Skip to content

V

Decembrie 6, 2009

Mă întorceam de pe o parte pe alta, cu coapsele tot mai încordate, gândindu-mă la cei doi puşti care se sărutau pe terenul de fotbal, când deodată ai apărut de nicăieri, strângându-mă de mijloc, ca să ajung să ating literele imense. „Să nu-mi dai drumul să nu-mi dai drumul mai am puţin şi ating V-ul! Trebuie să am o dovadă că am urcat până aici! Dacă nu ating, pur şi simplu nu o sa cred.”

Deasupra abisului, mă zvârcoleam şi mă încordam la maxim, cu vârfurile degetelor tremurând. Simţeam cum mâinile tale slăbesc strânsoarea, îmi imaginam cum venele ţi se umflă pe antebraţe, venele pe care ţi le iubeau toate femeile, iar eu te minţisem că nu mă pasionează în mod deosebit. De fapt, mă pasionează. Orice lucru care ne aminteşte din ce suntem făcuţi şi cât de fragili suntem.

Apoi deodată erai între perne cu el şi s-a trezit, te-a prins de încheieturi şi te-a sărutat, zgâriindu-te cu barba lui roşie. Şi am atins V-ul. Mi-am cufundat capul în pernă şi am adormit.

5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 6, 2009 11:30 pm

    maiestrite imagini,
    arzande cuvinte LoL.
    :)))
    nowcallmerudeandinsensitivebeast!

    • Decembrie 7, 2009 10:15 am

      Oh, I couldn’t do that, sir. I believe there is no such thing as insensitive people. And the world is composed of milk, and honey, and inhabited by pink unicorns. 8->

  2. Alex permalink
    Decembrie 7, 2009 10:45 pm

    V for Vendetta

  3. Heavy Smoker permalink
    Decembrie 7, 2009 10:51 pm

    spiralling against simplicity, put your finger on it.
    Or just flip the V.

  4. Decembrie 12, 2009 3:44 am

    O, nu ucide acest fluture, doamna;
    invins si orb, langa oglinda intoarsa
    copilareasa masca mi-o revarsa
    in impietriri acvatice de toamna.

    Tesutul smuls din noaptea de rusine
    cu frumusete de genuri in candoare
    sub dezmortire aripilor doare
    si vina lepadarii-n vant il tine.

    :)

Lasă un răspuns

