Skip to content

Picnic

August 24, 2009

Rochia ta, perfectă şi roz, apretată şi călcată, atârnă perfect pe umeraşul albastru, purtând urma uşoară a corpului tău. Iar mie îmi vine să vărs pe ea:

– suc de vişine

– vin roşu

– lipici

– suc de coacăze negre

– cerneală

– lapte

– miere

Şi apoi să spun vaaaai ce rău îmi pare voiam să fac un picnic în vestiar cu toate aceste lucruri când m-am împiedicat şi mi-au sărit din mâini. Dar nu îmi stă mie în fire să mă port cu rochiile rele aşa cum merită.

13 comentarii leave one →
  1. August 25, 2009 12:39 am

    Și pipi de pisică :-„

    • August 25, 2009 12:49 am

      (: pipi de pisică nu se aduce de obicei la picnic, dar putem face o excepţie, de data aceasta. cerneală se aduce din întâmplare, că îţi rămâne în buzunar, după ce ai scris lista cu ce trebuie să cumperi pentru picnic. iar lipici trebuie luat pentru că e un cuvânt drăguţ. în caz că se întreba cineva.

      • August 25, 2009 1:36 am

        Just, numa’ că pipi-ul de pisică tinde să vină singur. Țâșșș! Ups.

  2. August 25, 2009 4:57 am

    :) data viitoare sa-ti stea!

  3. August 25, 2009 5:59 am

    ce de culori!

  4. August 25, 2009 6:33 am

    Mai, dar spune ce a facut sa merite asa tratament?

  5. August 25, 2009 9:01 am

    nu stiu daca am inteles eu chyiar ce vroiai tu sa zici…dar, intr-un fel absolut ciudat, simt ca aveai/ai dreptate.

  6. August 25, 2009 12:21 pm

    Rochie rea! Eu as pune zeama de foarfeca pe ea. Dar, by the way, cu ce-a gresit ?

  7. August 25, 2009 5:35 pm

    mie imi vine sa ma vanish pe rochia ta murdara :)

  8. August 27, 2009 5:19 am

    Daaaa’ acoloșa la dentiștii șeia, nu-i vreo ceva murdăricios care sî si ieie la picnici?

  9. August 27, 2009 6:01 am

    Trebuie sî găsăsc ceva cari sî si ieie la picnic, da’ sî nu si ieie de pe rochii. :D

  10. Letiţia Kafka permalink
    August 27, 2009 11:50 am

    un aruncătuor di flăcări :P

Lasă un răspuns

