Sări la conţinut

Bang bang, there’s no such thing as shame

februarie 13, 2010

Am visat că dansam cu un necunoscut care semăna cu un cunoscut care mi-e drag,  şi la un moment dat am sărit de gâtul lui, şi mi s-a ridicat fusta care era foarte scurtă ca întotdeauna, şi mi-am dat seama că mi se vedeau chiloţii şi că aveau elasticul rupt şi mi s-a făcut ruşine, şi îmi ardeau obrajii, îi simţeam cum ard. Şi m-am lăsat să cad din spatele necunoscutului care semăna cu un cunoscut pe care-l iubeam. Şi atunci m-a izbit faptul că da, chiar aveam chiloţii rupţi în realitate, îi purtasem toată ziua. Asta însemna că se petrece totul în realitate acuma, ca nu visez?! Şi mi s-au deschis ochii atunci, eram în pat şi pisica a tresărit speriată.

A, visam! Atunci repede repede să mă întorc înapoi să continui. Şi am strâns ochii şi m-am străduit să reintru în vis şi să nu-mi mai fie ruşine dracului de ce să stric eu momentul ăla fain pentru nişte chiloţi deşiraţi? Ei, uite că mă doare-n cur de chiloţi, na! Şi m-am căţărat pe spatele necunoscutului care îmi părea tot mai cunoscut, până am ajuns pe lustră, care era un glob mare de cristal transparent. Şi m-am aşezat călare pe glob, şi elasticul atârna deşirat, şi (ne)cunoscutul se uita fix între picioarele mele, prin globul de cristal, probabil vedea ruptura şi pulpele mele înroşite presând sticla şi m-a înfăşurat o căldură plăcută care semăna cu fericirea.

24 comentarii leave one →
  1. februarie 13, 2010 1:27 pm

    te citesc de mult, dar cu toate astea, cel de fata e primul comentariu.
    uite ce am vazut pe net:)
    http://www.futezatorii.ro/forum/bombe-funebre/bloggeritze-pe-care-le-ati-fute#p4692

    • februarie 13, 2010 3:03 pm

      da, ştiu, mi-a mai arătat o prietenă de curând. dar ce să zic…? din câte îl cunosc, pe cine n-ar fute bătrânul Sweeper? :)

  2. februarie 13, 2010 3:27 pm

    te resemnezi usor, pare-se

    • februarie 13, 2010 4:38 pm

      RESEMNÁ, resemnez, vb. I. Refl. A se împăca cu o situație grea, defavorabilă; a se supune, a accepta, a suporta un rău fără împotrivire.

      Trebuia să mă împotrivesc acestui rău, zici? :)

  3. lol permalink
    februarie 13, 2010 8:18 pm

    Mi s-a intamplat si mie sa-mi doresc sa ma intorc intr-un vis. Dar nu mi-a iesit niciodata :(

  4. februarie 14, 2010 7:54 am

    Hey, avea sensul de ‘a accepta’.

  5. februarie 14, 2010 10:17 am

    Futere ;)

  6. februarie 14, 2010 11:11 am

  7. februarie 14, 2010 4:05 pm

    Ma, nu mi-a fost rusine sa-ti admir fofolencutza… si nu visai, eram doar beti… :)

  8. februarie 14, 2010 9:07 pm

    Fain visul cu chilotii…ce culoare aveau?

  9. Utopian permalink
    februarie 14, 2010 10:09 pm

    :))

    Zi-mi si mie cum faci sa visezi in continuare acelasi vis dupa ce te-ai trezit si ai adormit la loc?! Eu am reusit doar sa visez in episoade… adica azi am visat ceva si maine am visat un fel de continuare, dar niciodata nu am reusit sa visez in continuare in acelasi somn un acelasi vis, dupa ce m-am trezit.

    Si ma enerveaza ca eu am asa niste vise de dragute si tot imi raman neterminate:(

    • februarie 15, 2010 10:26 am

      nu ştiu ce dracu’ am făcut. am închis ochii strâns tare tare şi m-am gândit la toate detaliile scenei dinainte şi mi-era somn, aşa că am adormit şi am început să visez la loc pur si simplu. :) chestia ciudată, pe care n-am mai spus-o, e că în partea a doua a visului, după trezire şi readormire, s-a schimbat (ne)cunoscutul. :))

      • Utopian permalink
        februarie 17, 2010 10:43 pm

        :)) Aha! Deci pana la urma nu ti-a iesit perfect nici tie!:))

        Eu de fiecare data cand inchid ochii strand tare tare si ma gandesc la toate detaliile scenei ma enervez, ca imi dau seama ca pe masura ce trece timpul cu mine incercand dracului sa-mi amintesc detaliile scenei, le uit de fapt.

        Si ma enervez asa de tare ca pana la urma imi bag piciorul si incep alt vis:))

  10. februarie 15, 2010 11:14 am

    Oanamarria,se intimpla oricui macar odata in viata,sa aiba visuri erotice,este in firea omeneasca ,o saptamana minunata :)

  11. despreblogosfera permalink
    februarie 16, 2010 1:53 am

    ia de aici ca-i despre tine
    http://despreblogosfera.wordpress.com/

    • februarie 16, 2010 8:46 am

      hahaha. bună metodă de a face trafic, băiete! ;) doar că eu aş fi putut să-mi bat joc de mine mult mai deştept decât ai făcut-o tu, băieţaş. :)

  12. cruela permalink
    februarie 16, 2010 9:23 am

    daca visul e real atunci intradevar iti e rusine de cum esti tu in realitate .
    de fapt nu-ti e rusine ci iti e frica ca lumea sa te cunoasca asa cum esti .
    sia tunci scriem bloguri .aici credem ca nu e lumea de langa noi . poate eu sunt chiar vecinul tau .
    sau necunoscutul din vis pt ca.
    eu am in dormitor un glob mare transparent care are o gaura .prin ea pot sa vad si in pod unde aveam un soarece.
    a murit intr-o zi http://cristinadream.blogspot.com/2010/02/mouse.html

    dar de cateva zile aud un chitait .credeam ca e spiritul lui si nu m-am uitat prin gaura .
    poate erai tu .
    eu iti dau drumul poti sa pleci .nu sunt o pisica . sunt doar un crocodil .

  13. februarie 17, 2010 9:08 am

    vezi vezi vezi daca adormi la patru cinci! vezi????

Lasă un comentariu