma cunosteau…de unde sa stie asta? :) vreau sa cred ca nu sunt atat de superficiali. ;)

  8. OanaVeloBello permalink
    Iulie 21, 2009 3:33 pm

    Hei, salut! Ca o zvarluga ai trecut prin fata mea, dar am stiut ca esti tu. Cum a fost la Garana? Si eu vreau sa ajung de ceva vreme si nu s-au potrivit lucrurile. Anul asta a fost Opeth la Sibiu, as fi ajuns si daca ma legai cu lanturi de birou.

    • Iulie 21, 2009 3:44 pm

      minunat a fost. trebuie doar sa-mi adun gandurile si sa scriu despre asta. :) o sa-ti povestesc cand ne vedem la ceaiul ala, sau ce-o fi. ;)

  9. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 21, 2009 8:01 pm

    oana…

Lasă un răspuns

