Skip to content

Whether it’s salvia or wine, we’re still divine

Septembrie 21, 2009

angel

– Da, mi-a dat mum cartea asta despre îngeri şi nu pot s-o citesc, pentru că nu pot suporta nimic din ce are legătură cu religia. Mă irită, mă enervează. Şi sunt convinsă că e patetică.

– Dar îngerii nu au neapărat legătură cu religia. De exemplu, eu cred că tu eşti un fel de înger. Serios, asta nu înseamnă că te pun pe un piedestal, e doar o constatare. Noroc cu mine, care sunt mai pământeană, şi te ajut să te bucuri şi de lucrurile astea materiale, care sunt frumoase şi ele. Dar nu-ţi dai tu seama, că ai trecut de nivelul ăsta. Şi dacă n-aş fi eu, poate le-ai rata.

– Uau. Credeam că numai mama e în stare să spună asta.

6 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Septembrie 21, 2009 9:34 pm

    si vezi ca te-ai inselat. te iubesc :*

  2. Septembrie 21, 2009 9:36 pm

    văz. că nu am orbul găinilor, iubito. (:

  3. SpecialK permalink
    Septembrie 22, 2009 10:59 am

    „Serios, e doar o constatare”. Parca si vad Nada spunand asta cu accentul ei dubios de interesant.

  4. Septembrie 22, 2009 7:07 pm

    Inger ingerasul meu…

Lasă un răspuns

