Skip to content

High and dry

Ianuarie 11, 2010

Scormoneşti trecutul la fiecare beţie arunci vorbe tâmpite în miezul nopţii cui crezi că-i pasă cui crezi. A fost atât de demult că nu se mai văd nici cicatricile. Totuşi, pentru câteva clipe cretine m-ai aruncat în trenul ăla tîgîdîm tîgîdîm fiecare cu o cască într-o ureche pe bancheta murdară it’s the best time that you ever had the best time that you ever ever had.

Cu nisip în păr şi clavicule sărate de mare gust de tequila sub limbă şi un uşor iz de vomă. Tîgîdîm tîgîdîm şi poate e ultima dată când ne mai ţinem în braţe şi plângem. Data viitoare o să ne îmbrăţişăm şi o să zâmbim fals cum face toată lumea.

Proasto proasto proasto cum o iei tu razna dacă lucrurile nu se întîmplă cum vrei tu. Mâinile tale în părul ei ura din privirea ta mi s-a lăsat ceaţa pe ochi şi m-am aruncat în tine cum nu aş fi făcut niciodată dacă nu îmi întindeai limitele la maxim. 4 a.m. Cine te crezi ia mâna de pe mine, nu mai urla că aud ai mei suntem chiar sub balcon baby ai uitat să-ţi iei medicamentele?

Ochiul împânzit de vinişoare roşii nu mai vedeam nimic tu la uşa mea a doua zi nu e adevărat n-am făcut nimic şi oricum tu ai început…Şşşşt. Nu pot suporta că nu mă mai iubeşti. Nu mai pot, mai bine pleci, eu am plecat demult.

Related posts:

dinţi

the stockings

11 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 11, 2010 11:48 am

    Cata pasiune, cata nebunie, cata culoare si viata are articolul asta, oare exista specii diferite de oameni?
    Oare genunchii expediati, cu piciorul din spate dintr-un pas larg, in sufletul meu l-au blindat in asa hal incat m-au transformat in ceva incapabil de reactii?
    Poate ma autoamagesc si am facut mereu parte din alta specie, cert e ca desi inteleg textul si il apreciez pentru detaliile sugestive totusi il percep ca pe o pagina de literatura sf.

    Asa simte un om sau e o exagerare pur artistica?

    • Ianuarie 11, 2010 12:38 pm

      Cu siguranţă sunt mai multe specii de oameni. Unii nu îşi lasă emoţiile să iasă la suprafaţă, unii pur şi simplu nu prea au emoţii.
      Şi cu siguranţă unii oameni trăiesc orice cu atât de multă pasiune, încât ard repede, ca o lumânare, şi sunt scrum înainte să-şi dea seama ce e cu ei. Cum sunt eu. Şi alte persoane despre care am mai povestit pe blogul ăsta.

  2. Ianuarie 11, 2010 12:45 pm

    tîgîdîm, tîgîdîm…

  3. Ianuarie 12, 2010 8:44 am

    la fiecare betie eu prefer tigara! e mai bine! refuz sa mai gandesc!

    • Ianuarie 12, 2010 9:15 am

      ţigara altora, să se simtă ei vinovaţi că te duc pe drumul pierzaniei! nu-ţi mai daaaaaau! :P

      • jock the rock permalink
        Ianuarie 15, 2010 10:29 am

        nu! nu din tigara oricui! ci din tigara luciei sau chiar tigara andrei!

  4. Kyoteea permalink
    Ianuarie 14, 2010 9:06 pm

    nu mai pot suporta ca nu ma mai iubesti. si sentimentul de carpa de pantofi uzata, in cosul de gunoi, contempland lustrul ultimilor pantofi mangaiati..

  5. amoivikos permalink
    Ianuarie 15, 2010 10:33 am

    pişaaaaaaaaaat care-mi iese pe cuuuuuuuuuuuuuuuur

  6. Ianuarie 17, 2010 8:09 pm

    bright flames burn quick, so what? I luv ur passion :)

  7. Ianuarie 18, 2010 6:49 pm

    Salut, oricate idei diferite am avea, un lucru e clar: scrii SUPERB

Lasă un răspuns

