Skip to content

Confesiune

Noiembrie 17, 2009

Îmi plimb privirea pe ele, de sus în jos, de jos în sus. Câte o zi întreagă. Pe ale lor, pe ale mele. Ale mele îmi oferă mai multă plăcere, pentru că le pot atinge, le pot pipăi, le pot gusta, fără să se scandalizeze nimeni. Pot şterge cu degetul picătura care se prelinge până aproape de genunchi.

Felul în care se rotunjeşte un genunchi îmi dă ameţeli. Gambele care aproape se ating mă aduc în pragul leşinului. Spaţiul luminos dintre ele. Crezi că se vor atinge în orice clipă, dar nu. Uneori se şterg abia perceptibil una de cealaltă, timp de un moment, dacă priveşti foarte atent.

Pulpele moi, pline şi rotunde. Pulpele prea albe, care par că se vor topi dacă le atingi. Pulpe care se învineţesc uşor. Pulpele subţiri şi nervoase. Pulpe tensionate.

Adâncitura din spatele genunchiului. Gropiţele. Pielea care alunecă pe osul genunchiului când piciorul se leagănă nepăsător. Nu am spus nimănui, dar îmi place să-mi imaginez osul sidefat de sub piele.

Harta juliturilor şi zgârieturilor de pe un picior. Pete de violenţă, de dragoste, de joacă,  de durere. Urmele lăsate de ciorapi prea strâmţi. Coaja unei cicatrici pe care o zgândăreşti până izbucneşte sângele din nou.

Umbra dintre pulpele ce ies de sub o fustă mult prea scurtă.

Piciorul se strecoară în şold pe nesimţite şi eu am un gol în stomac.

19 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 17, 2009 11:40 am

    :)) Pe mine m-ai convins .
    Foarte tare postarea … time for „long-legs photoshooting ” .
    Pacat ca nu e vara :(

    • Noiembrie 17, 2009 11:46 am

      nu încercam să conving pe nimeni de nimic. :) era o mărturisire. despre o plăcere (ne)vinovată.

  2. Noiembrie 17, 2009 12:01 pm

    Ehh, o vina, pe undeva pe acolo se ascunde, altminteri s-ar pierde toata placerea :D

    La vache coupable

  3. Noiembrie 17, 2009 12:38 pm

    spatiul e luminos intre ele fiindca ai pus acolo o lampa! :))

    ok, inside joke.

    fain, fain, fain.

  4. Noiembrie 18, 2009 2:26 pm

    Ce fain! Si eu am o obsesie pentru picioare. plus degetele de la picioare. si pentru maini. si sprancene. si ochi..si ler :)))

    • Noiembrie 18, 2009 3:46 pm

      eiiii, te cam întinzi, fetiţo. o obsesie e bună la casa omului, dar tu eşti cam lacomă. :) şi mai uşor cu lerul ăla, că o să devii dependentă.

  5. Noiembrie 19, 2009 7:43 am

    nice fetish!

  6. Noiembrie 19, 2009 7:59 pm

    I love this so much and totally subscribe to it :-)

    • Noiembrie 19, 2009 10:15 pm

      ce bine! atunci nu o să te deranjeze privirile mele indecente când porţi fuste scurte. :D

  7. thorarchdevil permalink
    Noiembrie 20, 2009 8:48 am

    Intr-adevar.. daca tot e sa ai un fetish, de ce nu picioarele lungi si tot ce e atasat de ele? Subscriu, vinovat.

  8. Alina Bejan permalink
    Noiembrie 21, 2009 5:25 pm

    Ha!Cam ce-mi trece mie prin gand timp de cateva secunde cat privesc picioarele unei femei,ai redat tu aici prin scris.Ce placut efect slow
    motion!
    Foarte frumos!
    P.S:…gropitele!Mhm! :)

  9. Noiembrie 23, 2009 2:11 am

    Povestea picioarelor intro viziune proprie-nice descriere

  10. cosmin permalink
    Noiembrie 23, 2009 11:47 am

    eu m-am gandit la november rain/ guns’n’roses. pe atunci asta era terenul de joaca si sa fii acolo, dupa 5 minute de dans, cu genunchiu tau intre genunchii ei, era sublim.
    atat. si tocmai de asta

  11. nervi de matase permalink
    Noiembrie 23, 2009 9:32 pm

    :)

Lasă un răspuns

