Skip to content

Lecţie de nutriţie la muzeul de artă contemporană

Octombrie 29, 2009

– Mai sunt lucrări expuse şi în sala de alături, puteţi face poze dacă vreţi.

– Mulţumesc, nu vreau să fac poze.

– Cum vreţi. Dar auzi, puiu’, tu ce mănânci de arăţi aşa de bine, nu te supăra că te-ntreb.

– …Ăăă….cred că doar am noroc……

– Spune-mi totuşi ce mănânci, te rog.

– ….Nu ştiu dacă are relevanţă, dar…..sunt vegetariană…

– Ahaaa, vegetariană, aha! Şi nu ţi-e rău aşa?

– ….Păi…..nu mi-e rău. Nu, mi-e foarte bine.

– Bine, puiu’, eşti o drăguţă, nu te supăra că te-am întrebat.

– Nu mă supăr.

– Da’ la etaju’ 3 aţi fost? Unde au venit japonezii?

– Da, de acolo venim.

– Bravo, foarte bine. E ceva deosebit, au adus tot echipamentul ăla, aţi văzut?

– …Da.

– Puteţi urca să vedeţi şi expoziţia de sus, cum urcaţi scările.

– Mulţumesc. Pe aici, nu?

– Da, pe-acolo.

……………………………………………………………………………………………..

– Auuuuuzi, da’ pâine??

– ….

– Pâine mănânci?

– ….Da…

– Neagră?

– …..De obicei da…

– Eram sigură!!! Neagră! Aşa! O zi frumoasă să ai, nu te supăra că te-am întrebat.

17 comentarii leave one →
  1. Octombrie 29, 2009 6:15 pm

    SECRETUL a fost divulgat. merci, draguta, dau de stire in tara ca painea neagra (nu spotul, nu genetica, nici vegetarianismul) le tine pe femei in forma :))

  2. opinie permalink
    Octombrie 29, 2009 10:11 pm

    pacat ca painea neagra de pe piata noastra are mai mult colorant decat culoare naturala de la cereale!

  3. Octombrie 29, 2009 10:16 pm

    bineinteles. tocmai de asta e totuna daca mananci paine alba sau neagra la noi. eu mananc doar pentru ca imi place mai mult culoarea. :)

  4. Octombrie 29, 2009 10:26 pm

    Curiozitatea ce sa ii faci. Toti cred ca e un secret sa arati bine. Eu as rezuma in mai putine cuvinte. Mancati mult si alergati putin.

  5. Octombrie 30, 2009 9:50 am

    eu nu prea mananc paine!

  6. nadaella permalink
    Octombrie 30, 2009 2:57 pm

    @ jocktherock: rau faci, baiete! sau nu? poate daca ai manca si tu paine neagra ai arata ca oana, dar asa, vai si amar :)))

    @oanamarrria: ar trebui sa tii lectii din astea in pietele publice :*

    • Octombrie 30, 2009 3:31 pm

      întrebarea este: vrea jock să arate ca oana, să-l ia vântul de pe stradă? de asta merge el la sală? :)

      @jock: deseară poate cumperi nişte pâine, că eu mănânc, după cum vezi! :)

  7. Octombrie 30, 2009 9:00 pm

    Şi nu ţi-e rău aşa? =)) genial !

    • Octombrie 30, 2009 10:02 pm

      da, aşa mi-a zis, n-ai auzit-o? nu ştiam dacă să chicotesc, sa ma hlizesc sau sa râd în hohote. :)

  8. simonarrr permalink
    Noiembrie 3, 2009 10:13 pm

    =)) Neagra, doamna, ca ta-su’ lu’ ala micu’ care respira greu.

  9. simonarrr permalink
    Noiembrie 5, 2009 10:38 pm

    Aaa, azi nici eu nu mai stiu ce am vrut sa zic. Da’ e bine ca am zis, asta stiu clar. :)

  10. be careful permalink
    Decembrie 12, 2011 9:58 am

    You might want to read „The Vegetarian Myth”, by Lierre Keith.

Lasă un răspuns

