Skip to content

Mă gândeam că

Noiembrie 21, 2009

noroc cu moda asta cu ciorapii deşiraţi şi unghiile cu oja cojită, că altfel aş fi fost luată drept o vagaboandă.

Aşa, cum cineva influent a decis că e frumos şi bine, şi mulţi alţii l-au crezut imediat pe cuvânt, am intrat şi eu în rândul lumii.

Related posts:

I am the queen of bad taste

14 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 21, 2009 5:44 pm

    Știi tu… I was uncool before uncool was cool.

  2. Noiembrie 21, 2009 6:06 pm

    Hm.. Nu stiam ca ceilalti se uita la cum aratam. M-ai pus pe ganduri. O sa am grija sa ma barbieresc mai des. Sau nu. >:)

    • Noiembrie 22, 2009 8:52 pm

      Pai depinde cine se uita. Ca unii vor sa te barbieresti mai des, si altii nu. Trebuie sa faci mai intai un sondaj, sa iti dai seama care predomina. Nu cumva sa faci vreo alegere inconstienta.

  3. Noiembrie 22, 2009 7:12 am

    Ce e aia moda?

    • Noiembrie 22, 2009 8:49 pm

      moda este ceea ce vezi în fotografii de acum 10 ani şi îţi spui: ce dracu’ era în capul meu când m-am îmbrăcat cu porcăria aia scârboasă??!!

  4. Noiembrie 22, 2009 9:27 am

    super tare. eu cred ca lumea a intrat in rindul tau , si nu tu in rindul ei. Parerea mea si a altor clisu. :D

    • Noiembrie 22, 2009 8:47 pm

      uite, pentru aceasta desteapta parere, vei primi o bere cat de curand, avand in vedere planurile mele de intors pe meleagurile natale. :)

  5. Noiembrie 23, 2009 9:23 am

    eu zic sa nu!

  6. Noiembrie 23, 2009 2:01 pm

    Sa nu te gandesti ca esti vreo vagaboanda! mai ales ca nu lucia nu stie sa patineze, e vegetariana si doarme frumos! ;)

    • Noiembrie 23, 2009 2:11 pm

      da’ ştie să se dea cu bicicleta! şi oricum, vagaboandă nu e un lucru rău. :)

  7. Noiembrie 23, 2009 2:18 pm

    in sensul nostru! ca si eu is vagabond! dar in sensul lor e altceva!

Lasă un răspuns

