Skip to content

Sick and the City sau cat de simplu e sa panichezi populatia

Noiembrie 11, 2009

Oz: mi-e si mie greata azi

Oz: parca vad ca vomit la serviciu

Oz: tu cum te mai simti?

Oz: ai mai vomitat dupa picaturile alea?

 

Bubbles: ooooooof, pai hai acasa daca tot ti-e rau

 

Special K: cred ca am si eu putina febra……

Special K: dar deocamdata sunt bine

 

Bubbles: eu n-am mai vomitat

Bubbles: pai

Bubbles: oana, zi-le alora sa te lase sa pleci ca

 

Oz: pai trebuie sa predau niste articole azi

 

Special K: da, oana, spune’le ca must be porcina

 

Oz: dupa ce le scriu, poate plec

Oz: nu mai rade tu, karin

Oz: ca poate E porcina

Oz: de ce avem toate aceleasi simptome

Oz: si greata

Oz: si febra

Oz: si toate astea

 

Special K: la aia nu vomiti parca

 

Oz: nu?

Oz: pfiu! atunci sper sa vomit!!!

Oz: cat de curand

 

Bubbles: :))

 

Oz: razi tu razi

Oz: harap alb

Oz: acusi te vad si pe tine la baie

 

Special K: ah ups

Special K: e si cu voma

 

Bubbles: E SI CU VOMA?

Bubbles: fuck

 

Special K: -respiratie dificila ( dispnee) -durere sau senzatie de apasare in piept sau abdomen -ameteli -confuzie -varsaturi severe si persistente -simptomele de gripa se amelioreaza intial, pentru a reapare cu febra si tuse agravata

 

Bubbles: eu am tot in afara de dispneee

 

Oz: eu mai ales confuzie din aia am

Oz: :))

 

Bubbles: =))

 

Special K: da, si eu :))

 

Special K: http://gripa-porcina.net/informatii-gripa-porcina/ce-trebuie-sa-faca-o-persoana-care-prezinta-simptome-ale-gripei-porcine.html

 

Oz: aoleu!!! mi se potriveste perfect

Oz: :-s

 

Special K: tu n-ai vomitat, tu!

 

Oaz: dar imi vine f tare

Oz: sa vomit acum!

 

Bubbles: mai vrea cineva la spital?

 

Special K: pai si cu cat te agiti mai mult cu atat iti vine mai tare

 

Balerina: bai

Balerina: mergeti la doctor

Balerina: pe bune

Balerina: o sa ma duc si eu

Balerina: pe bune

 

Bubbles: acum ca am stat in picioare nu mai sunt asa de bine

 

Special K: sun-o pe v. sa mearga cu tine

 

balerina: n-o sunati, nu-i mai dati si ei!

 

Bubbles: ho, mimi, ca nu stim daca avem

 

Balerina: deci eu zic sa va duceti

Balerina: macar una!

Balerina: sa vedem

Bubbles: pai ma duc doar ca nu pot sa ajung singura pana in usa, cam that’s why i need someone

 

Oz: tare asta

Oz: cu “nu-i mai dati si ei” :))

 

Bubbles: v. a zis ca nu crede ca avem

 

Oz: chiar

Oz: velcea se pricepe

Oz: e la medicina

Oz: sa te consulte ea

 

Special K: mai, look on the bright side. Daca avem, stam in casa o saptamana

Special K: o luam si pe mimi ca sigur are si ea

 

Oana Maria: nu stiu daca mimi are, mai bine ne asiguram intai, o luam la noi acasa si ii suflam in fata pe rand

 

Special K: :))

Special K: mie mi’e foame

 

Bubbles: si mie

 

Special K: nu cred ca pot fi asa bolnava

Special K: cu pofta asta de mancare :))

 

Balerina: deci bubbles, te duci la dr sa inteleg?

 

Bubbles: da, vine velcea sa ma ieie

 

Balerina: oki

Balerina: sa ne suni

 

Special K: neaparat! vrem sa stim pas cu pas

Special K: cand intri in spital

Special K: cum e atmosfera

Special K: dupa asta cum ti se par oamenii

Special K: doctorul

Special K: etc

 

Oz: daca oamenii se vaita in spital

 

Bubbles: :))

 

Special K: :))

Oz: daca au cearcane

 

Special K: da da

 

Oz: daca par nedormiti

 

Bubbles: vacilor

 

Balerina: ce nesimtite sunteti

 

Special K: poate gasesti vreun papushel

Special K: bolnavior

 

Oz: cu cearcaneeeeee, tras la fataaa

 

Bubbles: nu ma mai faceti sa rad ca ma doare capul pieptului

 

Oz: aoleu! Simptom!!!

 

Balerina: frate

Balerina: ma enervati

Balerina: scroafelor

Balerina: deci bottom line

Balerina: ati avt febra toate?

 

Special K: nu

Special K: eu nu

Special K: eu sunt biiiiiiiiiiiine

 

Balerina: (inca)

 

Bubbles: deci

Bubbles: v. dixit

 

Balerina: asa.. ;;)

 

Bubbles: ca nu e bine sa mergem la spital daca nu avem simptome ca lumea – adica febra super mare, persistenta si tuse si vomitat incontinuu

Bubbles: si ca eu daca as merge acum

Bubbles: slabita fiind

 

Special K: risti sa iei de acolo

Special K: ceva

 

Bubbles: da

 

Balerina: bai nush ce sa zic

 

Oz: pai la spital sunt oameni care chiar au??

Oz: :))

 

Special K: pai mai asteptam atunci

 

Balerina: dar ti-e rau deja de o zi

 

Oz: no bun, pai stam pana lesinam, in cazul asta

 

Balerina: da, ma rog, nu’s de acord

 

Special K: mai, in principiu tre sa mergi la medicu de familie

Special K: la spital e nasol sa te duci

Special K: pt k e omor acolo

Special K: se duc toti carora le curge nasu

 

Balerina: bai deci eu zic sa te duci, bubbles

Balerina: pt ca cu cat e descoperit mai din timp

Balerina: cu atat e mai ok

 

Special K: cred ca stie velcea mai bine

 

Balerina: vrei sa o descopere tarziu?!

 

Special K: oricum se trateaza. nu o sa stam pana moare una din noi stai linistita

 

Balerina: bai deci e super epidemie

 

Special K: nu e chiar asa

 

Balerina: nush daca ati vzt ca se moare pe capete

Balerina: va e rau?!

Balerina: aveti simptome

Balerina: c’mon

Balerina: sunteti inconstiente

 

Special K: in romania nu a murit nimeni frate

 

Balerina: nu conteaza ca aici n-a murit

Balerina: inca

Balerina: treaba voastra

 

Oz: cum se moare pe capete?

Oz: au murit doar 6.000!

Oz: in toata lumea

Oz: din cate miliarde suntem

 

Bubbles: „doar 6000” :))

 

Oz: 6.000 e nimic

 

Bubbles: mai putin ca la holocaust

 

Oz: :))

 

Special K: in romania nu a murit nimeni

 

Balerina: da, ma rog, treaba voastra

 

Special K: au murit tot africani din aia

Special K: care oricum pula mea

 

Oz: care de ce nu muncesc??!

 

Special K: nu aveau nici o meserie

Special K: nimic

 

Oz: exact

Oz: =))

 

Bubbles: =))

 

Oz: vezi ca fetele nu stiu

Oz: gluma asta proasta a noastra cu africanii

 

Balerina: mi se pare ca va jucati aiurea

 

Special K: nu ne jucam tu dar nu suntem ipohondre

 

Oz: da, mimi

 

Balerina: pai nici eu nu sunt

Balerina: dar aveti simptome

 

Special K: de o zi!

 

Balerina: as dori sa sunati si un om adult, lasati-i pe S. si pe V.

Balerina: pe bune

 

Oz: pai nu stim nici un adult student

Oz: la medicina :))

 

Special K: :))

Special K: =))

 

Oz: :))

 

Balerina: pai e cazul sa cunoasteti

Balerina: ma rog

Balerina: faceti ce vreti

Balerina: eu o sa merg

Balerina: pt ca una sa aiba

Balerina: si aveti toate

 

Oz: eu nu stiu unde e spitalul

 

Special K: dar tu nu ai de ce sa te duci

 

Balerina: eh kkt

Balerina: atunci sa nu ne mai ducem nicaieri

Balerina: ca peste tot umbla germeni

 

Oz: imi zice si mie cineva unde e spitalul??!!!!

Oz: ca va intreb de o ora

 

Bubbles: :))

 

Special K: pe mihai bravu

Special K: dar de aia e naspa la babes

Special K: ca e de boli infectioase

Special K: gen

Special K: :))

 

Oz: gen te duci sanatos

Oz: si te intorci cu o mie de chestii

Oz: gen :))

 

Balerina: clar asa o sa fie

Balerina: o sa puneti mana pe tot si o sa va stranute aia in fata sa va dea ce au ei

 

Oz: aia abia asteapta

Oz: iti dai seama

Oz: de ce sa sufere doar ei?

 

Balerina: si oanamaria ce are atunci?

 

Special K: gripa?

Special K: normala?

 

Balerina: ihim

 

Special K: raceala?

 

Balerina: sure

 

Bubbles: stati ma. eu nu stiu de ce ne dam toate cu presupusul ca gastele

Bubbles: ca habar n-avem.

21 comentarii leave one →
  1. Special K permalink
    Noiembrie 11, 2009 3:25 pm

    N’am murit încă.

    Da habar din ăla tot n’avem, futu’i.

  2. Noiembrie 11, 2009 4:37 pm

    Masti, luati-va masti, sa nu va contaminati =)). (neaparat cu „javrovski” sa fie fashion)

    A drak raceala a bagat spaima in noi.

  3. Noiembrie 11, 2009 8:55 pm

    Oare tusea magareasca e simtom al gripei porcine?

    • Noiembrie 12, 2009 10:19 am

      cred că e mai ales semn că trebuie să iei sirop. fără linguriţă, direct din sticlă. :)

  4. Noiembrie 11, 2009 10:30 pm

    Mie mi-e deja ruşine cu răceala mea pe care toţi o suspectează de a fi „porcină” şi ea numai porcină nu e. Oamenii din jur se sperie la început, dar când le spun că doar mă doare gâtul şi că de-aia mi s-a schimbat un pic vocea, sunt tare dezamăgiţi. Simt că îi doare. Nu vreau să-i doară. Să le zic că-i porcină, dară… nu?

  5. Utopian permalink
    Noiembrie 11, 2009 11:17 pm

    Eu am auzit si de oameni care s-au dus la spital ca au mancat carne de porc si li s-a facut rau… si au crezut ca au gripa porcina… Deci daca au mers pana si aia… oi de ce n-ati merge? Cã doar fiecare are dreptul sã fie suspect(at) de gripã porcinã, ce dracu’?

    Si dati mai departe sã ajungã la toatã lumea!:))

  6. Noiembrie 11, 2009 11:26 pm

    Măi, eu am fost răcită destul de urât, da’ am tot glumit cu shefu că poate am porcină și tare s-a bucurat că mi-am luat liber vreo 2 zile :D

    • Noiembrie 12, 2009 9:33 am

      Yup. I hear you, sister. Nu stiu cum se face, dar sefii se bucură să dea concedii în perioada asta, de cum aud primul strănut. :D

  7. Noiembrie 12, 2009 8:14 am

    muahahha! am avut rabdare sa ili citesc pe tot! belgianca, trecem azi pe la pasaj la sf gheorghe. si apoi sa facem tema la engleza?

    • Noiembrie 12, 2009 9:31 am

      te-ai învăţat prost tu, honey, cu tema la engleză! auzi la el! poate vrei să te pârăsc la profă, să-ţi dea cu rigla peste degete! :))

  8. Noiembrie 12, 2009 10:29 am

    sper sa-ti treaca :)

    la porcina ai febra mica… as in 37,5-38 de grade (acuma serios, nu stiam ca esti considerat bolnav cu 37,5), tusesti sec si iti curge nasul un pic. de unde stii daca ai gripa porcina sau pur si simplu o raceala? raspunsul este: nu stii!

    faza tare e ca doctorii trimit toti oamenii sa-si faca radiografie pulmonara (porcina slabeste organismul, care poate ajunge la pneumonii severe). numai ca, in cazurile de gripa, radiografiile la plamani sunt interzise.
    uite-asa ne invartim cu gripa si ea cu noi, si banii de vaccin se duc la companiile farmaceutice…

    • Noiembrie 12, 2009 10:56 am

      :)) stiu ca ai vrut sa ma linistesti, buburuzo, dar eu fix febra mica am avut. ma simteam ca si cum as fi avut febra mare, dar de fapt nu trecea de 38 grade. deci yay! :D

  9. Noiembrie 12, 2009 11:06 am

    mie de abia mi-a trecut, dar a fost oribil. ma refer la greata, febra, tuse, ameteli si toate alea. nu stiu daca aia-i porcina ca n-am mers la spital. acolo daca n-o ai numai bine o iei : ))

  10. Noiembrie 12, 2009 2:18 pm

    Drace! Eu am fost azi la spital pentru alte fleacuri (o ecografie transesofagiana), dar pana sa ajung la cardiologie am deschis vreo 13 usi pe care erau lipite afise mari cu „NU INTRAŢI, CARANTINĂ”…

    Si daca stau bine sa ma gandesc, acum fix o saptamana faceam reportaj undercover la Matei Bals…

    Si daca stau si mai bine sa ma gandesc, de atunci tusesc ca un magar care are tuse magareasca si sunt cam febril…

    Alte simptome nu am, dar mereu am fost un nesimtit, deci…

  11. Noiembrie 18, 2009 4:05 pm

    Ipohondria cucereşte România. :|

Lasă un răspuns

