Skip to content

Dirt + Rudeness = Love

August 18, 2009

Problema, cand te agata gunoierii, e ca se opresc langa tine cu masina aia imputita. In rest, sunt convinsa ca ei sunt baieti finuti si sclipitori de felul lor. Pacat ca mirosul intepator nu ma lasa sa ma concentrez si sa ascult cum imi recita Shelley prin geamul intredeschis.

19 comentarii leave one →
  1. mimo permalink
    August 18, 2009 7:00 am

    ești fenomenală :)))

  2. August 18, 2009 7:11 am

    Da. dar pune-te si tu in locul lor. Cand esti pe masina aia mare si strigi dupa una buna. Se pune de jumatate de partida de sex :). E ca si cum mananci prajitura cu frisca cu mainile murdare de ulei de masina, sau mai bine ca si cum te joci in prajitura altuia. E un fel de bucurie a copilului, si mai e si gratis.Oamenii trebuie sa se bucure de placerile simple ale vietii.

  3. August 18, 2009 7:33 am

    Art thou pale for weariness
    Of climbing Heaven, and gazing on the earth,
    Wandering companionless
    Among the stars that have a different birth,–
    And ever changing, like a joyless eye
    That finds no object worth its constancy?

    • August 18, 2009 8:12 am

      ah, îs convinsă că-mi recitau asta cu art thou pale for weariness, după ce ma brutalizaseră olfactiv în prealabil, astfel încât devenisem oareşcum străvezie.

  4. August 18, 2009 9:20 am

    Buna idee :)
    Bine ca esti tu desteapta :P … si ei sunt parfumati !

  5. August 18, 2009 10:39 am

    Nu crezi ca esti cam egocentrica? Compliment era cand am zis „una buna”. Eu ti-am prezentat situatia, nu e ca si cum emit judecati dc e bine sau e rau. Eu unu nu as lua-o personal fac si eu o munca plictisitoare si mai fluiera dupa femei. Sa ii omoram cu pietre? :).

    • August 18, 2009 7:46 pm

      nu stiu cine a vorbit despre omorat cu pietre. eu una nu. si da, sunt egocentrica, ca noi toti de altfel. dar nu inteleg ce din ce am zis eu te-a dus la concluzia asta. (:

      • August 19, 2009 6:10 am

        Acum am vazut ce am scris :)). Eu am vrut sa scriu „fac si ei o munca plictisitoare”. Dar probabil ca din egocentrism am scris eu.
        Era o gluma Oana si aia cu egocentrismul si aia cu omoratul cu pietre :D.
        Acum ce sa mai zic ca a iesit ca eu fluier dupa femei, ceea ce nu fac (din egocentrism ;) ).

  6. August 18, 2009 1:37 pm

    Eu sunt un norocos si jumatate. Munca mea nu e deloc plictisitoate si deci nu am o scuza pt a fi badaran si astfel nu sunt.

  7. August 18, 2009 7:24 pm

    Da dar nici nu scrie nimeni despre tine pe blog (ma rog scrii tu)…Deci are si treaba asta beneficiile ei faima si bani :)) Poate nu multi bani si poate faima nu e pozitiva dar totusi, decat nimic.

  8. Andhra permalink
    August 20, 2009 5:41 am

    da’ ar fi delicios sa descoperi intr-o zi printre ei un corespondent al tantiei aleia, portareasa ;))

  9. August 22, 2009 2:03 pm

    N-ai cu cine, domne…nişte workeri! :p Oameni miloşi de felul lor, te-au văzut singurică şi au zis să-ţi facă un pustiu de bine. :)

  10. August 24, 2009 2:48 pm

    eu ca un gunojer senior as vrea sa te contrazic, lumea in general lucreaza ca sa adune bogatie si avere si faima, sau in jurul celor care aduna chestiile de mai sus, noi insa suntem cei care din contra adunam ceea ce altii arunca, ceea ce altii considera urat, nefolositor etc. Sensibilitatea noastra este mascata agil de masca pe care o cunoasteti. Si da, mirosul e de camuflaj

  11. Andhra permalink
    August 24, 2009 3:23 pm

    vezi? ((:

Lasă un răspuns

