Skip to content

Roşu, negru, violet şi nu mai ştiu

August 17, 2009

Nu-mi vine să cred că eşti iar în faţa mea, plutind deasupra asfaltului încins. În momente ca acesta, mă bucur că am acest dar special de a îmbrăţişa cu privirea. În rochia roşie umflată de vânt, cu părul negru zburătăcind ca un stol de păsări şi cu picioarele dezgolite, mirosind a tine cea dintotdeauna, probabil eşti cea mai frumoasă fată din lume. Sau poate ca sunt eu subiectivă, pentru că te iubesc.

Şi bicicletei mele i-a fost dor de bicicleta ta.

14 comentarii leave one →
  1. August 17, 2009 5:08 pm

    vai, dar cum te iubeam de acolo, din fata ta; iti stiam privirea aia de atunci cand nu mai poti de drag si-ti vine sa ma-mbratisezi si eu nu mai pot vorbi vazandu-te si te-ntreb ce ai, de ce te uiti asa; si-mi parea ca zburam impreuna, ca doua sputnik sweethearts, cum suntem :*

    • August 17, 2009 5:18 pm

      da, nesuferito! stop asking me „ce am” all the fucking time! (: in orice caz, ma distreaza teribil cand iti pierzi sirul vorbelor cand ma uit asa. :*

  2. August 18, 2009 12:02 pm

    You two are supercalifragilisticexpialidocious… especially super, especially fragile and mostly fairytale like :)

  3. SpecialK permalink
    August 18, 2009 6:31 pm

    Sunt geloasă.

    • nadaella permalink
      August 18, 2009 7:12 pm

      but you’ll always be SpecialK… be happy, not jealous :)

    • August 18, 2009 7:40 pm

      Nu fi, christiana. I’ll always take you down to my place near the river. And touch your perfect body with my mind, my lady of the broken spine. :* You know that. Te alinti. (:

  4. moniponi permalink
    August 20, 2009 11:57 am

    ai scris asa frumos ca m-am intristat. ca naiba. e numai vina ta. nici nu ma mai obosesc sa fiu geloasa ca e deja prea mult.
    :*

    • August 21, 2009 8:07 am

      sweethearts, gelos nu trebuie sa fie nimeni niciodata. asta daca doriti sa atingem nirvana. (:

  5. August 20, 2009 3:58 pm

    ţi-am tot citit blogul şi sunt curioasă dacă arăţi la fel de bine pe cât scrii.
    în afara oricărei scăpări de tip „lesbi” mi te imaginez ca fiind o tipă cu foarte mult sex appeal :D gata am terminat :D

    • August 21, 2009 7:55 am

      vai, nu cred ca infatisarea mea, oricat de minunata este ea, va reusi vreodata sa-mi egaleze talentul nemarginit la scris. (:

      p.s. „inafara oricarei scapari de tip lesbi” – pacat! (:

      • August 26, 2009 9:56 pm

        nu e vorba de talent mărginit sau nemărginit la scris, ci mai degrabă felul în care scrii
        oricum mi-am format deja o imagine în minte cu tine,

Lasă un răspuns

