Skip to content

Suntem singuri

Decembrie 28, 2009

Râdem zgomotos şi urlăm în jurul mesei ca nişte lupi costelivi. Mă bateţi pe spate, felicitându-mă că de data asta am apărut singură. Join the club and fake a smile. Glumele proaste abundă şi ginul mă ajută să le gust. Mă uit spre uşă şi sper că o să apari. Mă uit spre uşă şi sper să nu fii tu.

„Ce mă bucur să te văd. Cât eşti de frumoasă.” Îmi plimb privirea peste pantofii tăi cu toc şi rochia neagră. „Nu prea cred, nu în seara asta.” „Eşti proastă, eşti cea mai frumoasă din lume. Vino la noi la masă.” „Nu cred, nu în starea asta.” „N-ai încredere în mine?” „N-am încredere în mine.”

Îmi întorc privirea de la ea şi, cu ochii în ceaţă, o admir pe punkista asta mică şi nefericită. E îmbrăcată în negru, are brăţări din piele şi părul scurt şi se sărută cu un prost şi mai nefericit. Îşi scutură capul ritmic şi mă văd pe mine în liceu şi îmi vine să râd. „De ce râzi, fraiero? Aşa erai şi tu în liceu!” îmi trânteşti în urechea stângă. „Ştiu, fraiero, de asta râd. De asta râd.”

Pe actorul ăsta cu ochi pierduţi îl tratam de obicei cu milă, dar n-am mai găsit nici un strop de compasiune de data asta. „Nu, nu vreau să beau din berea ta. Vreau să pleci.” Mă întorc spre tine şi-ţi rânjesc: „Dar aşa nu eram în liceu, nu?” „Aşa nu erai niciodată”, îmi spun ochii tăi injectaţi. „Eram proastă. Acum sunt ferici…”, mă înec cu gin. Nu-mi vine să pun mâna la gură, ci să scuip totul în jur. E perfect, ce bine e să vii acasă, să vezi toţi oamenii ăştia cunoscuţi, să ne strângem în braţe, să fredonăm Sex Pistols urlând, să ciocnim pahare care nu se golesc niciodată şi să povestim despre trecut, şi să râdem, ca să ascundem cât suntem de singuri şi trişti. Ne prefacem că suntem veseli, iar punkista frumoasă care se tăvăleşte pe podea, cu rimel pe obraji, se pretinde tristă. Aş vrea să facem schimb, dar nu sunt sigură care variantă e mai rea.

11 comentarii leave one →
  1. moni permalink
    Decembrie 28, 2009 12:27 pm

    ce ai scris tu mi-a amintit de versurile „i wish i was like you, easily amused.”
    dar cred că știi tu care variantă e mai rea :)
    uite ce frumos: http://www.youtube.com/watch?v=MRE70nxcJN4&feature=related
    we are beautiful, we are doomed
    :*

    • Decembrie 28, 2009 1:03 pm

      Si daca totusi nu stiu, am putea face o dezbatere pe aceasta tema, la un vin, cand ma intorc. love you, moni poni. :*

  2. Decembrie 28, 2009 1:13 pm

    Ferici… e ăl mai bine. We’re all alone as hell anyway.
    :* zgomotos

  3. Decembrie 29, 2009 8:36 am

    „…are brăţări din piele şi părul scurt şi se sărută cu un prost şi mai nefericit.” hehe, oanamaria, my love, gradele de comparatie, ha ha ha, ca ars poetica. asta da! esti geniala! pe bune….

  4. ayandari permalink
    Decembrie 30, 2009 2:08 pm

    Iti uram un an nou fericit, plin de sanatate si prosperitate!La Multi Ani draga noastra!
    Cu mult drag,
    Ayan & mami a lui

  5. Decembrie 30, 2009 5:57 pm

    Am citit post-ul asta ascultand (pe bune) E-Type – I’m Not Alone.

    I’m always on the run,
    Restless searching the sun
    I’m on my way, it’s all a
    Timeless never ending story
    My life is a civil war,
    Between all open doors
    So little time so many
    Goals left to achieve

    It’s OK, OK, OK,
    Insecurity to live this way, I wonder?

    I’m not alone
    I’m not alone, I’m just to deep in the game
    I’m not alone, no, I’m on my way home

    I’ve changed the night to day but,
    One day I’ll have to pay
    Mission impossible to build
    A place for us two without walls
    I’m living day by day
    I don’t have to explain
    There is no other solution I’m afraid

    It’s OK, OK, OK,
    Insecurity to live this way, I wonder?

    I’m not alone ( no, no, no )
    I’m not alone, I’m just to deep in the game
    I’m not alone, no, I’m on my way home

    I’m always here, don’t you worry now
    I’m always here
    I just need some time but
    I’m not alone

    I’m not alone, I’m on my way home
    I’m here, I’m standing on my own
    Just a little bit tired
    I’m on my way home

    You need only to stand out of the crowd, doll. You’re not alone :)

  6. Decembrie 30, 2009 8:17 pm

    Pt. anul 2010, iti urez sa ai parte de tone de fericire,zile faine si numai prieteni adevarati.

  7. kaos permalink
    Decembrie 30, 2009 10:07 pm

    http://kaosmoon.blogspot.com

  8. Decembrie 31, 2009 6:12 am

    cred ca cea mai rea variantă rămâne cea în care crezi că nu mai simti nimic, dar de fapt eşti când trist, când vesel, dar nu-ti mai dai seama dacă stările sunt de mod, de tim, de loc…La mulţi ani, belgianco!

  9. Ianuarie 1, 2010 11:25 pm

    Oana !! Vreau neaparat , bannerul cu stop indoctrinarii religioase … e binevenit la mine pe blog …
    Astept un mail de la tine ?
    Multumesc

Lasă un răspuns

