Skip to content

Nota 4, stai jos.

Februarie 12, 2010
tags:

De câte ori îţi aud vocea

Mă îndrăgostesc.

Nu-ţi folosesc numele prea des

Să nu-l tocesc.

De câte ori te aud,

Tresar.

Hai s-o luăm de la-nceput,

Ca-n abecedar.

Aaaabeeeeceeeedeeee,

Cine iubeşte primul,

Ăla e!

18 comentarii leave one →
  1. Februarie 12, 2010 9:21 am

    Dacă o mai luăm de multe ori de la început îmi crapă capul cum crapă capra

  2. ultimulunicorn permalink
    Februarie 12, 2010 11:40 am

    frumos, frumos… ;)

  3. Februarie 12, 2010 1:58 pm

    tu ti-ai zis si tu ramai!

  4. Februarie 12, 2010 2:24 pm

    faci bine ce faci. keep it up.

  5. Februarie 12, 2010 7:43 pm

    ca-n abecedar
    un pic de iarba in cos
    sa fie mai usor.

    :))

  6. Rares permalink
    Februarie 13, 2010 12:59 am

    cum dracu am gasit eu blogul asta…?

    e scris pe o cartela de metrou din portofelul meu… .. dang..

    • Februarie 13, 2010 9:31 am

      şi nu era scrisul tău, I bet. :)

      • Februarie 13, 2010 10:25 am

        era scrisul tau.

        oana, in loc de nr. de telefon le scrii oamenilor adresa de blog? :))

        nimeni nu-i mai old school.

        • Februarie 13, 2010 10:41 am

          măi, nu îmi amintesc exact condiţiile în care am făcut asta. :) coniac şi bere neagră şi poveşti aberante cu rareş (uitasem cum te cheamă, mister) e tot ce-mi amintesc. :)

  7. RARES permalink
    Februarie 13, 2010 1:00 pm

    DAMN..eu mi-am adus aminte cand m-am uitat pe blog… am gasit pe cartela de metrou… si hop ti-am vazut mutra!

    ce-mi amintesc..e ca ziceai ca e oanamaria cu trei de RR si ceva de un concert.

  8. RARES permalink
    Februarie 13, 2010 1:05 pm

    recunosc..

    eram de doua ori fumat si cu o tona de alcool d-ala,ca cel pomenit de tine mai sus.
    Remember…? era 11 noaptea, treaba s-a pus pe roate de pe la 16.

    deci sa zic merci ca am reusit sa ajung acasa..
    ;))

    • Februarie 13, 2010 4:04 pm

      daaa, mi-am amintit acum! am zis că probabil o să afli de concert pe blog, că o să anunţ. :) nu mai ştiam de ce dracu îţi dădusem adresa. şi eu abia îmi aduc aminte cum am ajuns acasă :))

      • Rarespa permalink
        Februarie 13, 2010 6:42 pm

        Fra… eu cred ca am avut prins de piept o foita cu adresa si banii de taxiu.

        nu-mi aduc aminte mai nimic…
        oricum.. nimeni nu stia pe nimeni: Alcoolici Anonimi!

  9. cruela permalink
    Februarie 16, 2010 9:37 am

    multumesc oana .
    mi-ai dat idee
    http://cristinadream.blogspot.com/2010/02/blogosfera.html

  10. Sebi permalink
    Februarie 18, 2010 11:49 pm

    „Cine iubeste primul Ala e!” ce taaaare!

Lasă un răspuns

