Skip to content

La ce sunt bune zidurile

Ianuarie 8, 2010

“It’s not lady like”, her father said. “You look like a little boy when it’s so short.”

“Don’t be a fool”, she told him. “I think it’s very pretty.”

“And what about the boys? Don’t you want them to think you’re pretty?”

“I wouldn’t want a boy to think I was pretty unless he was the kind of boy who thought I was pretty.”

Jonathan Safran Foer – Everything is illuminated

Mi se împleticea limba în gură de câte ori voiai să ştii ce e în capul meu dar a venit timpul să dărâmi zidul mi-a zis terapeuta nu e niciodată prea târziu. Nu vreau o să spună că sunt anormală deşi anormal ce înseamnă înafara normelor nu? Nu poate fi o crimă aşa că am început să dărâm zidul eşti anormală mi-ai zis. Nu te poate nimeni suporta aşa îţi spun eu nu te-aş suporta în locul lor. Nu-i nimic am zis cine nu mă poate suporta e foarte probabil fix genul care nu îmi place aşa că problema e rezolvată. Ţi-ai frecat picioarele unul de altul nervos.

Osărămâifoartesingurămiaizis. Numipasămiamînghiţitnoduldingât.

Related posts:

we are family

12 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 8, 2010 10:51 am

    Oh, tocmai mi-ai formulat gandurile din ultimele saptamani. Those who can’t take it/like it are not those you would like anyway.

    Exact.

  2. Ianuarie 8, 2010 10:55 am

    o să-ţi placă şi extremely loud and incredibly close, dacă nu ţi-a plăcut deja. nodurileîngât are to die for.. from too much alive

    • Ianuarie 8, 2010 11:26 am

      dada. după ce am citit-o pe aia, mi-am luat si everything is illuminated. sunt minunate both. :x

  3. Ianuarie 8, 2010 11:54 am

    Vezi despre asta e vorba, despre frecatul picioarelor, unul de altul, nu`i asa ca te-ai incalzit? parca nu mai aveai nevoie de ciorapi.

    DaDa

    • Ianuarie 8, 2010 12:08 pm

      eu am picioarele mereu reci, şi dacă le frec unul de altul. :( dar mai bine goale decât cu ciorapi, totuşi.

      la vache depressive.

      • si nu vreau copii si nu vreau copii...! permalink
        Ianuarie 11, 2010 3:29 pm

        1 2 3….

        merde! si cum de folosesti expresia „la vache”?
        si stii smulgatorul de inimi si spuma zilelor?–de vian
        si zenobia?–gellu naum

        si si si…daca vii in Nancy…vino!

        sfarsit! punct punct

  4. Ianuarie 8, 2010 12:17 pm

    Daaaaa jos ciorapii, chilotii si ceasul de la mana. Propun sa facem o asociatie :)).

    La vache n’est pas déprimé

  5. Ianuarie 9, 2010 1:07 pm

    Nici singur nu e asa de rau, oricum la cat e de suprapopulata planeta e asa de greu sa fii singur incat cred ca e o poveste sf ce spui tu aici :).

  6. Ianuarie 10, 2010 9:41 am

    la comentariul nr. 10 eu iti dau nota 10!

  7. Ianuarie 11, 2010 8:23 am

    si n-ai ramas. si anormala esti. de fapt poate asta e normalitatea! my smart & red!

Lasă un răspuns

