Skip to content

Are you sure you want to permanently delete these items?

Ianuarie 28, 2010

Goală, ghemuită în cearşafuri, ai scuturat pătura ţepoasă şi s-a rostogolit pe duşumea. Nu am venit aici să ne petrecem timpul stând în pat dracului, ai zis, trebuie să ieşim să mergem să vizităm castele şi din astea. Eu am venit ca să fim singuri să nu stăm cu ai mei acasă şi să putem să ne-o tragem de câte ori pe zi vrem. De ce nu zici nimic, te-ai răstit, iar te joci îţi baţi joc de mine hai să ieşim uite a nins. Dacă a nins o fi frig. Zi ceva sau te bat jur că te bat. Habar n-am unde îmi sunt chiloţii. Bine mă duc să fumez o ţigară şi dacă tot nu vorbeşti când mă întorc îţi înroşesc curu’ ăla. Acuma de ce râzi de ce dracu râzi abia aştepţi nu?! Nu se poate cu tine jur că nu se poate. Dar mie nu-mi place să vizitez turistic şi astea, mai bine ne plimbăm şi vedem unde ajungem. Ies singur ai zis. Mă duc pe munte ai zis şi ai trântit uşa şi habar n-aveai că peste nişte ani în oraşul ăla o să-şi cunoască dragostea vieţii ei. Care în momentul acela erai tu.

5 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 28, 2010 12:26 pm

    „habar n-aveai că peste nişte ani în oraşul ăla o să-şi cunoască dragostea vieţii ei. Care în momentul acela erai tu.”

    Ma intreb uneori, oare asta ar trebui sa conteze pentru el?

  2. Ianuarie 28, 2010 3:00 pm

    Ce fraier. De fapt niciodată nu poţi să te aştepţi să pierzi, iar în secunda 2 să îţi scurtcircuitezi forţat creierul şi să zici măcar „găseşte-i şi hai azi” complet împotriva impulsului. Asta, bineînţeles, dacă tot conceptul de „dragostea vieţii” este pentru totdeauna. Câţi ani avea golaşa? :)

  3. Ianuarie 28, 2010 3:42 pm

    Cât, 15-16? Late bloomer? Că o zici de parcă asta a oprit vreodată pe cineva, la noi :)) Zic la noi pentru că am luat „castele” strict metaforic. Da, acum îmi explic boemia ei de vacanţă şi rebeliunea lui parentală şi decisivă. Dar cea mai faină parte din trailer-ul ăsta (că de fapt asta e, nu, de-abia acum începe filmul) e că afară e probabil frig şi chiloţii nu-s de găsit. Spre deosebire de dragostea vieţii, peste nişte ani.
    Şi că ea râdea aproape pe faţă la fiecare cuvânt pe care îl arunca. Lovely!

Lasă un răspuns

